ŠKODA techweb [homepage]
Akce
24. července 2000

Mělník 2000

postřehy ze srazu


Jako každý rok i letos se konalo setkání majitelů vozidel Škoda v kempu na Mělníku. Setkání proběhlo v termínu 23.6.-25.6. 2000 jako obvykle za organizace Felicia & Coupé Klubu.

Účastníci se začali sjízdět již v pátek a ubytovávat v chatkách a stanech. Hlavním dnem srazu byla jako obvykle sobota kdy již od rána proudil do kempu dav návštěvníků. V sobotu se tedy naplno rozjel 35. pátý sraz sportovních vozů Škoda Felicia, 110R coupé, Garde, Rapid.

K vidění bylo již tradičně mnoho a to jak na ulicích před kempem, tak především v kempu samotném. Sjelo se například  pět Rapidů kabriolet. Bylo zde také asi deset eRek přestavěných na RS, bohužel většina pouze na oko, spodní část automobilů zůstala často nedotčena.

Zajímavá byla Škoda Rapid s motorem z Renaultu wiliams(?), nebo kompletně předělaná 120 s bezvadným interiérem. Celkově nápadů zde bylo mnoho a bylo tedy určitě z čeho brát inspiraci.

Především v sobotu, ale i v neděli dopoledne probíhala burza náhradních dílů. Koupit se zde dalo leccos, od podložek, až po podlahy a především spousty náhradních dílů na starší Felicie. Některé, především "tuningové" díly byly mírně řečeno předražené, např. prodávat přední průhledné blinkry za desetinásobek běžné ceny je trochu divné, tyto prodejci bohužel těžili z neznalosti  kupujících cen na trhu. Ale abych nešpinil všechny prodejce kteří tam byli takovéto případy byly vyjímečné či spíše ojedinělé. Koupit se tam dali např. plasty od Koši, náhradní díly od Schrotmena a i pár dalších firem zde mělo zastoupení, zbytek náhradních dílů pak prodávali jednotlivci.

Organizace měla slabiny, vzhledem k velkému zájmů účastníků (více jak 500 registrovaných účastníků!), situace kdy dodávka na 20 minut zablokovala věškerý provoz v okolí vjezdu do kempu a podobné se stále opakovali. Má největší výtka se však týká organizace spanilé jízdy. Podle programu se měla konat v 14 hodin, zhruba půl hodiny předtím bylo rozhlasem hlášeno, že vzhledem k velkému počtu lidí a vozidel organizátoři nejsou schopni jízdu zajistit. Krátce před 14 hodinou však bylo ohlášeno rozhlasem, že jízda se konat bude a že účastníci se mají řadit u výjezdu z kempu. Spanilá jízda pak měla menší trhliny a někteří zřejmně nejeli vůbec, protože se mezitím "napili". Nicméně i tak zážítek z této jízdy je natolik nezapomenutelný, že funguje jako dokonalá návnada na příští rok.

V neděli probíhalo především vyhlášení soutěže, kdo by na něj přišel dle programu (v 12hodin) našel by již zřejmně prázdný kemp. Vyhlašování totiž začalo probíhat již od 10 hodin a po dokončení kolem 11 hodiny se již účastníci srazu začali rychle přesouvat ke svým domovům.

Chtěl bych zde poděkovat organizátorům za dobré místo při předávání cen, díky kterému jsem mohl nafotit mnoho dobrých fotografií. Celkem byly vyhlášeny čtyři skupiny:  Škoda Felicia Roadster, Škoda 110R Coupé, Škoda Rapid 130, ostatní Škoda. Škoda nízkého počtu odevzdaných anketních lístků cca 150. Dále byly losovány další vozy a majitelům předávány upomínkové předměty. Vyhlašování soutěže probíhalo na hezkém pozadí doutnajících trosek haly, která v noci ze soboty na něděli, hned za plotem kempu lehla popelem.

V závěru bych chtěl pořadatelům poděkovat za další perfektní sraz a pozvat účastníky na příští.

Fotografie si můžete prohlédnout ve fotogalerii, jsou roztřízeny do tří skupin:

1. Sekce jedna, Felicie, Erka, Rapidy, tj. vozy pro které je sraz pořádán

    284 fotek, 25mb

2. Sekce dvě, ostatní vozy počínaje Škodou 120, Favority, Felicie (nové), Octavie (nové) a Fabie

   167 fotek, 15mb

3. Sekce tři, fotografie ze spanilé jízdy a předávání cen

    210 fotek, 16mb

 Krátké statistické zhodnocení akce je možno shlédnout na stránkách Felicia klubu zde

Krátký video šot z televizních novin stanice Nova je možné, zhlédnout zde.

Autor článku: Chipmen (Petr Váňa)

zobrazit další autorovy články
upravit článek pro tisk

Komentáře k tomuto článku (3):




Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 

 

© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení