ŠKODA techweb [homepage]
Akce
23. října 2000

Autoshow Praha 2000

krátké postřehy z výstavy a tuning srazu


Ve dnech 19.-22. října se konal již šestý ročník mezinárodní výstavy osobních automobilů AUTOSHOW PRAHA 2000. Pořadatel již jako tradičně sliboval mnoho (největší a nejprestižnější), jestli se mu to podařilo mohli usoudit návštěvníci...

Neblahé tušení se naplnilo již na začátku, první pohled na plochu před areálem PV většina návštěvníků komentovala šťavnatou nadávkou. Celou plochu totiž obepínaly dvě velké fronty lidí čekajících na vstupenky. Proto ani nepřekvapí, že jsem na možnost zakoupení vstupenky čekal 1hodinu 13 minut, později se čekací doba zmírnila na odhadem 30-45 minut (dle délky fronty). Neodmyslitelně k tomu patřili "frajírci" prodávající vstupenky o 20-100% dráže, ale bez čekání. Nejhorší snad na tom bylo neustálé vnucování AAA auto Praha z tlampačů. Když už to pořadatélé jednoznačně nezvládli, a já tam musel čekat proč ještě musím poslouchat ty ... Ale to sem nepatří, to je čistě subjektivní.

U většiny vystavovaných vozidel bylo možno nahlédnout do interiéru a zavazadlového prostoru, případně si vyzkoušet pohodlí posezu ve voze. Samozřejmně se našly i zavřené vozy např. Mercedesy, nebo Jaguáry. Prodejci měli dostatek propagačních materiálů pro zvídavé zájemce o čtyřkolou techniku.

Kyselé obličeje bylo možno vidět předevšímu u stánků pojišťoven, při stylu zdražování se ani nedivím.

Zatímco Fabia Combi na stánku oficiálního dealera Škodovky byla v stálém zájmu (obr.vlevo), že jsem ji přes davy lidí ani vyfotit pořádně nemohl, ná stánku prodejce pneumatik byla zcela opuštěna (obr. vpravo).

 

Druhá část výstavy byla věnována Tuningu a Racingu, zastoupení zde měly především velké tuningové firmy (např. Bervid). V pavilonech bylo možné skutečně vidět množství tuningových doplňků i upravených vozidel.

Na vnější ploše v sobotu a neděli odpoledne probíhal tuning-sraz (obr. vlevo). V sobotu se sjela cca stovka vylepšených vozidel. Jednoznačně největší pozornost budila Škoda Rapid s výrazně změněným designem a hlavně motorem V6, dostat se k ní však byl nadlidský výkon, jak je vidět z obrázku vpravo.

Tolik letem světem z Autoshow Praha 2000.
Fotografie jak z výstavy tak z tuning srazu jsou zde (157 foto).

Autor článku: Chipmen (Petr Váňa)

zobrazit další autorovy články
upravit článek pro tisk

Komentáře k tomuto článku:




Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 

 

© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení