ŠKODA techweb [homepage]
Karosérie
1. března 2001

Podklady přístrojů

další "budíky" pro Erko,120,136


Formát AI má pro konečného uživatele některé výhody, např. může si zvolit písmo jaké chce popř. si celou předlohu upravit sám.
Většinou  jsem to tiskl na voskové laserové tiskárně, někdy na obyčejném laseru a už jsem to zkoušel i na inkoustovce. Výsledky jsou asi takové: nejlépe vychází vosk, pak laser a pak inkoust co se týče stálosti barev za působení UV(slunka). Protože jsem pak neměl přístup k barevné tiskárně, tak jsem zaexperimentoval a koupil jsem obyčejné různobarevné papíry a tiskl to obyčejnou černou laserovkou. Výsledek: naprostá špica, nemusím mít strach že
mi tu barvu podkladu vyžere slunko. Tiskl jsem už i na samolepící fólie, ale nedoporučuju, protože jak se netrefíte tak celou fólii(samolepku) můžete
vyhodit.
Problémy při instalaci: Při rozebírání budíků resp. černých obrouček (já to dělám plochým šroubovákem - jako konzervu) nesmíte poškodit tu černou vrstvu, jinak se to špatně zpátky nasazuje do pal. desky popř. se to sloupne a celou obroučku můžete vyhodit. Při rozebírání tachometru je třeba jemně sundat kolíček (u nuly) aby šel zpátky zaklepnout popř. přilepit. Po sundání stačí dírku trochu zaklepnout, pro nasazení stačí jen kolíček zaklepnout. Jakmile ho sundáte tak vám ručička spadne o takových 5-9mm dolů. Tuto polohu je třeba si zapamatovat pro přesnost měření rychlosti. Pokud si ji nezapamatujete tak se tolerance měřené rychlosti bude pohybovat až -15km/h. Po sundání ručičky (já je sundavám kleštěma na pojistné kroužky) je třeba vyšroubovat 2 malinké šroubečky a vyndat samotný plech. Je třeba si dát pozor na volbu lepidla aby nepropilo lepený papír. Po zaschnutí to vypadá dost blbě. Na vyřezání otvorů kilometrovníku a denního počítadla jsem si koupil takový ten lámací hodně ostrý nůž. Žiletky jsou v tomto případě nepoužitelné. Po nalepení a nasazení je třeba nasadit ručku, zbarvení ručičky nechávám fantazii - já mám žlutý podklad s černým písmem a černé ručičky ) ve výše popsané poloze. Stači trochu silněji zatlačit prstem. Při nasazování obroučky (lemu) je nejlepší použít normální klestě, samozřejmě přes nějakou hrubší látku.

A ještě jeden nápad na závěr. Jak jsem měl rozebraný otáčkoměr, tak jsem si sehnal staré funkční digitálky, vyndal jsem vnitřek a přizpůsobil obrazu mému
a mám je na stejném místě jak je mají otáčkoměry felicie.
 

Podklady přístrojů pro vozidla Škoda 110R

Stáhnout zde. Zazipované, velikost 112kb, formát adobe ilustrator.

Podklady přístrojů pro vozidla Škoda 120 s otáčkoměrem

Stáhnout zde. Zazipované, velikost 190kb, formát adobe ilustrator.

Podklady přístrojů pro vozidla Škoda 136

Stáhnout zde. Zazipované, velikost 145kb, formát adobe ilustrator.

Autor článku: Mike (Michal Hojka)

zobrazit další autorovy články
upravit článek pro tisk

Komentáře k tomuto článku (64):




Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 

 

© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení