ŠKODA techweb [homepage]
Akce
2. dubna 2001

ROKO RALLYE

pozvánka na 1. ročník


Kdesi v hlubinách zde na Techwebu je článek o amatérských závodech, či něco podobného. Článek pojednával o tom, jak závody proběhly, kolik se zúčastnilo posádek atd. Ovšem dosti lidí rozhořčilo to, že se o této akci dozvěděli až když proběhla, tudíž neměli možnost se přihlásit a tím pádem se ani zúčastnit.

Já vám přináším něco ještě lepšího a tím je 1. OFICIÁLNÍ ROČNÍK ROKO RALLYE.

O co jde? Jedná se o amatérskou orientační rallye která je pořádaná u nás v Českém Krumlově. Obsahuje jak rychlostní zkoušky, tak zkoušky orientační a znalostní. Průběh bude takovýto:

14.4. 2001:
8.00 prezentace a uvedení do rallye vůbec v místní restauraci. 9.00 start - ihned po startu odjíždějí posádky na první zkoušku a tou je: jízda zručnosti - jezdit se bude na cvičném parkovišti autoškoly. Jednat se bude o úkony jako zajetí do garáže, sražení jedné tyčky ze dvou které jsou velmi blízko sebe atd. Poté se jede na další úkon a tím je:
sprint do kopce - pojede se do velmi známé serpentiny, která se nazývá Malešická. Kdo tuto serpentinu zná jak je ostrá a zná také způsoby jak jí projíždět tak ví že opravdu není jednoduchá. Vrchol všeho je to že se po vyjetí serpentin musí řidič zastavit přesně na cca. 5 cm tlusté čáře. Ihned poté se odjíždí dále a je to: jízda se slepým itinerářem - jedná se cca. o 100km jízdy se slepou mapou, kterou je potřeba v průběhu jízdy doplňovat údaji o krajině atd. Na těchto 100 km má vůz 2 hodiny. Dále musí posádka projít zkouškou která se nazývá: test - zde dostane posádka několik znalostních otázek typu "kolik má hvězdiček ve znaku Subaru" atd. Vyplňuje řidič i spolujezdec společně. A jedeme dále: kvíz - o této zkoušce nemám vůbec žádné informace, čili nemohu objektivně posoudit oč se jedná. Ale nevadí. Po záhadném kvízu je tu ještě něco navíc a tím je: hod pneu na cíl - perlička na dortu, zde se bude házet pneumatikou na vymezený cíl.

Ostatní pravidla jsou asi takovéto:
Za každou jakoukoliv chybu ať v kvízu, či jízdě zručnosti, sprintu prostě v čemkoliv se podle závažnosti chyby připočítávají trestné body posádce. Např. při orientační jízdě na kterou má posádka vozu 2 hodiny se za každou zpožděnou minutu připočítává jeden trestný bod. Nebo dále, pokud posádka po vyjetí ze serpentin při sprintu nezastavení na výše jmenované čáře podle vzdálenosti od této čáry se opět připočítávají trestné body. Takovýchto a podobných akcí je ovšem více. Samozřejmě pořadí úkolů nebude takové jaké jsem je sem napsal, ale jistě se změní. To si myslím ale nehraje roli.

Srdečně vás všechny zvu. Pokud budete mít zájem o bližší info, tak je podám v komentářích či e-mailu Uzavírka přihlášek je 7.4.2001 ale samozřejmě pokud se někdo přihlásí např. 12.4.2001, myslím že to asi také nebude problém. Rozhodně po skončení této soutěže ihned napíši reportáž o průběhu, výsledcích, časech atd.

Autor článku: Realife (Bohuslav Šolc)

zobrazit další autorovy články
upravit článek pro tisk


Stránky autora www.sendme.cz/motorsport

Komentáře k tomuto článku (4):




Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 

 

© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení