ŠKODA techweb [homepage]
Akce
24. dubna 2001

Soutěž o pohár města Velešín

ještě je čas se přihlásit


Dnes v tomto článku neobvykle opustím klasickou stylizaci článků, a začnu nejdříve rovnou shrnutím mých pocitů a dojmů z toho co se bude dít a teprve poté Vám nastíním co že se to vlastně chystá.
Jednoznačně jsem neskutečně nadšený. Prakticky řečeno jedná se o zjednodušenou kopii originálního rallye. Budou zde průjezdové kontroly, časové kontroly, akcelerační zkouška, technická kontrola vozů před formální přejímkou atd.
Po několika marných pokusech se konečně setkávám s jedním z pořadatelů pozdě v noci u něj doma. Od něj jsem se dozvěděl, že itinerář obsahuje 5! stránek s popisem trati po které se pojede, včetně zákresů průjezdových a časových kontrol, kde posádka vozu dostává do itineráře razítka. Itinerář je zpracován přesně podle toho jak jsou v originálním rallye. Na levé části obrazovky je zakreslený tvar křižovatky, vedle je prostor pro orientační bod doplněny občasným varovným signálem jako výtluky, nerovnost atd. a končí na pravé straně listu přesnou vzdáleností v metrech mezi jednotlivými křižovatkami. Mimochodem, už jsem uvedl, že lidé co to pořádají jezdí sami aktivně rallye a mají doma své závodní vozy???? A tohle tam nás zaregistrované čeká:

Všichni jezdci absolvují trať cca. 100km dlouhou, popis tratě, startu, časových a průjezdních kontrol je uveden v itineráři, který jezdci obdrží při formální přejímce. Co se týká vozidel, jsou zde tyto podmínky a členění vozů:
Divize I. - do 1300 ccm
Divize II. - nad 1300 ccm
DIVIZE III. - vozidla historik
K soutěži budou připuštěna vozidla odpovídající vyhlášce č.102sb. Dále musí být převzatá technickou kontrolou která se bude vykonávat v místě startu.
Zúčastnit se může pouze posádka, jejíž řidič má platné řidičské oprávnění a spolujezdec dosáhl věku 15 let. Uzavírka přihlášek je 29.4. 2001. Povinný vklad do soutěže je 250 Kč a musí být uhrazený při formální přejímce. Kontakt na pořadatele je 0607/545653. Pořadatelem je podle jeho slov "Příznivci motorového sportu a Město Velešín"...
Závod se koná 5.5. 2001. Přejímka vozidel se koná u SOU ve Velešíně. Tamtéž je umístěno i ředitelství soutěže. Zahájení přejímky je v 7.00 – 9.00.
Každý jezdec před vlastním startem musí absolvovat jízdu zručnosti. Startovat do soutěže budou vozidla s motorem v chodu z časové kontroly 1. Start prvního vozu se předpokládá ve 13.00 a to v minutových intervalech.
Jako navigační pomůcka bude vydán itinerář, který obsahuje vzdálenost mezi orientačními body, znaky bodů, sled obcí a  časových a průjezdových kontrol. Za dodržení trati je považováno projetí všech časových a průjezdových kontrol předepsaných v itineráři. Každá posádka je zodpovědná za úplné a správné údaje ve svém jízdním výkazu.
Časové kontroly jsou označeny panely. Čas příjezdu je okamžik, kdy posádka odevzdá výkaz časoměřiči k záznamu času. Posádky razítkují v minutě svého ideálního času.
Pro doplnění některých bodů těchto propozic vydá pořadatel prováděcí ustanovení.
Každý účastník je povinen při havárii poskytnout první pomoc!!!

Autor článku: Realife (Bohuslav Šolc)

zobrazit další autorovy články
upravit článek pro tisk


Stránky autora www.sendme.cz/motorsport

Komentáře k tomuto článku (11):




Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 

 

© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení