ŠKODA techweb [homepage]
Akce
20. června 2001

Tábor 2001

aneb Mělník v novém hávu ?


Jak se talo již pravidelnou zvyklostí i letos pořádal Klub Felicia & Coupé sraz. Tentokrát již 36. ročník.  Letos nás čekali organizační změny, pořadatelé akce dopředu proklamovali, že omezí přístup majitelům vozidel které nezdružují, tedy že je s jejich vozy nepustí do kempu. Majitelé vozů, které združují (Felicia, eRko, Rapid) ale kteří nejsou členy klubu měli možnost se dostat dovnitř. Ostatní pouze jako návštěvníci, tedy alespoň taková byla představa pořadatelů. Ve skutečnosti byly v kempu k vidění i vozy Š100, Š120 a jiné které klub nesdružuje, zatímco jiné, které sdružuje přestože uvnitř bylo stále dost místa nevpustili. Tedy jako obvykle organizace byla zcela jasná a přehledná (:)))

Hned v první fázi musím bohužel kritizovat organizaci za naprosto nedostatečné či spíše za žádné značení příjezdových tras ke kempu. Mnoho lidí zbytečně hledalo kemp. Kdo byl například před čtrnácti dny na motosrazu našel hezké oranžové směrovky všude v okolí. Obzvlášť letos kdy se po mnoha letech stěhoval sraz z mělníka by to bylo potřeba.

Kemp se začal v sobotu tedy v hlavní den srazu plnit později než je zvykem, asi hlavně proto, že většina účastníků musela jet delší vzdálenost. Ale již kolem jedenácté hodiny byly všechny místa na parkování ve dvou přílehlých parkovištích zaplněny a vozidla začala parkovat podél silnice. Celkově hlásili, že v kempu bylo přes pět set vozidel a venku mohlo být tak dalších pět až sedm set vozů.

Kemp v sobotu dopoledne.

Vlevo plné parkoviště i přes "silnici" a vpravo obsypaná silnice.

Počasí si s námi zahrávalo, víceméně celé sobotní dopoledne a část odpoledne pršelo, většina účastníku si však z toho nic nedělala. S tím souviselo také stálé přesunování spanilé jízdy, během tří hodin měla tři termíny, původní ve dvě hodiny byl pro déšt přesunut na šestou, později zase na třetí, a v hlavě mi utkvělo hezké hlášení z rozhlasu "s těmi dvěma dny můžeme manipulovat jak potřebujeme". Je jasné jak to mysleli, ale v něděli se jim vetšina vozidel rozjede, a v sobotu tam taky většina návštěvníků nebude čekat do šesté. Neustálé změny programu jistě popularitě nesvědčí.

Bohužel musím konstatovat, že jediné (mimo kolabující organizace) co se jim úspěšně podařilo přenést z  minulého mělníka byla panující atmosféra. Kdo byl na srazu před pěti lety a i na pozdějších může s přehledem sledovat tu čím dál horší atmosféru. Nikdo se už pomalu s nikým nebaví, málokde jste vítáni a téměř nikdo se nechce bavit o svým zkušenostech. Tak hrozné to nebylo ani na minulém mělníku, nejlíp jsem se pobavil s účastníky z německa a polska. Jeden muž s MBX kterého jsem potkal až na cestě zpět byl sdílnější než dvacet jiných lidí na srazu dohromady. Ale to není už o srazu ale o lidech, osazenstvo už se příliš změnilo a s tím půjde jen stěží něco udělat.

Sehnat se zde jako obvykle dalo ledacos, od dílů pro staré felicie, plastů téměř na cokoliv, různých doplňků, modelů škodovek, po předražené a na obyčejné deskjetce vytištěné podlepy budíků. Zajímavé, leč asi nepříliš bezpečné kotouče pro vlečenou zadní nápravu, ruzné čiré kryty blinkrů atd.

K vidění co se týká vozidel zde bylo opravdu ledascos, v tomto směru zůstává sraz nedostižitelný. Krásně, často zcela originálně vypadající Felicie a eRka dělali čest svým majitelům. Na srazu byly také tři vozy Škoda 1000MBX dále vůz Škoda 1100GT a pár dalších vyjímečných kousků.

Jako například tato Škoda 120

nebo eRko s motorem z Octavie 1.8T

nebo jiné také značně upravené eRko


 
 
 

Vzhledem k počtu fotografií jsem je opět rozdělil do třech kategorií
První eRka, Felicie, 215 fotek, 24mb

Druhá Rapid, Š1000MB, Š105-136, Favority, Felicie(nové), Octavie (nové), 240 fotek, 28mb

Třetí "Speciály" 1100GT, Š1000MBX, Felicie, Š120, RS, 111 fotek, 13mb

Autor článku: Chipmen (Petr Váňa)

zobrazit další autorovy články
upravit článek pro tisk

Komentáře k tomuto článku (12):




Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 

 

© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení