ŠKODA techweb [homepage]
Technická data
6. března 2002

Studie Škoda Tudor

představena v Ženevě


Konečně po více jak deseti letech se opět objevuje vůz značky Škoda v provedení kupé. Bohužel prozatím pouze jako studie vystavovaná na autosalónu Ženeva 2002. Je také jisté, že není navázáním na řady Š110R a Rapid, ale spíše luxusním sportovním vozem vyšší střední třídy. Vůz je koncipován na podvozku Škody Superb a je navržen s nejsilnějším motorem tohoto vozu. Pohonný agregát je V6 2.8 30V/142kW, převodovka je pětistupňová a poháněna je přední náprava.

Pohled do interiéru je také zajímavý, výrazné jsou chromované a vystouplé přístroje, nepřehlédnutelný je také znak V na volantu. Na střední konzoli se objevuje pro Škodu klasická zelená barva. Zmenšil se podle mne počet ovládacích prvků, je možné, že pro podobné auto se uvažuje o nějakém centrálním ovládání přes LCD panel. Světlé čalounění naznačuje spíše přípravu pro vkus "západního" zákazníka. Pro posádku jsou pak k dispozici čtyři místa.

Studie je v současné době reálným a plně funkčním vozem, o jeho výrobě se bohužel neuvažuje.






 
 

Foto Škoda partner služba.

Autor článku: Chipmen (Petr Váňa)

zobrazit další autorovy články
upravit článek pro tisk

Komentáře k tomuto článku (99):




Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 

 

© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení