ŠKODA techweb [homepage]
Akce
8. září 2004

Štilec 2004

letem světem ze srazu


Jak už se stalo zvykem, posledním větším škodováckým srazem sezóny je sraz na kempu Štilec nedaleko Českých Budějovic. Letošní sraz se konal od pátku 3. do neděle 5. září. Z plánovaného programu lze jmenovat například sprinty, spanilou jízdu, lady cup, diskotéku. Ale teď už k tomu co skutečně bylo a jak se mi to líbilo...

Vyrazili jsme časně a v pohodičce z naší stověžaté matičky a nabrali směr jih, s přibývajícím časem se zvláště potom, co slečna řidička trvala na tom že pojedeme za těma tuněnejma škodovkama, ty že tam určitě jedou a nebrala v potaz skromné rady navigátora, že jede na špatným směrem se stihnutí začátku v děvet zdálo nesplnitelné. Tak jsme si aspoň trošku vyzkoušeli sprinty dopředu :) k registraci se nám bohužel podařilo dorazit zároveň s děštíkem a tak se nám trošku protáhla, protože prostě nešlo napsat číslo na mokré sklo. Pak jsem chtěl jet hned na první zkoušku, couvání k tyči, jen to tak trošku řidičce nevyšlo, takže výsledek 37,5cm se neřadil k nejlepším. No co vždyť se nic neděje, o život nejde, ale to neznáte ženský (pokud se přihlásí někdo kdo rozumí ženskému myšlení rád mu dám diplom :) bylo by jednodušší přesvědčit hrocha že v plavkách vypadá sexy, než slečnu, že život nestojí na jednom zpackaném couvání a že ještě tedy nepojedem domů... Poměrně dost času mezi ranní soutěží a spanilkou jsme využili k několikanásobnému totálnímu prolezení kempu, kdy jsem skutečně koukal co zas kde nového. Semtam nějaké občerstveníčko, koupě světel a tak. prostě pohodička. Pak se jela spanilá jízda směr budějice, kde měly být sprinty, auta byly poušteny po menších kolonách, aby totálně nezacpaly silnici, takže fotek ze spanilky moc nemám. Chytli jsme se kolony a teda auta z ní postupně odpadávaly až  v budějicích zbyla před náma jedna stovka která zastavila vedle silnice, protože si taky asi nebyli jisti cestou (kdo by poslouchal navigátora, že :) tak jsme zastavili také a chytli se další kolony, obrovský smích vypukl v autě po tom co jsme asi po dvaceti metrech minuli pořadatele s velkou šipkou kudy se má jet :) cesta byla totiž dobře značená a na každé křižovatce kde se dalo zabočit stál někdo pěkně se šipkou. Nakonec jsme v pořádku dojeli na plac a pořadatelé pěkně řadili auta na parkování, následovalo nutné oblezení placu a zkouknutí těch cca 180 startujících vozidel. Sprinty začaly jen s mírným zpožděním a jako předskokan jela tato Fabie v úpravě WRT pokud jsem dobře rozumněl poředatelům (WRC?).

Krátkou dráhu vymetla dost svižně, ono taky 100 metrů na sprint není nějak extra moc, ale na atmosféru to v každém případě stačilo. Vzhledem k tomu, že se nejelo nějak podle deklarovaných tříd tak jsem strčil slečnu do auta, ať už jede než se rozklepe ještě víc, utěšoval jsem jí že dvě auta před ní jede taky holka, a to jsem nevěděl, že ta to těsně před startem vzdá a narychlo zavolá přítele, že to nezvládne odjet :) sprintíky pěkně "odsejpaly" a tak vlastně ani nevím kdy skončily, protože jsme mezitím šli na procházku po budějících a potom jsme hned jeli, vzhledem k dalším soutěžím až v podvečer následoval přesun do Krumlova a prohlídka místních pamětihodností, člověk by neveřil co se toho dá stihnout za den. Zbýval na našem programu Lady Cup, po opětovném přesvědčování, že domů ještě nejedem :) ten byl brán trošku volněji, původní zastavení ve čtverci vzalo za své, jak řekl organizátor, když některé nezastavily ani na auto :) takže se odjeli sprintíky(100m) s zastavením na čáře a díky penalizaci za probrždění dvou rychlejších to vyhrála :) no to zase s ní bude k nevydržení :) pak se odjela menší jízda pravidelnosti po okolních vesničkách a hurá domu utahaní jak malé děti. Celkově rozhodně nemám organizátorům co vytknout, pokud bude čas, peníze a ridička :)  tak přijedu určitě i přístí rok, tak zatím nashledanou...


Samozřejmostí na srazech je prodej různých těch tuning serepetiček :)


Probrždění a kouř od pneumatik na Lady Cupu...

Výsledky najdete na stránkách pořadatele.

Hromadu fotek ze Štilce 2004 najdete v fotogalerii.

Autor článku: Chipmen (Petr Váňa)

zobrazit další autorovy články
upravit článek pro tisk

Komentáře k tomuto článku (419):




Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 

 

© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení