ŠKODA techweb [homepage]
Technická data
23. prosince 1999

Fabia

přehled technických dat


Všechny tyto vozy Škoda mají společné tyto vlastnosti a konstrukční řešení:
Karoserie se zatím vyrábí v provedení pětidvéřová a pětimístná, dvouprostorová, ocelová plně pozinkovaná. Motory jsou s vícebodovým vstřikováním benzínu, nebo s elektronickým přimým vstřikováním v případě motoru SDI. Spojka je hydraulicky ovládaná jednokotoučová suchá s talířovou pružinou. Převodovka je pětistupňová plně synchronizovaná. Objem nádrže je 45l.
Podvozek, vpředu typu McPherson. Odpružení vinutými pružinami a teleskopickými tlumiči. Brzdy jsou kapalinové s posilovačem, vpředu kotoučové s vnitřním chlazením, vzadu bubnové, nebo kotoučové. Parkovací brzda je mechanická na zadní kola.Řízení je hřebenové přímočinné s posilovačem.

Druhy výbav jsou tři, po delší době se neoznačují jako obvykle písmeny (GL, LX), ale nově třídami Classic, Comfort, Elegance. Nejlepším typem výbavy je Elegance, Comfort střední a nejnižší stupeň výbavy je Classic, který nebude zpočátku výroby dostupný.
 

Fabia 1.4/44kW


Typy výbavy: Fabia
Motor typ: řadový zážehový čtyřválec, kapalinou chlazený, OHV dva ventily na válec, třícestný řízený katalizátor a lambda sonda
Motor objem: 1397 cm3
Vrtání x zdvih: 75,5 x 78
Komprese: 10,0:1
Výkon  - otáček: 44 kW  při 4500
Točivý moment - otáček: 118 Nm při 2600
Akumulátor: 44 Ah
Alternátor: 70 A
Největší rychlost: 157
Zrychlení 0/100: 16,5 s
Spotřeba paliva: 9,4l město, 5,5l mimoměsto, 6,9l smíšeny provoz
Palivo: bezolovnaty benzin okt.č. 95
Hmotnost celková / užitečná: 1549 kg / 485 kg
 

Fabia 1.4/50kW


Typy výbavy: Classic, Comfort
Motor typ: řadový zážehový čtyřválec, kapalinou chlazený, OHV dva ventily na válec, třícestný řízený katalizátor a lambda sonda
Motor objem: 1397 cm3
Vrtání x zdvih: 75,5 x 78
Komprese: 10:1
Výkon  - otáček: 50 kW  při 5000
Točivý moment - otáček: 120 Nm při 2500
Akumulátor: 44 Ah
Alternátor: 70 A
Největší rychlost: 162
Zrychlení 0/100: 15,4 s
Spotřeba paliva: 9,5l město, 5,6l mimoměsto, 7l smíšeny provoz
Palivo: bezolovnaty benzin okt.č. 95
Hmotnost celková / užitečná: 1549 kg / 485 kg (Classic)
Hmotnost celková / užitečná: 1569 kg / 495 kg (Comfort)

Fabia 1.4/55kW


Typy výbavy: Comfort
Motor typ: řadový zážehový čtyřválec, kapalinou chlazený, 2xOHC čtyři ventily na válec, přední a hlavní katalyzátor se dvěma lambda sondami
Motor objem: 1390 cm3
Vrtání x zdvih: 76,5 x 75,6
Komprese: 10,5:1
Výkon  - otáček: 55 kW  při 5000
Točivý moment - otáček: 126 Nm při 3800
Akumulátor: 44 Ah
Alternátor: 70 A
Největší rychlost: 167
Zrychlení 0/100: 13,8 s
Spotřeba paliva: 8,9l město, 5,2l mimoměsto, 6,5l smíšeny provoz
Palivo: bezolovnaty benzin okt.č. 95
Hmotnost celková / užitečná: 1567 kg / 495 kg

Fabia 1.4/74kW


Typy výbavy: Comfort, Elegance
Motor typ: řadový zážehový čtyřválec, kapalinou chlazený, 2xOHC čtyři ventily na válec, přední a hlavní katalyzátor se 2 lambda sondami
Motor objem: 1390 cm3
Vrtání x zdvih: 76 x 75,6
Komprese: 10,5:1
Výkon  - otáček: 74 kW  při 6000
Točivý moment - otáček: 126 Nm při 4400
Akumulátor: 44 Ah (60 Ah verze Elegance)
Alternátor: 70 A (90 A verze Elegance)
Největší rychlost: 185
Zrychlení 0/100: 11,5 s
Spotřeba paliva: 9,5l město, 5,6l mimoměsto, 7,1l smíšeny provoz
Palivo: bezolovnaty benzin okt.č. 98
Hmotnost celková / užitečná: 1568 kg / 495 kg (Comfort)
Hmotnost celková / užitečná: 1586 kg / 505 kg (Elegance)
 

Fabia 1.9 SDI/47kW


Typy výbavy: Classic, Comfort
Motor typ: řadový vznětový čtyřválec, kapalinou chlazený, OHC, s oxidačním katalyzátorem
Motor objem: 1896 cm3
Vrtání x zdvih: 79,5 x 95,5
Komprese: 19,5:1
Výkon  - otáček: 47 kW  při 4000
Točivý moment - otáček: 125 Nm při 1600-2800
Akumulátor: 70 Ah
Alternátor: 120 A
Největší rychlost: 154
Zrychlení 0/100: 18,6 s
Spotřeba paliva: 6,2l město, 4,0l mimoměsto, 4,8l smíšeny provoz
Palivo: nafta
Hmotnost celková / užitečná: 1608 kg / 485 kg (Classic)
Hmotnost celková / užitečná: 1628 kg / 495 kg (Comfort)

Fabia 1.9 TDI/74kW


Typy výbavy: Comfort, Elegance
Motor typ: řadový vznětový čtyřválec s přeplňováním turbodmychadlem s nastavitelnou geometrií lopatek a chladičem stlačeného vzduchu, s vysokotlakým vstřikováním, kapalinou chlazený, OHC, s oxidačním katalyzátorem
Motor objem: 1896 cm3
Vrtání x zdvih: 79,5 x 95,5
Komprese: 19,0:1
Výkon  - otáček: 74 kW  při 4000
Točivý moment - otáček: 240 Nm při 1900
Akumulátor: 70 Ah
Alternátor: 120 A
Největší rychlost: 185
Zrychlení 0/100: 11,5 s
Spotřeba paliva: 6,4l město, 4,0l mimoměsto, 4,9l smíšeny provoz
Palivo: nafta
Hmotnost celková / užitečná: 1649 kg / 495 kg (Comfort)
Hmotnost celková / užitečná: 1667 kg / 505 kg (Elegance)

Autor článku: Chipmen (Petr Váňa)

zobrazit další autorovy články
upravit článek pro tisk

Komentáře k tomuto článku (6):




Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 

 

© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení