Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 12.12.17, 17:06



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Problém s podřazováním u Škody 105L 
Autor Zpráva

Registrován: 2.2.10, 21:56
Příspěvky: 144
Bydliště: Praha 5 Barrandov
Příspěvek Re: Problém s podřazováním u Škody 105L
To není možný abych byl takovej vůl a během 20 minut zničil všechny synchrony ne? :D


10.8.15, 18:08
Profil ICQ
Příspěvek Reklama


Vývojář
Uživatelský avatar

Registrován: 27.3.14, 22:26
Příspěvky: 3616
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Problém s podřazováním u Škody 105L
Zkontroluj ten olej,at vime jak to je,pak muzeme laborovat dal...

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Ex auta:
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


10.8.15, 18:16
Profil

Registrován: 2.2.10, 21:56
Příspěvky: 144
Bydliště: Praha 5 Barrandov
Příspěvek Re: Problém s podřazováním u Škody 105L
Kouknu na něj.A nemám ho preventivně vyměnit za SAE 80?Mám dvě lahve toho SAE 80 tak jestli to tuhé řazení také nemůže dělat ta viskozita? :)


10.8.15, 18:28
Profil ICQ
Vývojář
Uživatelský avatar

Registrován: 27.3.14, 22:26
Příspěvky: 3616
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Problém s podřazováním u Škody 105L
Viskozita se ti primarne projevi v zime,ne ted v tech vedrech.Res prosim to podstatne...

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Ex auta:
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


10.8.15, 19:12
Profil

Registrován: 2.2.10, 21:56
Příspěvky: 144
Bydliště: Praha 5 Barrandov
Příspěvek Re: Problém s podřazováním u Škody 105L
Tak jsem dnes vlezl pod auto ke kontrolnímu šroubu a zjistil jsem, že jak jsem po té výměně té manžety měl pořád pocit že je tam toho oleje málo, tak jsem lil a lil a teď jsem zjistil, že jsem tam nalil cca o 2 litry oleje víc než má být :D...myslíte že to může mít souvislost s těmi problémy které jsem popisoval?Zatím jsem to neprojížděl a olej jsem nechal vytéct z kontrolního otvoru, takže už by ta hladina měla být ok :)


12.8.15, 21:44
Profil ICQ
Vývojář
Uživatelský avatar

Registrován: 27.3.14, 22:26
Příspěvky: 3616
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Problém s podřazováním u Škody 105L
Myslim,ze se tam vejde cca 2,5 litru-lze zde nekde dohledat,takze pokud jsi tam mel jen 0,5 l oleje,tak je i mozne,ze to prevodovka nerozchodi....

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Ex auta:
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


12.8.15, 21:55
Profil
karosář
Uživatelský avatar

Registrován: 28.5.07, 12:00
Příspěvky: 3752
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: Problém s podřazováním u Škody 105L
Pokud tam byl fakt dvojnásobek oleje, než má být, tak to paseku dělat může, ale osobně bych spíš čekal, že to vyhodí plnící víčko a olej vyšplouchá..

Jinak k málu oleje..no nevim jak to mám říct aby jste mě tu neměli za prase, ale od doby co mi praskla poloosa do teď, než jsem provedl přestavbu na úhlovku a vyměnil převodovku mi tekl olej proudem a vzhledem k plánu ,,brzké,, přestavby jsem to moc neřešil a najel tak x tisíc km prakticky bez oleje (když jsem si vzpomenul jsem tam něco nalil a ono to stejně za 2-3dny popřípadě 300-400km vyteklo). A stav převodovky se tím pocitově nezhoršil, sice o synchronizaci jsem si mohl nechat zdát, ale synchrony to vzdaly vlivem nájezdu už cca o 100tkm dřív :D
Takže si opravdu nemyslím, že i kdyby jsi uskutečnil tu 20km projížďku naprosto bez oleje, že by se něco stalo ;)

_________________
škoda 105S (Blanka) 1984 411 000km - kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš) 1988 70 000km - přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka) 1974 204 000km - tradice a jistota
škoda 110R 1977 152 000km
škoda felicia 1.3MPi 1997 227tk


12.8.15, 22:56
Profil

Registrován: 2.2.10, 21:56
Příspěvky: 144
Bydliště: Praha 5 Barrandov
Příspěvek Re: Problém s podřazováním u Škody 105L
Taky si myslím že to nebude tou mou 20km projížďkou, nějaký olej tam přeci jen zůstal i když to kapalo poměrně dost :)..pokusím se to dnes projet a uvidím co to po tom upuštění toho dvojnásobného oleje udělá :D


12.8.15, 23:54
Profil ICQ
Vývojář
Uživatelský avatar

Registrován: 27.3.14, 22:26
Příspěvky: 3616
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Problém s podřazováním u Škody 105L
Ja si to blbe precetl-on tam mel o 2 litry vice,nikoliv mene....

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Ex auta:
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


13.8.15, 16:04
Profil

Registrován: 2.2.10, 21:56
Příspěvky: 144
Bydliště: Praha 5 Barrandov
Příspěvek Re: Problém s podřazováním u Škody 105L
Tak problém je nejspíš vyřešen.Včera jsem upustil ten olej a dnes jsem to projel (cca 50km) a řazení jde zase jako dřív :)...Děkuji Vám moc za rady..Jen mám ještě dotaz jestli nevíte čím to mohlo být, že když tam bylo o 2 litry oleje víc tak šlo strašně špatně podřazovat..Já si myslím že to velké množství toho oleje mohlo mít negativní vliv na synchrony..je to možné? :)


13.8.15, 21:32
Profil ICQ
karosář
Uživatelský avatar

Registrován: 28.5.07, 12:00
Příspěvky: 3752
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: Problém s podřazováním u Škody 105L
Na synchrony asi ani ne, ale olej máš mít zhruba do třetiny výšky (k tomu kontrolnímu šroubu) a převodovka je mazaná rozstřikem co rozcákají kola po okolí..pokud byla prakticky utopená v oleji a točilo se to pod hladinou, tak se to prostě chová jinak..ono ten olej není nejřidší a navíc má při pohybu i jakousi energii a setrvačnost, takže tak.. ;)
Jen se opravdu divím, že to nevyhodilo víčko a nevycákalo ven :D

_________________
škoda 105S (Blanka) 1984 411 000km - kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš) 1988 70 000km - přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka) 1974 204 000km - tradice a jistota
škoda 110R 1977 152 000km
škoda felicia 1.3MPi 1997 227tk


13.8.15, 21:56
Profil
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz