Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 6.12.19, 14:31



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 palivové potrubí BMM 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Registrován: 10.1.06, 12:21
Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: palivové potrubí BMM
nevybere

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


11.6.15, 00:03
Profil
Příspěvek Reklama


Vývojář
Uživatelský avatar

Registrován: 27.3.14, 22:26
Příspěvky: 3812
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: palivové potrubí BMM
No pokud se nesebere a nepůjde to zkusit, tak ne no... Ale jinak asi jo...

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Ex auta:
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


11.6.15, 21:01
Profil

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 12420
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: palivové potrubí BMM
No jedině, že by dal někdo na vrakáč auto po velké bouračce, ale které bylo garážováno a zachovalé, nebo ty trubky někdo chvíli před zvrakováním měnil. Jinak co jsem koukal, tak většinou bývají těsně před smrtí. Já jsem tam sháněl ty plastíky a taky nic.
A ty trubky z karbecu na BMM nebudou na 80% pasovat. Jsou tam dvě 8mm a jedna 6mm, ale jsou trošku jinak naohýbané. Hlavně jsou jinak dlouhé. V motorovém prostoru to ještě docela jde, ale u nádrže je problém. Karbec verze má ty trubku 8mm až nahoru k plováku a spojené krátkou hadičkou, 6mm trubka je krátká, končí před nádrží, zatím co BMM má ty trubky 8mm kratší, končí u přední části nádrže kvůli pal. filtru a naopak ta tenká 6mm je u BMM hodně dlouhá, vede až na druhou stranu před nádrží.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


20.6.15, 11:08
Profil

Registrován: 8.11.10, 18:57
Příspěvky: 67
Příspěvek Re: palivové potrubí BMM
Zatím jsem to vyřešil nejjednodušším způsobem. Natřel konkorem a na chvilku bude klid. Výhoda konkoru je, že se rozpouští v benzínu, takže kdyby to železo začalo prosakovat, tak to bude aspon vidět.


20.6.15, 11:57
Profil

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 12420
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: palivové potrubí BMM
Ano, ale tohle je oprava jen na trubky, které ještě něco vydrží. Někdo má ale ty trubky v takovém stavu, že už mu sáknou a konkor nejspíše nepomůže.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


3.7.15, 08:23
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 8.12.06, 12:20
Příspěvky: 943
Příspěvek Re: palivové potrubí BMM
Ahoj,trubky jsem tenkrát dal ty s karbecového favorita oboje ty 8mm. v motoru to víve méně pasuje a u nádrže se jedna zkrátí kvůli pal. filtru. vůbec se toho neboj. Jinak teď už používám Cu trubky v metráži, akorát jsem musel koupit celé balení které má 50m.

_________________
Škoda 105GL r.v. 1981( nabouráno jedním magorem chystá se náhrada)
Škoda 136GL r.v.1989 Oranžák, po částečné rekonstrukci
Škoda Felicia 1.3MPI r.v. 1998
Škoda 1203 r.v.1978 prodáno
Škoda forman PLUS r.v.1994 135B


6.7.15, 21:03
Profil

Registrován: 8.11.10, 18:57
Příspěvky: 67
Příspěvek Re: palivové potrubí BMM
jsem se do toho pustil. koupil jsem metráž 5m brzdový ate 8mm. naohejbal ohejbačkou podél starý, ale vepředu kolem A sloupku to je teda utrpení. na odstrojeným autě by to šlo pak nějak doohýbat, ale takhle to vyžaduje absolutní přesnost ohybu což se dosahuje těžko. na autě se to pak u oceli 8mm nedá. K tomu musej bejt obě trubky ohnutý stejně páč to tam pak koliduje v držákách, kde spolu s čínskejma předohýbanejma brzdovkama (nesedí ani jeden ohyb=všechno přeohýbat)) to dělá pěknej bordel. Navíc ohýbačka odrbe to forový oplastování. nátěry nemaj rádi na stk. to bude životnost. zatim tam nemám namontovanou ani jednu. Tak tedka řešim dilema, jestli by nebyly lepší ty karbecový. jestli je to vepředu stejný a jenom vzadu zkrátit. tak by to bylo v pohodě.


18.9.19, 09:34
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 8.6.10, 19:59
Příspěvky: 5372
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: palivové potrubí BMM
To riešiš 4 roky?

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/


19.9.19, 13:22
Profil

Registrován: 8.11.10, 18:57
Příspěvky: 67
Příspěvek Re: palivové potrubí BMM
né. řešim to jenom před každou technickou. už 20 let mě s tim strašej že to bude hořet a horko se sedřenejma ušima píšou A, tak už mě to bylo blbý to pořád poslouchat a dal je dolů. tedka jsem viděl v hornbachu metráž Cu 8mm, stěna 1mm za 60/m, ale už mě nebaví nic ohejbat hlavně kolem nápravy, kde každej mm a ° je znát. vyzkoušim karbecový, ale co jsem je porovnovál fyzicky se starou, tak to docela hodně lítá. uvidim na autě.


19.9.19, 18:18
Profil
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz