Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.19, 13:03



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Skúsenosti s rôznymi modelmi áut... 
Autor Zpráva
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Registrován: 12.9.06, 20:33
Příspěvky: 9753
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Renault Megane 1.generacia
Obrázek

Naschval som dal len spory popis, pretoze som soferoval niekolko verzii a motorov a su tam priepastne rozdiely.

Renault Megane 1.gen, 1,4e, 5 dverovy hatchback
a
Renault Megane 1.gen, po facelifte 1,6 16V, 5 dverove kombi.


Jazdne vlastnosti:

Su priemerne, auto je na to ze ma predny pohon vcelku neutralne, aj ked stale citelne pretacave.
Nakolko ide o jedno z prvych aut s 5 hviezdickami v NCAP teste, skelet je vcelku tvrdy a auto sa sprava dobre na nerovnostiach.

Motor
1,4e 8V 55kW je to minimum, co by som v aute chcel mat :D hocico menej je nepouzitelne. Napriek tomu spotreba tohto motora je otrasna.
1,6 16V ma okolo 110 koni a je to jeden z najlepsich motorov co som zazil. Na svoje vek je az neuveritelne tichy (ked je nastartovany, nepocujete ho), vykon je tak akurat, spotreba na dialnici so zapnutou klimatizaciou je okolo 5,5 litra (odskusane 3krat cestou do chorvatska), coje menej ako 1,4e :D takze si treba uvedomit ze nizky vykon neznamena automaticky dobru spotrebu a opacne.
Keby niekto uvazoval nad takymto meganom, toto je jednoznacne najlepsi motor.

Prevodovka
Je dost kratka, radenie klasicke franczske, priemer az podpriemer. Na pocit gumove a nepresne, sem tam sa stane ze zaradite 3 namiesto 5 ale je to vec zvyku.

Ineterier

je v tejto cenovej kategorii bezkonkurencne pohodlny. soferove sedadlo ma nastavitelny prepad operadla. Sedadla su prijemne makke a ani po dlhsej ceste vas nic neboli. Miesto vzadu je priemer.

praktickost
kufor je na vonkajsie rozmery auta velky a nikdy nebol problem napchat tam vsetko potrebne. viditelnost z auta je vyborna.

celkovo:
toto je jedno z aut nad ktorych kupou by som silne uvazoval ak sa chcem pohybovat v kategorii cca 2000e. modely po facelifte su velmi spolahlive a motor 1,6 16V ma dost vykonu, dobru spotrebu a nie je narocny na opravy. naopak 1,4e a 1,6e by som sa vyhol oblukom - zly vykon, vysoka spotreba a casto sa prejavujuce cvakanie naznacujuce problemy s ventilmi a spotrebu oleja

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


11.2.11, 16:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Příspěvek Reklama


Uživatelský avatar

Registrován: 7.5.06, 19:16
Příspěvky: 9043
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Fabia I kombi, 1,4 16V 59kW
ferrari píše:
Spotreba: hm, 60 km z D.Vesteníc do Žiaru n. Hronom 5,1 l/100km...klobúk dole...jazdá normálna, žiadne znásiľňovanie,a le ani dôchodca...pre porovnanie, krátka Fobia s motorom 1,4MPi 50kW spapkala pri rovnakom štýle jazdy 6,5l/100...

Pri jazdení po diaľnici diaľničným tempom okolo 7,5l/100 (ale to pri držaní okolo 140 km/h podľa tacho


Doplňujem, dnes cesta Dolné Vestenice - Veľký Meder, cca 150 km, prvých 5 km spotreba 7,3l/100km, celková spotreba 5,0 l/100...jazda ale dosť pomalá, hmla a kolóny...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka Zmenila majiteľa...
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD, AR 159 SW 1,9 JTD


22.9.11, 17:30
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 25.1.07, 22:48
Příspěvky: 6144
Bydliště: Kosice
Příspěvek Audi 80 B4 1991 - 1994 2.3E
Obrázek
Jazdil som toho viac, ale toto je jedno z mala aut na ktorom mam najazdenych viac ako 1000 km.

Jazdne vlastnosti:
si netrufam nejako aspon kusa objektivne odhadnut, pretoze som jazdil prakticky len na aute s motorom vzadu, kazdopadne ma to pozdlzne ulozeny dlhy motor, takze je to pretacave celkom dost (aspon na moj vkus). Kazdopadne riadenie komunikuje, nie je preposilovane a ked sa na riadenie ide s rozumom, da sa trebars aj nalozene auto dostat do cohosi ako letmy pretacavy smyk aj bez rucnej brzdy. Inac je to skor hltac dialnicnych kilometrov, nez nejake agilne auto na horske okresky.

Motor:
Znamy drziak, mozu nastat problemy s odmeriavacmi vzduchu a rozdelovacom paliva (mechanicke diely), pretesnenie nie je extremne nakladne ale malokto to pak vie nastavit. Jeho prejav je taky, ze sa s nim kludne da jazdit ako s dieselom (150 Nm k dispozicii od 1000/min), ale ak treba, taha do 6000. Jazdit sa s nim da aj za 7 aj za 17. V interieri je primerane tichy, navonok ma typicky 5valcovy bublavy prejav, ktory ale v dolnej polovici otacok nie je nijako extremne hlucny. Je to takmer najslabsia ponukana motorizacia v zapadnej europe, ale aj napriek tomu je prazdne auto dost zive a ani nalozene nerobi brzdu premavky ani nie je nejaky extremny zrut, ak sa sviznejsie jazdi.

Prevodovka:
Vzhladom k pomerne sirokemu spektru pouzitelnych otacok je pre mna prevodovka pri prvych troch stupnoch pomerne kratko sprevodovana a ak clovek radi niekde na hranici 1700 ot. smerom nahor, tak je schopny niekde do 30 km/h naskladat do almary trojku. Auto je po meste schopne ist bez potiazi v cruising rezime 50 na 5ku, ale kludne aj na trojku. Radenie je presne, drahy radenia su mozno trocha dlhsie ako je dnes standardom, ale ziadne mavanie padlom sa nekona. Spiatocka je radena klasicky vpravo vzad a je chranena potrebou zatlacit pri jej radeni paku dole.

Karoseria:
Celopozinkovana u vsetkych vybav, este z obdobia, ked sa robili auta pomerne pravouhle, koeficient odporu vzduchu niekde okolo 0,28 - 0,29 (vo svojej dobe najmenej vo svojej triede). Po zvyku z Rapida a pri mojich kratkych nohach, ked musim mat sedacku nabitu pomerne dost vpredu mi trocha vadia dost vzadu ulozene dvere, ale takto je to prakticky na kazdom predohrabe. Viko kufra je klasicky sedanovo mensie, takze sa do kufra nedaju natrepat rozmerne, alebo neforemne veci. Vyhodou je pomerne nizko umiestnena hrana zadneho okna, takze s autom nie je problem cuvat. Ak auto nie je vybavene automatickou klimatizaciou, tak je spravidla vybavene bud elektrickym, alebo rucne stahovatelnym vyklopnym, alebo zatiahnutelnym stresnym oknom.

Interier:
Uroven vnutornej vybavy zodpoveda dobe a tomu, ze auto bolo "manazerske". Podsvietenie budikov a prepinacov je cervenou farbou (u budikov skor oranzovou) a vzdy je k dispozicii stmievanie podsvietenia, preto je farba prijemna pre oci a nie je rusiva (v pripade potreby sa da podsvietenie budikov takmer uplne vypnut, prepinace su osvietene podstatne menej intenzivne a ostavaju svietit vzdy). Ak je v aute klimatronic a originalne autoradio, znizuje sa intenzita podsvietenia spolu s pristrojovkou. Miesta vpredu je dost, vzadu dost aj na dlhsie cesty, ak sa dopredu posadi dlhy clovek, vzadu je stale prezitelne mnozstvo miesta. Vo svojej dobe u sedanu pomerne unikatna feature su sklapatelne zadne sedacky, cim vznikne pomerne siroky a dost dlhy priestor. V zadnom operadle je vzdy integrovana laktova opierka, sedacky nemaju nijako extremne sportove vedenie, ale su primerane tvrde. Je prakticky pravidlom, ze predne okna su elektricke, casto su elektricky ovladane aj spatne zrkadla (to automaticky znamena aj ich vyhrievanie pri zapnutom vyhrievani zadneho okna - funkcia sa automaticky vypne casovym rele).

Bezpecnost:
Vacsina tychto aut je vybavena ABS a dost velka cast airbagom. V dobe vzniku tychto aut Audi odporucalo vymenu airbagu po 15 rokoch, neskor toto odporucanie zrusilo aj spatne pre dovtedy namontovane bagy. Navyse je kazde Audi medzi rokmi 1989 (od 87 volitelne) do roku cca 1995 vybavene systemom procon-ten, ktory v pripade narazu zasunie volantovu tyc, zatiahne pedalovu konzolu a predopne pasy, takze sa riziko urazu znizuje.

Jazda a pohodlie:
Tomuto motoru trva vzhladom k tomu, ze je to liatinovy blok celkom dlho, nez sa zohreje na prevadzkovu teplotu (cca rovnako dlho, ako zadohrabna skodovka), casto sa preto vo vybave nachadzaju vyhrievane sedacky. Pri jazde mestom treba mat v pamati to, ze ma auto na svoj vek relativne dlhy razvor (hlavne v pomere k dlzke) a pomerne maly rejd, takze pri prudsom otacani nie je problem niekde chytit obrubnik. Velke zadne okno a celkovo dobre presklena karoseria spolu s malymi vonkajsimi rozmermi (auto je v kazdom smere mensie ako Octavia 1) sposobuju, ze aj ked je vnutri priestranne, nie je s nim az taky problem parkovat ci uz pozdlzne, priecne, alebo na preplnenom sidliskovom parkovisku.

Celkovo?
Je to stary crep (najmladsie kusky maju dnes cez 16 rokov), ale poctivo postaveny, takze ak auto neprekonalo buracku, alebo na nom nebola uplne zanedbana udrzba, je stale schopne dalej sluzit. Ako prevazne mestske vozidlo je viac menej zbytocne velke, pomerne neobratne (dlhy razvor) a premotorovane (tam sa oplati siahnut po najslabsej motorizacii 2.0E), ale oplati sa pre niekoho, kto sa potrebuje presuvat na dlhsie trasy vo viacerych ludoch, ale nestahuje pri tom polku bytu. Da sa s tym ist kludne aj na dovolenku, batoziny sa do kufra vojde dost (bez sklopenia sedaciek je mozne v kufri mat 4 vyzute gumy 195/65 x 15, ak by som nemal bocnu prirucnu schranku, mozno aj obute). Kto to chce ako stahovaka, nech si zozenie Avanta. Diely su typicky pre VAG zamenne s inymi autami (napr. zadne loziska su identicke s feliciou), takze okrem motorovo specifickych a typicky obecne drahych dielov je servis unosne lacny. Auto nie je prepchate preinteligentnymi riadiacimi jednotkami, ale drviva vacsina funkcii je riesena jednoucelovymi rele, takze aj elektronika auta je primerane jednoducha. Pri dnes relativne malej nakupnej cene a dlhovekosti sa toto auto oplati niekomu, kto jednorazovo nemoze vydat vela penazi, ale potrebuje sa presuvat vo vacsom pocte ludi na dlhsie vzdialenosti.

edit: Co ma este celkom prijemne prekvapilo je to, ze auto je konstruovane tak, ze sa da na vela miest pri servise dostat jednoducho. Napriklad tapacier dveri drzi na dvoch mikro skrutkach a madle, ale pri pouzivani je dostatocne tuhy a tlmi hluk. Horsie je to s pristupom okolo motora, pretoze radovy 5valec sa takmer do auta nevosiel, tak mu musel chladic uhnut, co sposobilo, ze je okolo motora extremne malo miesta. Ak je okolo este posilnovac, klima kompresor, tak sa kazdy servisny ukon predlzuje, pretoze je motor potrebne najprv slusne odstroji (a casto treba najprv prist na to, co treba dat dole, aby sa na potrebne miesto dalo dostat).

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
OOOO Audi 90 2.3E r.v. 1987 - Made in Western Germany
Skoda 742 Forever Team


22.9.11, 18:50
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 11.4.07, 10:33
Příspěvky: 421
Bydliště: Olomouc
Příspěvek Re: Skúsenosti s rôznymi modelmi áut...
Peugeot 406 1.8 16V Break r.v. 1997

Vlastním tento vůz sice krátce cca. 5000 km, ale dovolím si již krátké hodnocení. Přesedlal jsem na něj dá se říct z Favorita, takže možná nebudu úplně objektivní.

Podvozek:
Hned od počátku si libuji v tom jak je pohodlný na našich rozbitých cestách. Hned první cesta vedla po D1 přes Brno do OL a tam jsem si vyzkoušel jeho konfort. Ty panely jsem téměř necítil a ani neregistroval nadměrný hluk či vybrace. Auto je na takovou dálniční jízdu asi stavěné bo náhlé změny směru či klikaté okresky moc nemusí a dost se naklání. Akorát se musí dávat bacha na zadní nápravu, ta moje už má nejlepší léta za sebou a čeká jí investice.

Motor a spotřeba:
Mám 1.8 16V 110k. 406 je celkem těžké auto, takže ten výkon je dle mě tak akorát. Líbí se mi že když chce člověk jed na spotřebu tak řadí kolem 3000/ot a když chce i nějakou dynamiku tak od 4000 do 6000 do pěkně táhne a je tam i max krouťák v 5500. Jezdím na plyn takže spotřebu benzínu neznám, ale plynu si to bere okolo 10l100 což vychází na cca 1.50/1km což je fajn.

Prostor:
V autě je opravdu dost místa. Sedadla jsou spíše mekká a ta přední by mohla mít větší sedáky. Celkem v pohodě se vejdou 3 dospělí dozadu, ale k moři bych tak jed nechtěl. Na kratší vzádlenosti je to v pohodě. Kufr je srovnatelný s tím v oktávce takže místa hafo. v mém případě tam mám dojezdovku z důvodu lpg nádrže, ale to mě nějak moc neomezuje v jeho využití.

Výbava:
V autě jsou již standartní věci jako jsou bagy, el.okna, DO centrál, výskově stavitelný sedačky, klimatizace, atd. Nejvíc se mi ovšem líbí dešťový senzor. Dříve jsem o něm jen slyšel z jiných aut a nebylo to moc pozitivní. Já si ho ovšem nemohu vynachválit. Přepnu páčku do režimu auto a o stěrače se vůbec nestarám. Automatika stírá už při pár kapkách na skle, bere i jemné kapky při nahození od protijedoucího auta a ani velké lijáky jí nedělají problémy. Prostě fajn věcička co potěší.

Závěrem:
S autem jsem zatím maximálně spokojený. Ceny ND nejsou tak hrozné, pozinkovaná kastle dává naději před korozí a auto i na svůj věk vypadá pořád elegantně. Pokud by o tomto voze někdo uvažoval tak směle doporučuju.

_________________
Mazda Demio 1.3 GLX - spotřebák
Škoda 120 L 85´ - návrat ke kořenům

Škoda 742 Forever Team


23.9.11, 13:56
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 18.11.08, 21:10
Příspěvky: 9910
Příspěvek Re: Skúsenosti s rôznymi modelmi áut...
Tak ho tu zaparkuj. :wink:


23.9.11, 15:47
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 11.4.07, 10:33
Příspěvky: 421
Bydliště: Olomouc
Příspěvek Re: Skúsenosti s rôznymi modelmi áut...
Zaparkuju, ale nejdřív chci udělat nějaký pořádný fotky.

_________________
Mazda Demio 1.3 GLX - spotřebák
Škoda 120 L 85´ - návrat ke kořenům

Škoda 742 Forever Team


23.9.11, 20:53
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 18.3.07, 19:23
Příspěvky: 4145
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Re: Skúsenosti s rôznymi modelmi áut...
Tak nevim jestli sem taky neco napsat, jezdim toho kazdy den pomerne dost.....tak ani nevim co :D ...ridil sem tu tu od citroenu 2CV az po porshe boxter :D

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


25.9.11, 11:04
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 7.5.06, 19:16
Příspěvky: 9043
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Skúsenosti s rôznymi modelmi áut...
2 Jiri - práve na teba čaká tento topic ;-)

2 Marousek - njn, malé sedáky, to je presne to, čo mne na 406ke vadí. Inak pre mňa jedno z najkrajších áut. na 1,8 16V som sa viackrát viezol ako spolujazden a bolo to OK. Šoféroval som párkrát 407 1,816 V a to je značná slabota...taký čajíček, dynamika biedna...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka Zmenila majiteľa...
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD, AR 159 SW 1,9 JTD


25.9.11, 18:25
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 7.5.06, 19:16
Příspěvky: 9043
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Viky - Marea
ferrari píše:
Inak majú tu v bazári takú Mareu kombajn 1,6 16V...1000€+prihlásenie...tipujem dovoz Taliansko, čo by bolo fajn...ale čo to papá? Na dlhšie trasy sa dá okolo 6l/100? Inak spokojnosť?

Viky píše:
Jestli je z Italie, tak bych se nebal, meli sme z It Punto a doted jezdi. Akorat melo oskubany zrcatka.

Spotreba Marey... to je tezky, ten motor umi bejt hodne zravej i celkem uspornej. Kdo to umi, jezdi s nim do 7 litru, kdo to umi "lip", jezdi za 9.5, nez prijde o papiry. Obecne se rika ze je lepsi ji spis trochu vic tocit na lehkej plyn, nez podtacet, to pak zere vic. Kdyz se za ni veme od nizkejch otacek, umi zahulit jak Wartas.
Jinak to auto jede na 4ku 170, fakt jsem to zkousel. Akorat mi pri tom prasklo topeni. Pokud je v protokolu z bazaru napsano: Doplnena chladici kapalina, tak pocitej s tim ze tece topeni, tyhle rocniky na to trpely. Radiator neni drahej, asi za 1500,-, ale ta vymena, to je ojeb.
Jinak jako spotrebak skvely auto, mista celkem hodne (i kdyz na Tempru uz to nema), primerene pohodlny, odveze co si vzpomenes a kdyz se to nevejde dovnitr (ale to je hodne), tak nosnost strechy asi 70kg, strecha ma prolisy, takze my nakladame zasadne bez pricniku, pokud je to nabytek, hodime na strechu deku.
Sklopnej naraznik taky bomba, da se tam nalozit europaleta vysokozdvihem (i kdyz ten chlap dost nechapal).

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka Zmenila majiteľa...
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD, AR 159 SW 1,9 JTD


13.10.11, 06:45
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 7.5.06, 19:16
Příspěvky: 9043
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Fabia I SDi
Nedá mi sem nedoplniť skúsenosti SURIho (http://skoda-virt.cz/cz/forum/motor-1/1 ... poffset=50)
Nie je to tak stará téma a dovolím si ju otvoriť a vyjadriť sa na adresu 1,9SDi vo Fábii .
Je to ujove pracovné auto – autoškola . Najazdené má 450 000km od roku 2001 . Výbava je classic čiže holobyt , akurát priplatené vyhrievané sedačky ktoré idú . Priamo to môžem porovnávať z jeho druhým autom Opel Corsa 1,3CDTi . Opel je mierne väčší vpredu aj v zadu ale mne osobne veľmi nesympatický , stál v roku 2007 500 000 korún a v jeho výbave sú elektrické okná vpredu , manuálna klíma , dva airbagy , rádio zabudované a to je asi všetko – trošku dosť málo na tie peniaze . Fábie cenu si už nepamätám ale v roku 2001 boli autá a nafta strašne drahé takže zrejme podobne . Fábia proti oturbenému oplu po meste „ide“ a ťahá obstojne , kopce v malej rýchlosti , rozbehnite si stupákom opel na 1 hodte 2 a dajte podlahu , držím palce , kým sa to nedostane k turbo otáčkam nejde to nič . Fábia ide veľmi pekne pravda žiadny trhač . Chodia obe autá mesto – opel cca 4,5L a fábia už okolo 5l , predtým jazdila nižšiu ale kedže už má koľko km má tak si zoberie- podotýkam všetko mesto /od rána do večera vkuse jazdí/ . Oleja berú cca rovnako aj s tým oplom , nič vážne . STK A EK v decembri spravila napoprvé bez problému . Originál diel nedostala nikdy , umytá nebola azda len dažďom a vosk videla na salone naposledy . Je to sedan a proti kombíkom a hatchbackom sa to na dialnici správa aj pri tej cestovnej rýchlosti 140km veľmi slušne potichu , žiadny aerodynamický hluk vzadu ani prehnané špinenie zadku ako na C a HB . Kufor to má síce relatívne veľký no z blbým prístupom , napriek tomu pár dovoleniek zvládla . Osobne mi na nej vadí ten classic interiér , kľučka sťahovania okna ľavej nohe a podobné drobnosti . Nič čo by sa nedalo riešiť interiérom z bazosa za pár korún ktorý by aj tak potreboval vymeniť . Za celý život som to auto vysával len ja v periode dvakrát do roka a ten humus s koberca nikto nedostane , to isté s prístrojovky . Keby to teraz čo príde nové auto zo salonu kúpim tak by do toho šiel nový elegance interiér a nejaká tá výbava za pár korún a ostatné veci čo je dobré spraviť . Miestami je korozia ale nič vážne len bodky hlavne po ťukancoch a neodbornej oprave . Motor chodí veľmi slušne stále , v najlepších jeho časoch dokázal ísť aj 190km/h , dnes to už nikto neskúša . Auto je denne vystavené lemplom ktorí sa uchádzajú o vodičský preukaz , momentálne aj nabúrané . Podľa toho vyzerá jeho stav . Ranné štarty sú v pohode , v mrazoch okolo –20 na tretie nažhavenie na dobrú baterku chytí krásne . Jediné problémy po ráne sú šklbanie motora na pár metroch jazdy a jeho divný prejav – o nič horší ako moja felicia 1,3 v tých istých podmienkach zo 160 000km a v omnoho viac udržovanom stave dopovanom origo dielmi . Takže pre tých čo kecajú že to žere a nejede , tak hovorím zväzte sa s tým , proti 1,2–1,4mpi je to výkonovo kdesi inde ak sa vie dobre jazdiť , spotrebovo je to rádovo kde si inde kedže poznám aj robím kopu 1,4mpi ktoré pri nonstop jazde mestom berú 10l na 100km a problémy jeden za druhým od serva cez motory ,a iné . Htp je trošku nižšie ale tiež to k 5L po tých km má veľmi ďaleko . Takže pre niekoho kto nezávidí by som to autíčko vklude doporučil , podvozkovo je to na tú dobu slušné , je to nedotáčavé ako bežná predokolka , ak to ustrelí je to horšie zrovnať ako feliciu lenže tá zase ustrelí furt . Nech si každý prehodnotí a podľa toho vyberie .

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka Zmenila majiteľa...
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD, AR 159 SW 1,9 JTD


22.1.12, 11:23
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 18.3.07, 19:23
Příspěvky: 4145
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Re: Skúsenosti s rôznymi modelmi áut...
Ford focus rok 2013, s motorem 1.0 trival....vykon 92Kw :D auto melo najeto asi 5800mil......trivalec me prijeme prekvapil, byl pomerne kultivovany, uvnitr bylo ticho, bez vibraci, pruzny, vykon dostacujici, velmi rychla reakce turba, motor nebyl pod hadickama a cidlama ani videt :D a turbo skoro stejne velky jak motor, teda vcetne vsech plechu okolo :D dlasi vec je v jakym stavu to bude treba po 150tis km :lol: ....ale zatim jako svezeni nebylo spatny, akorat me zklamal system start stop, na jedne krizovatce to zdechlo a uz se to nenastartovalo :lol: musel sem dvakrat vyslapnout spojku a zas to chytlo :lol:


no a pak taky austin MINi rok 1965...tam neni co dodat, najeto 58tis mil :P kam se hrabe muj jaguar :D

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


29.9.13, 21:42
Profil ICQ
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz