Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.10.19, 20:30



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 130 vs. favorit - spotřeba 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Registrován: 16.11.06, 11:44
Příspěvky: 441
Bydliště: ČR, Letovice
Příspěvek 130 vs. favorit - spotřeba
Zdarec.
Býválá 130ka s motorem z favorita(úplně vymlácený, žral olej, netáhl) mělas spotřebu lpg 8,5l/100km.
Favorit 135l(v dokonalém stavu) má spotřebu lpg 10l.
Čím to může být? Kamoši co měli škodovky i favority(nebo feldy) říkali, že u nich to samé...
Jedinný co mě napadá je jiný karbec nebo převodovka(u 130 jsem měl 4,22).
LPG - podtlakový, žádná stříkačka..
Dík za názory.

_________________
Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)


8.11.10, 11:40
Profil Zobrazit autorovy stránky
Příspěvek Reklama


Uživatelský avatar

Registrován: 4.3.07, 21:36
Příspěvky: 9996
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
spíš bych viděl rozdíl 135 a 136 - vyšší komprese..

_________________
Obrázek "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


8.11.10, 11:47
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 28.12.07, 15:31
Příspěvky: 11208
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Jestli to spíš nebude tím, že u té škodovky měl LPG uškrcené... když píšeš, že to nejelo ani netáhlo.

Možná záleží i na tom, jaké konstrukce (firmy) je reduktor, to může mít taky na spotřebu vliv.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


8.11.10, 16:11
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 8.6.06, 10:31
Příspěvky: 9868
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
no ja bych videl rozdil v serizeni a kompresnim pomeru..135ka dost velkou cast vnitrni energie vyhodi vyfukem ven.

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


8.11.10, 20:47
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 16.11.06, 11:44
Příspěvky: 441
Bydliště: ČR, Letovice
Příspěvek 
Chlapi, říkám, že motory jsou úplně stejné..:-) Rozdíl je jen v karoserii, převodovce.
Plyn je taky ten stejný... bohatost na 8 půlotáček... A ta škodovka nejela proto, že ten motor už byl tak vymlácený...
Ale ikdyž byl kdysi ten motor v pořádku tak pořád žrala těch 8litrů...
Asi zkusím dát do favorita karbec ze škodovky nebo jen klapku o větším průměru, protože tohle mi fakt nedá spát..:-)

_________________
Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)


9.11.10, 07:27
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 16.11.06, 11:44
Příspěvky: 441
Bydliště: ČR, Letovice
Příspěvek 
Na kolik otáček máte nastavenou bohatost?

_________________
Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)


9.11.10, 10:05
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 31.10.08, 15:00
Příspěvky: 12023
Příspěvek 
no pockaj, ak mas rovnaky motor v skodovke aj v favorite tak treba brat ohlad na rozdielne prevodovky a v neposlednom rade aj hmotnosti tych aut...

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


9.11.10, 15:40
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 16.11.06, 11:44
Příspěvky: 441
Bydliště: ČR, Letovice
Příspěvek 
Ano, proto se ptám, jestli na to může mít vliv převodovka? Další věc, že škodovka má podstatně větší valivý odpor... a stejně žere míň.

_________________
Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)


9.11.10, 15:45
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 31.10.08, 15:00
Příspěvky: 12023
Příspěvek 
no s tym valivym odporom by som si nebol az tak isty ;) a co sa tyka aerodymanickeho odporu tak tam si osobne myslim ze favo je na tom horsie. kazdopadne prevodovka a hmotnost auta budu mat najvecsi vplyv

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


9.11.10, 15:47
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 5.10.08, 19:25
Příspěvky: 9032
Bydliště: Jihlava
Příspěvek 
taky bych řekl,že škodovka je aerodynamičtější


9.11.10, 15:51
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 15.6.09, 02:10
Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
Asi ne... http://www.martin-tlusty.euweb.cz/htm/CarAerodCz.htm :D

"(starší škodovky byly ještě horší: Fabia 2000 = 0,33, Felicia = 0,34-5, Favorit 1987 = 0.36, Garde = 0,40, Š120 = 0,42)"

_________________
Favo 135 (G)LX '93


9.11.10, 15:55
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 5.10.08, 19:25
Příspěvky: 9032
Bydliště: Jihlava
Příspěvek 
Pocitově ano, u fáva mi vždycky přijde, že ten motor už dál nemůže překonávat odpor vzduchu :) a hlavně je to hnusný jak lednička, tak to vypadá tak nesportovně :lol:


9.11.10, 15:59
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 15.6.09, 02:10
Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
:D :D :D Nečekal jsem ani nic jiného od zadohrabů... :P :D :wink:

Imho mě se zadohraby taky nelíbí ale strefovat se do nich fakt potřebu nemám.. každému podle jeho gusta. :wink:

_________________
Favo 135 (G)LX '93


Naposledy upravil Capricorn dne 9.11.10, 16:06, celkově upraveno 1



9.11.10, 16:01
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 5.10.08, 19:25
Příspěvky: 9032
Bydliště: Jihlava
Příspěvek 
Tak já mám i předohrab, ale ten aspon jede :P


9.11.10, 16:05
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 15.6.09, 02:10
Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
paži: No to je sice možný, ale nějak mi uniká proč sem taháš tvé Suzuki, které sice předohrab je, ale kterého se tahle debata jak víme netýká. A už vůbec nerozumím tomu proč po zjištění objektivních hodnot aerodynamického odporu a toho že na tom je řada 742/743 hůře máš potřebu se do 781 strefovat po designové stránce. Že se ti Favorit nelíbí budiž, ale jak sám vidíš debata se tu vedla o tom které z aut je na tom lépe po stránce odporu vzduchu a hodnoty mluví jasně... to co se zdá nebo nezdá tobě je jen subjektivní.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


9.11.10, 16:33
Profil
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz