Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.12.18, 16:12



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 90 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Milošův servisní koutek - záhady X 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Registrován: 10.1.12, 21:33
Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
darklord píše:
A vodnu pumpu nikto neskontroloval.

vodni pumpa se tehdy dala nova..


4.4.12, 12:46
Profil
Příspěvek Reklama


Uživatelský avatar

Registrován: 10.1.12, 21:33
Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
škodovka píše:
Ja bych spis rekl, ze bude neco spatne s hlavou ;) mozna nejaka prasklina v sacim kanale a podobne ;)

Hlava se zkusila jina..chovalo se to stejne.No jinej motor to vyresil. :D


4.4.12, 12:51
Profil
karosář
Uživatelský avatar

Registrován: 28.5.07, 12:00
Příspěvky: 3865
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
Ja to myslel na tu felicii co si tankuje benzin do oleje, ne na tu prehrivajici se skodovku :wink:

_________________
škoda 105S (Blanka) 1984 420 000km - kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš) 1988 70 000km - přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka) 1974 204 000km - tradice a jistota
škoda 110R 1977 152 000km
škoda felicia 1.3MPi 1997 233tk + 1.3 MPi Kombi LPG 344tk


4.4.12, 13:27
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 10.1.12, 21:33
Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
Jako ze by prasklinou v hlave tekl benzin do oleje?To by musela byt prasklina vetsi, nez je velikost saciho ventilu..Protoze benzin rozprasenej do saciho kanalu nad saci ventil je vzapeti okamzite nasan do valce, ne? ;)Navic auto se nijak neprehriva, a jezdi jinak velmi dobre. Hele je to zahada, kterou asi vyresi koupe jinyho auta :D To ja jen tak pro zajimavost, kdyz je toto sekce "zahady" :D


4.4.12, 15:45
Profil
karosář
Uživatelský avatar

Registrován: 28.5.07, 12:00
Příspěvky: 3865
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
To asi jo, ale krome pistnich kruhu a hlavy to tam nikudyma jinudyma tect nemuze..pokud je s tim takovej problem bych asi vyzkousel dat jinou hlavu..ona ta prasklina zase tak velka byt nemusi..500km je relativne dost dlouha doba chodu, za tu dobu toho muze hodne protect i malou prasklinkou ;)

_________________
škoda 105S (Blanka) 1984 420 000km - kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš) 1988 70 000km - přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka) 1974 204 000km - tradice a jistota
škoda 110R 1977 152 000km
škoda felicia 1.3MPi 1997 233tk + 1.3 MPi Kombi LPG 344tk


4.4.12, 19:43
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 31.10.08, 15:00
Příspěvky: 11948
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
A neda sa nejak blbo zapojit hadicka od regulatora tlaku ktory moze mat napr prasknutu membranu a tou hadickou tlacit benzin?

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


4.4.12, 21:09
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 10.1.12, 21:33
Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
Hele to ja nevim, ten mechanik co to resil pry vyndal listu se vstrikama ven z auta na ponk, zaslepil vracecku a pustil do toho benzin pod tlakem 5 atm a pozoroval ty vstriky a rikal ze nekapli..Jako ja jim rikal, at to auto daj pryc a koupej si neco jinyho :D Proste ten motor je asi v prdeli, i kdyz jezdi dobre:D


5.4.12, 07:23
Profil
rejpal
Uživatelský avatar

Registrován: 26.4.06, 14:18
Příspěvky: 16536
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
A přibývá tam opravdu benzín?

_________________
Kaskadér a nenapravitelný opravář


5.4.12, 07:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 15449
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
felicia BMM spotřeba 21 litrů na sto vyřešeno koleno hadice k posilovaci díra :oops:


25.12.12, 12:05
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 28.11.12, 20:53
Příspěvky: 209
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
Felicie 1,3 MPI po startu se klepala, náhodně vynechávaly válce, studená neměla výkon při zašlápnutí pedálu to přestávalo tahnout... po ohřátí relativně OK ale stejně to nebylo ono... asi tejden jsem nad tím přemýšlel napadalo mě spoustu věcí - falešnej vzduch, malej tlak paliva (čerpadlo nebo nefungující regulátor tlaku), klapka, vstřiky, atd.. nakonec se zjistilo že mechanik po výměně rozvodů zapomněl ZAPOJIT KONEKTOR OD ČIDLA NA SÁNÍ :lol: :evil: (možná jsem to sem kdysi i psal)


9.7.13, 12:24
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Registrován: 5.10.08, 17:43
Příspěvky: 2647
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
snad to nebude nikomu vadit ale napíšu sem také jednu záhadu ...

favo 1.3 bmm

dnes jsem jel autem po delší době, při startovaní moc nechtělo chytnout cca 5 vteřin točení a nic pak na podruhý na drc

jel jsem, auto jelo pěkně, jedu do kopečka najednou přestalo táhnout aha no asi došel plyn, přepnu na benzín to samy dojel jsem do 3/4 kopce a pokoušel jsem se nastartovat nic, žádná odezva


tak jsem vyměnil uhlík, palec a haluv snímač pořád nic no až jsem si skoro vyštavil baterku tak jsem musel zavolat dom at mě někdo odtáhne

v pulce cesty mě přestali blikat blinkry (naštěstí to bylo asi jen 7 km od domova :D )

dojel jsem dom a začal jsem laborovat, pichl jsem auto na nabíječku

vydělal jsem svíčky - byli vypáleny ale né černy tak jsem je očistil a zkusil jsem z pomocníkem at protočí motor nic - nehážou jiskru
tak jsem odpojil kabel od rozdělovače a zas nic žádná jiskra
dal jsem jinou RJ beze změny

naštěstí jsem měl někde starou indukční cívku až jsem jí našel a chystal jsem se na výměnu tak jsem zjistil čím to je

minimálně 20 min po této události se na té indukční cívce nedalo udržet ruka vyměnil jsem jí mezi tím se baterka jakš takš oživila zkuslil jsem nastartovat a na drc

přitom ta indukční cívka byla koupená tak před 2 roky a byla nová a to žádní čína @-do 15 000 km také se vám to už někdy stalo že odešla indukční cívka v záběru ? :roll:

sry za slohovou práci :D (možná sem tam z hrubkou)


7.7.14, 17:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 24.3.12, 00:02
Příspěvky: 99
Bydliště: Kladno
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
Čauky vyměnil jsem zadní brzdové prasátko na Škodě Favorit pz a už je to tyden možná i více dneska jsem přišel k autu abych překontroloval a mám stále mokrý zadní kolo od kapaliny, Tak že by to mohla být i trubička..


6.12.14, 01:34
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Registrován: 27.3.14, 22:26
Příspěvky: 3795
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
Spojení holendru s prasátkem, kuželíková plocha. Prohnilá trubka v místě holendru.

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Ex auta:
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


6.12.14, 07:30
Profil
Ignorant pravidel
Uživatelský avatar

Registrován: 4.5.09, 21:46
Příspěvky: 9097
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
kuriozni zavada -

opravoval sem si na Evine sklapeni zrcatek po zamceni vozu
vsechno fungovalo na 100%
chtel sem to ukazat manzelce jak to funguje, vzal sem jeji klice odemknu vuz rucne klicem v zamku spolujezdce, auto se odemklo, vnitrni osvetleni rozsvitilo a zrcatka se otevrela

asi po 5 minutach auto zamknu dalkovym - central zamknul, zrcatko se klopilo ale osvetleni nezhaslo
nepomohlo ani odpojeni baterie pres noc

druhy den vyndam komfortni jednotku ze zjistim kde je problem - nic nezjisteno, zapojeno zpatky do vozu a najednou vse zacalo fungovat tak jak melo

_________________
otec: Škoda Felicie 1,3 GLXi LPG r.v.1995 "vehykl"
m o j e: Citroën Evasion 2,0i > Evík velké auto pro velké kluky
a ještě Saxík pro manželku


6.12.14, 12:20
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 24.3.12, 00:02
Příspěvky: 99
Bydliště: Kladno
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
Kluci z Paky píše:
Spojení holendru s prasátkem, kuželíková plocha. Prohnilá trubka v místě holendru.

Dneska jsem to znova rozebral trubička je dobrá je jako nová prasátko tam sedí okolo gumiček je sucho ale stále kokukám že mám mokrý kolo a dělá to jenom když je zatažená ruční brzda. Když je dole kolo je suché :?


7.12.14, 21:40
Profil
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 90 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz