Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.9.19, 01:22



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 90 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 Milošův servisní koutek - záhady X 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Registrován: 8.10.06, 17:44
Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
slovacek: dělám teda ve strojírenství a můj mobil se nepotkává s fridexem, ale zase s řeznými kapalinami...

měl jsemproblémy se šponami uvnitř telefénu, a voda (řezná kap.) mi taky jeden postupně zabila...

vyřešil jsem to odolným typem telefénu siemens M65.... je odolnej proti pocákání a padání... jenže siemens už mobily nevyrábí, tak taky nevím co koupit až tenhle jednou doslouží....

dneska snad tyhle vodotěsy dělá samsung... ale když jsem se vyptával v krámu, čučeli jak vrány...

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


22.11.09, 22:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Příspěvek Reklama



Registrován: 23.10.09, 16:11
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc - Brno
Příspěvek 
Pech: Sonim XP1 - odolnej proti přejetí bagrem, můžeš se s ním dokonce potápět.

_________________
Felicia 1.3 LXi, 50kW, rv. 95

Výroba hlikových celosvařených motokufrů BEGR


23.11.09, 06:37
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 8.10.06, 17:44
Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
billy budu si pamatovat :-)

vygooglil jsem ještě nějakej samsung B2100 nebo jak je ten typ :-)

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


29.11.09, 19:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 8.10.06, 17:44
Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
ale aby nebyl offtopic:

mám tu jednu záhadičku... dělal jsem výměnu štěftů na vejfukovém potrubí, tudíž muselo ven i sací... když jsem to dodělal, nahodil jsem motor, vše v pohodě (sytič) a vyjel na zkušební jízdu.... během ní, jak se motor ohřál, přestal držel volnoběh.... lezl jsem všude možně a nechápal co tomu zase je... (padaly ku.rvy svi.ně a věčně rozm.rdaný s.ráče) mno stylem že jsem brzdil levou nohou jsem dojel domů a po chvíli jsem zjistil, že při vracení sání jsem zapoměl připojit kostru pro karbec a motor běžel normálně.....


mno holt debil no... :-)

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


29.11.09, 19:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 15618
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Kristensen píše:
Nová škrtící klapka Made in China 1,6 MPi cena do nějakejch 4000,- zatím šlapou bez problémů já dal už dvě a dodavatel už jich vystřelil 12 a všechny zatím makaj, Origo siemens stojí nějakejch 6500,- Jinak s čínou opatrně, řízení nebrat kuláky taky ne, a pneu taky ne (Goodride), homoklouby na poloosy zatím makaj. Ale jinak manžety vyměnit za Rubenu, nebo Spydan


jen tu cenu máš špatnou klapka čína 1.6 55 kW je 2540,- kč nagogluj si motortex stanislav obchod miloš


5.12.09, 17:51
Profil

Registrován: 18.8.09, 22:10
Příspěvky: 241
Příspěvek do kopce nee
Story : felcka na lpg : na benál full ok, na lpg startuje a jede ok, ale stačí jet chvíli do kopce a začne slábnout a slábnot, prostě jako by vadla... selským rozumem jsem usoudil, že to bude v dodávce paliva (plynu), tak jsem vyrazil na dálnici - jede supr, ale jen do 115 km h po rovině, pak totéž co do kopce- slábne a slábne. Vyrazil jsem k servisu lpg - prej nutná diagnostika (400,-) a nic, prej membrány (1400,-) a nic , filtr prej (200,-) a nic... Tak jsem sa dožral, siky do ruky, baňku filtru lpg dolu - čisto, novej filtr, paráda ... a pak koukám, ta tenká jehla co dává lpg na očištění ke dnu baňky filtru má nějakej lesk ve špici, tož tam fóknu stlačákem a vypadne snad jen půl mm velká špona :))) Prostě zásobička plynu v baňce stačila dycky do půlky kopce, a pak už to zvýšenou spotřebu nebylo schopno pokrýt díky sníženému průtoku tou šponkou :)


10.12.09, 21:24
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 24.2.07, 09:02
Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Felicia 1,6 okamžitá náhlá ztráta výkonu třeba při předjíždění, po uvolnění plynu a znovu přidání opět jede, projevuje se nepravidelně jak se tomu zachce vždy ubrání a přidání způsobí návrat k životu. V momentě kdy natvrdo přestane táhnout tak pořád držet plyn a kouknout na otáčkoměr, první možnost: pokud je okamžitě v nule i když auto setrvačností přes zařazenej kvalt jede a zpomaluje tak vyměnit generátor impulsů v rozdělovači (snímač otáček) který se naštěstí s váma loučí pomalu a ne okamžitě. Druhá možnost: Pokud otáčkoměr stále dál ukazuje aktuální otáčky motoru a auto opět setrvačností přes kvalt zpomaluje, tak v první řadě vyměnit relé palivového čerpadla a zkontrolovat svorkovnici pod levým bočním krytem u řidiče u nohy, tam kde se šahá na páku kapoty, potom teprve zvažovat výměnu palivového čerpadla pokud problem přetrvává dál. U obou možností opravy je poměrně důležitým projevem to že při úplném uvolnění plynu a znovu sešlápnutí se vozidlo opět probudí k životu, byť třeba jen na 5 vteřin nebo i třeba na dalších 20km.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


13.10.10, 17:59
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 10.1.12, 21:33
Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
Také se podělím s neuvěřitelnou závadou s dobrým koncem a neuvěřitelnou příčinou....Zákazník přivezl Felicii BMM a povídal, že je asi přidřená..protože mu při volnoběhu svítí mazání..a že nejde vytočit do otáček..Tak to přidření jsme hned vyloučili, když jsme slyšeli jak celkem tiše na volnoběh běží.. Ale pravda byla, že motor šel roztočit jen do cca 2000 otáček, pak se jen dusil..No- první co nás napadlo-kat nebo výfuk..zkouška s odpojeným katem, ale bez výsledků-nad 2000 prostě nee..VAG- 0 závad..
Nastalo šílené vyměňování všeho možného- od čerpadla, palivového filtru, vstřikovací hlavy, klapky, v zoufalství pak už nelogické věci jako je řídící jednotka, palec, kabely, víčko rozdělovače..a v největším zoufalství jsme už i sundali celé sací potrubí, jestli třeba není nějaký těsnění v čudu nebo třeba jestli v tom potrubí něco není co tam třeba spadlo- i když je to blbost, ale zofalství dovede mechanika dohnat k zoufalému nelogickému chování..A nic..Prostě do 2000 bežel jako z partesu, rovně a pravidelně, nad 2000 se roztočit nedal..
Pak se kolega, kdoví proč, podíval na měrku oleje..a bylo na ní asi tak 10 cm výška hladiny..
Vypustili jsme z toho skoro 8,5 l oleje..nalili zpět 4 l a motor šel vytáčet přes 6000....



Ptali jsme se tedy majitele, kdo a proč to tam nalil..A on začal vyprávět, že se mu najednou cestou domů při volnoběhu u horkého motoru rozsvítila kontrolka mazání, a tak jako laik ihned u nejbližší pumpy koupil litr oleje a dolil ho. A že to bylo pár km v pořádku, ale pak se to prý při volnoběhu zase rozsvítilo, tak zase koupil litr a dolil..A zase chvíli klid..jen pár km..A to už měl pocit, že se něco děje, že jako někde ztrácí olej a tak koupil ještě dva litry a zamířil k nám do servisu..A cestou ještě ty dva litry dolil..a že to prý najednou i hůř táhlo..a že to tedy asi zadřel..
No, kdyby nám hned když to dovezl řekl, že cestou k nám dolil skoro 5 litrů oleje, tak jsme to půl dne nerozbírali..
No prostě mu jen odešlo čidlo tlaku oleje, takže spínalo až ve vyšším tlaku.. :D :D
A on jako laik to vyhodnotil jako že je "málo oleje"..A že stále "mizí"..i když chvíli před tím dolil..


21.3.12, 20:24
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 31.10.08, 15:00
Příspěvky: 12015
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
Ono by bohate stacilo aby tu mierku vytiahol mechanik hned a overil ze tam nejaky olej vobec je...

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


21.3.12, 22:14
Profil Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team
Uživatelský avatar

Registrován: 13.4.08, 12:19
Příspěvky: 5817
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
Upřímně řečeno, když člověk dojede s tím, že asi přidřel motor a svítí mazání, tak bych se na měrku taky podíval, než bych vše okolo začal měnit

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


21.3.12, 22:17
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 4.3.07, 21:36
Příspěvky: 9994
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
Jéžiš maria slávku celý auto rozkuchat a ani se nepodívat na olej :D
holt když je blbá hlava, trpi cely tělo :mrgreen: už jenom se podivat jak ten olej vypada...

_________________
Obrázek "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


21.3.12, 22:29
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 10.1.12, 21:33
Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
Vazeni, kdyz vam to auto prijede, stoji na dvore servisu a krasne tise seveli na volnobeh a mazani nesvitilo(pan par minut pred tim dolil 2 l cerstveho chladneho ojeje..a priznal se k tomu az kdyz to bylo vyreseny..) tak jsme jeho nazor ze je to zadreny nebrali vazne..On to "zadreni" usuzoval jen podle toho ze "to netahne"..A zadreny motor, si troufam rict, ze podle zvuku poznam a vim, ze zadreni se neprojevuje pouze nemoznosti roztocit ho nad 2tis..ale treba taky nejakym tim mlacenim a rachocenim..:D A kdyz slysim, ze bezi na volnobeh lehce, tise a pravidelne, nepovazuju ho za zadrenej..Hm?Nebo nekdo z vas by i tehdy veril, ze je zadrenej?


22.3.12, 09:46
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 31.10.08, 15:00
Příspěvky: 12015
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
Ked mi niekto co i len naznaci nejaky problem s mazanim atd tak overujem. A je uplne jedno co motor vydava za zvuky :)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


22.3.12, 09:49
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 12.10.08, 20:56
Příspěvky: 6733
Bydliště: Slezsko
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
no a kolik ta sranda stála majitele ?


22.3.12, 09:59
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 10.1.12, 21:33
Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
darklord píše:
Ked mi niekto co i len naznaci nejaky problem s mazanim atd tak overujem. A je uplne jedno co motor vydava za zvuky :)

Vidis a ja ne. Ja tak nejak verim svym usim a nektere "diagnozy" nekterych zakazniku si docela troufam hned zpochybnit, bez overovani.Opakuji, ze o sviticim mazani na volnobeh u horkeho motoru se pan rozpovidal az kdyz to bylo vyreseny.Kdyz prijel, rekl jen "prestalo to tahnout, myslim ze je to zadreny!" a ja pritom slysim tichy pravidelny beh motoru, tak jako fakt takove jeho "diagnoze" nevenuju pozornost :D :D


22.3.12, 11:01
Profil
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 90 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz