Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.9.19, 01:51



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 90 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 Milošův servisní koutek - záhady X 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Registrován: 10.1.12, 21:33
Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
john simple píše:
no a kolik ta sranda stála majitele ?

Hele, on to je staly zakaznik,(i proto jsme neverili ze je zadreny, to auto jsme znali a vedeli, ze ma motor v dobrem stavu) a tak jsme nechteli nic, on ale pak dovez flasku :D


22.3.12, 11:17
Profil
Příspěvek Reklama


Uživatelský avatar

Registrován: 15.11.06, 21:59
Příspěvky: 17408
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
kolega z prace vypustil 11 litru...maj dvorek dost do kopce, tata dolil, syn jel a potom doliil, tata odjel a potom dolil a porad na rysce zadnej olej :D

priznaky uplne stejny :)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


23.3.12, 18:08
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 10.1.12, 21:33
Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
Kamaradka mela kdysi davno od taty pujcenou S 120 a prasklo ji tesneni pod hlavou a uvarilo se to. No a jako poucena novopecena ridicka vedela, ze kdyz se auto moc hreje, tak je treba po vychladnuti dolit vodu. Tak dolila.Zkusila nastartovat a bum. Motor natvrdo. Pritahli jsme ji a ze jdem tedy motor tahat ven.A sundali jsme vzduchovy filtr a v karburatoru, v tech difuzerech stala hladinka vody :D Pak jsme se dovedeli, ze dolila vodu.. Asi pry 2 desetilitrove konve, aby v expanzce byla hladina na horni rysce..Takze naplnila chladici soustavu, pres praskle tesneni valec, pres otevreny saci ventil saci potrubi az nahoru nad klapky karbece :D To je ve vysce horni rysky v expanzce a v praxi jsme tedy videli co jsou to spojite nadoby :D Tak stacilo vodu vypustit, udelat tesneni pod hlavou a novy olej a skodule jezdila dal. :)


23.3.12, 18:32
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 15.11.06, 21:59
Příspěvky: 17408
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
:D :D :D

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


31.3.12, 08:15
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 10.1.12, 21:33
Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
:D když už je řeč o záhadách- zajímá mně názor všech přispěvatelů..
Kamarádova žena má Felicii 1,3 MPi, rok cca 98-99 ale ten rok vlastně nehraje roli.Je to pouze benzínový, žádný LPG to nemá.
A teď dobře poslouchejte(čtěte)..Pořád se jí dostává benzín do oleje..Ujede 500 km a v motoru je 6-7 litrů oleje naředěnýho benzínem..tedy nějakým způsobem se jí tam dostanou za 500 km každodenního provozu 2-3 l benzínu..to už je stav, kdy jí při zahřítém motoru prosvěcuje mazání a musí se vždycky dát nová náplň..Což docela leze do peněz mladé rodince.....
A teď mi někdo povězte, kudy se tam ten benzín dostává.. :) :D
Ještě dodávám, že auto jinak jezdí uplně normálně, výkon ok, staruje ok, spotřeba díky tomu benzínu mizejícímu do oleje vyšší, nějakejch 8-9 l/100..Jezdí tedy s odpojenou odvětrávací hadicí mezi víkem ventilů a sáním..jinak se to dusí těma benzinovejma párama..
Koho z vás něco napadá? Setkal se s tím už někdo? Třeba Miloš..?


2.4.12, 23:38
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Registrován: 19.7.06, 19:40
Příspěvky: 26818
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
kapou vstřiky a přes kroužky

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


3.4.12, 07:17
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 25.1.07, 22:48
Příspěvky: 6143
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
ak sa dostavala nafta do oleja na V3Ske, bolo to zlomene zdvihatko na vyfukovom ventile :))

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
OOOO Audi 90 2.3E r.v. 1987 - Made in Western Germany
Skoda 742 Forever Team


3.4.12, 07:31
Profil Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team
Uživatelský avatar

Registrován: 13.4.08, 12:19
Příspěvky: 5817
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
Na motoru 742.12 bylo teda vypadlá tyčka ventilu znát hodně, to by myslím zjistili

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


3.4.12, 08:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 10.1.12, 21:33
Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
Opakuji, ze auto jinak jezdi dobre, tise, vykon ok..Vstriky jednou zkousene mimo auto pod 5 atm. a tesnily, pak se dali i novy za tezky prachy.Benzin do oleje pronika dal.. :D


3.4.12, 16:15
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 10.1.12, 21:33
Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
A vzpominam si jeste na jednu zahadu..Skoda 135 GL, tedy sedan 742 s motorem jako favorit, rok 89, duchodcovska lestenka, ujeto jen 40 tis. km..Zakaznik prijel, ze se to vari. A opravdu-v expanzce to chrochtalo a vrelo, rucicka teplomeru v cervenym..rikame- klasika-tesneni pod hlavou..Jenze po rozebrani tesneni ok..Nicmene po slozeni s novym tesnenim a termostatem se to vzdy po par km varilo jak brambory.. Nasledovalo projeti bez termostatu- 10-15 km ok, najednou ale teplota vylitla nahoru a zas se to varilo..Tak nasledoval proplach chladici soustavy..Stejne se to varilo..Pak novy chladic-bez uspechu.Nastalo zoufale rozebrani- hlava dolu, kontrola presahu- byly ok..Tak i vanu dolu, rozebrani ojnic a vyndani vsech vlozek, dukladna prohlidka, zda neni zanesenej blok zevnitr, ale krasne vsechno ciste (vsak to byl velmi malo jetej motor),nebo zda neni praskla vlozka nebo tak neco- i kdyz to je nesmysl..Tak se motor vyhodil, dal se tam jinej z vraku z favorita(prestrojili se z puvodniho obe potrubi s karbcem a vyfukem, teleso termostatu a saci kos s vanou) a uz zadne problemy s chlazenim nebyli..Ale dodnes nevim, proc se ten puvodni motor prehrival..


3.4.12, 17:37
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 31.10.08, 15:00
Příspěvky: 12015
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
A vodnu pumpu nikto neskontroloval.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


3.4.12, 20:28
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 10.1.06, 12:21
Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
Slavek, toto je tema skor pre sekciu motor, ale moj odhad pre to Mpi
1. odpojit podtlakovu hadicku regulatora tlaku paliva (to uz urcite skusal mechanik co menil vstreky)
2. zmerat kompresne tlaky (Mpi je svina, ono sa tvari ako ze je vsetko ok ajked to tak nieje)
3. zavada v kabelazi ci RJ motora + vadna lambda+upchaty vyfuk (co je dosledok bohatej zmesy)
4. vymenit motor :D

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


4.4.12, 06:34
Profil
karosář
Uživatelský avatar

Registrován: 28.5.07, 12:00
Příspěvky: 3903
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
Ja bych spis rekl, ze bude neco spatne s hlavou ;) mozna nejaka prasklina v sacim kanale a podobne ;)

_________________
škoda 105S (Blanka) 1984 429 000km - kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš) 1988 70 000km - přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka) 1974 204 000km - tradice a jistota
škoda 110R 1977 152 000km
škoda felicia 1.3MPi 1997 233tk + 1.3 MPi Kombi LPG 354tk


4.4.12, 10:38
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 10.1.12, 21:33
Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
Kwiko, tohle povazuji za zahadu, tak jsem to dal sem, to auto ja neopravuju, jen jsem se chtel podelit se zahadou, kterou jsem jsem slysel, ale nepotrebuju to nutne resit ;) Kompresni tlaky nevim jestli nekdo resil, ale to auto jinak jezdi dobre, to by se projevilo negativne na vykonu..No a myslim ze elektroinstalace nebo vyfuk nebo lambda nezpusobuje to ze se karter plni benzinem..;)


4.4.12, 12:43
Profil
rejpal
Uživatelský avatar

Registrován: 26.4.06, 14:18
Příspěvky: 16614
Příspěvek Re: Milošův servisní koutek - záhady X
Veteranista píše:
Na motoru 742.12...

...ve Felicii a s MPi. :)


4.4.12, 12:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 90 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz