Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 8.12.19, 19:17



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 Rusenie v reproduktoroch 
Autor Zpráva

Registrován: 22.12.06, 17:20
Příspěvky: 1
Bydliště: Zilina
Příspěvek Rusenie v reproduktoroch
Takze, moj problem je nasledovny: V starom aute skoda 130 som mal autoradio pioneer + 2 kanal.zosilovac audison serie SRx + repro GZ.
V repro som pocul rusenie od motora a čo naviac, ako sa pretaca mechanika CD a napatove spicky pri spinani vsetkych rele.
Teraz mam Favorit 135 + to iste audio a rusenie je horšie.
Zle napajanie vylucujem, radio a zosilovac maju spolocne body napajania na baterii + spolocna zem s tienenim signalu.
A este jedna vec, bez toho zosilovaca to ide v pohode.

Dik za vsetky pripomienky k problemu.


23.12.06, 10:22
Profil
Příspěvek Reklama



Registrován: 29.1.06, 19:56
Příspěvky: 819
Bydliště: jih vysočiny
Příspěvek 
Laco,čeká tě hodně času,zkoušení a nervů,ale neboj po dlouhém boji toto rušení odstraníš.Chci tě jenom připravit na to,že na odrušení není jeden návod,ale několik faktorů,které musíš poskládat.Začal bych takto-zesilovač odizolovat od kostry,natáhnout napájení přímo odbaterky,jak plus,tak i mínus a použít dostatečně silné vodiče.Kostru můžeš dát klidně o řadu silnější /4mm průřez/.Dále můžeš použít odrušovací LC člen /používá se dost často jen indukční člen,ale ten podle mého-a nejen mého-není dostatečný/.Tyto členy dát těsně k rádiu a zesíku.Dále zkontrolovat všechny spoje,jak plusové,tak mínusové-baterka,altík,pojistkovnice,propoje mezi motorem-kastlí-kostrou a pod.Tímto bych začal,ale ve zkutečnosti je toho ještě moře,co zkontrolovat.
Laco,hodně zdaru a napiš,jak jsi pochodil. čus

_________________
A máš kostru? - ,,asi jo"


23.12.06, 12:33
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 16.11.06, 11:44
Příspěvky: 441
Bydliště: ČR, Letovice
Příspěvek 
No s tím odizolováním od kostry bych teda nesouhlasil! Právě, že bys to měl na kostru připojit a hlavně vystup z rádia vest k zesilovači přes stíněné kábly!
Hodně zdaru!:)

_________________
Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)


7.1.07, 20:57
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 2.2.06, 22:27
Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
No, a ty stíněné kábly bys měl uzemnit jen na jedný straně, jinak máš učebnicovou zemní smyčku.
Problém hledej v signálovém spojení zesilovač-rádio.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


7.1.07, 21:01
Profil ICQ

Registrován: 29.1.06, 19:56
Příspěvky: 819
Bydliště: jih vysočiny
Příspěvek 
SM píše:
No s tím odizolováním od kostry bych teda nesouhlasil! Právě, že bys to měl na kostru připojit a hlavně vystup z rádia vest k zesilovači přes stíněné kábly!
Hodně zdaru!:)

Tvůj nesouhlas chápu,ale praxe mluví za vše.Není jednotný návod na odrušení v autě,ale plno faktorů,kde někde pomůže,někde né.Tím odizolováním je míněno to,že celý zesík bude mít stejný bod ukostření.
Věř,nevěř,tomu co dokážou špatné /zaoxidované/ spoje třeba k předním svět./velký odběr/.Taktéž tam byla nedostatečná kostra /přechodák-i když né velký-ale byl/,plno hodin hledání proč to ruší./možností několik-přepínač,kontrolky,zad.světla,no prostě hafo/.
Ale jak podotýká Nepér,vyvarovat se zemní smyčce./proto ten zesík odizolovat/.
Deset aut uděláš bez nějakých problémů a v pohodě a jedenácté tě odrovná na Jihlavský blázinec.Vážně není jednotný návod,důležitý je i to,o jaký zesík se jedná.
Tak Laco,hodně zdaru a čus

_________________
A máš kostru? - ,,asi jo"


8.1.07, 19:22
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 19.10.06, 19:43
Příspěvky: 709
Bydliště: Milovice
Příspěvek 
Tak podobný problém sem měl taky a pomohl odrušovač který sem kupoval jako sedmý který mi to vyřešil ale spíš bych tedy viděl problém jak popisují kluci.Odstranit rušení je jako vyhánět duchy..... :twisted:


8.1.07, 21:06
Profil ICQ

Registrován: 29.1.06, 19:56
Příspěvky: 819
Bydliště: jih vysočiny
Příspěvek 
Romane,to jsi napsal přesně a pravdivě.čus

_________________
A máš kostru? - ,,asi jo"


8.1.07, 21:33
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Registrován: 12.9.06, 20:33
Příspěvky: 9753
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
mne zas zmizol same od seba: dal som ine napajacie kable.... :roll:
ale nechapem ako je to mozne

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


8.1.07, 23:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 25.1.07, 22:48
Příspěvky: 6146
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
ma zosilnovac na vstupe zapojeny filtracny kondenzator? zosilnovac je zariadenie s vcelku velkym odberom a navyse vcelku citlive, tak zvykne byt dost citlive na napatove spicky pri spinani rele.

Inac ak mam miesto prijmu v oblasti AM (nie ze by som to pocuval, ale ked netrafim prepinac sterea na radiu, tak mi to prepne z FM na AM, je to hned vedla) take vysoko pisklave pulzne zvuky, ktore zjavne generuje cievka (pri zvysovani otacok to zvysuje frekvenciu), zavadu treba hladat kde? Pri FM to nerobi. Je blbo zavedena antena?

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
OOOO Audi 90 2.3E r.v. 1987 - Made in Western Germany
Skoda 742 Forever Team


27.1.07, 11:17
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 24.3.06, 18:10
Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
No to je tím, že při AM se rušení z cívky přičte k užitečnému signálu a změní amplitudu a jelikož amplituda je rozhodující, tak to ruší. Při FM se to taky přičte k užitečnému signálu, ale zvuk je "zakódován" ve frekvenci a tu to nezmění.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


27.1.07, 12:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 25.1.07, 22:48
Příspěvky: 6146
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
Martin píše:
No to je tím, že při AM se rušení z cívky přičte k užitečnému signálu a změní amplitudu a jelikož amplituda je rozhodující, tak to ruší. Při FM se to taky přičte k užitečnému signálu, ale zvuk je "zakódován" ve frekvenci a tu to nezmění.


princip AM a FM poznam... u FM je obmedzovac amplitudy, akurat by ma zaujimalo, ako to obmedzit... asi tam vrazim nejaky poriadne velky kondenzator na vstup stavy ( a potom sa mozno budem cudovat, preco mi vybija poistku dvojku :] )...

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
OOOO Audi 90 2.3E r.v. 1987 - Made in Western Germany
Skoda 742 Forever Team


27.1.07, 14:46
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 20.1.07, 13:53
Příspěvky: 88
Bydliště: Hradec Králové
Příspěvek 
Jako první,bych zkusil výměnu odrušovače.Ale jak tak koukám, máš i zesilovač.Tenhle problém jsem měl taky.Nevím, jakoý má tvůj zesík hodnoty,jestli máš kapacitor a jaký průřezy kabelů používáš k napájení.Ale....
Na kvalitní ozvučení jsou potřeba správný kabely se stíněním, jak napájecí, tak i signálové.
Pak taky musí být správně vedeny.To v praxi znamená, že elektro svazek, co je v autě originál, musí být veden zvlášť od signálního, signální musí jít zvlášť od napájecího atd, atd.Já jsem to řešil tak, že mám natažený zdrojový kabel k napájení zesilovače na levé straně mezi prahem a sedačkama, signální, to je ten , co vede signál z rádia k zesilovači, mám tažený z levé strany tunelu, z pravé strany tunelu vede originál svazek, no a na pravé straně mezi prahem a sedačkama jsou vedeny kabely výstupní, to jsou ty, který jdou od zesilovače k reproduktorům.Dál musíš mít v prostoru u zesilovače (zpravidla to bývá v kufru) kabely tahaný tak, aby byly od sebe co nejdál.Mám to takhle u mě v autě na radu z ACR (Auto Corner Radio-značkový obchod s caraudio) a rušení i vazbení je pryč.Pravdou je, že moje přívodní kabely k zesilovači mají průřez 2x50mm a výstupní 1x50mm, oba zesilovače mají samostatné 2faradové kapacitory a k tomu ještě jeden monoblok pro subwoofer s hodnotou 1250W RMS v můstku.Samostatná DVD mechanika, zvlášť rádio s mp3, a samostatně umístěný grafický ekvalizér..........prostě postupem času jsem do toho navrážel spoustu peněz a nespočet hodin strávených v garáži :roll: .Hodně zdaru při tahání nových svazků. :lol:

_________________
"Fanánek"
Obrázek
BMW 750il r.v.97, plná nálož
Ford Mondeo 2.2TDci DURAtorq r.v.04


27.1.07, 15:10
Profil
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz