Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.12.17, 05:15



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 Škoda Forman - APRI CD1 a ohřev ostřikovačů. 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Registrován: 21.7.07, 20:00
Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek Škoda Forman - APRI CD1 a ohřev ostřikovačů.
Mohu mít pal. počítač z vrakáče, vyplatí se za 700,-? Také jsem si odnesl ohřev ostřikovačů za 50,- Kč, má s tím někdo zkušenosti? Funguje vůbec tahle věc?

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


5.10.15, 17:25
Profil
Příspěvek Reklama


Uživatelský avatar

Registrován: 28.12.07, 15:31
Příspěvky: 10989
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Jsem myslel, že ten výhřev je jen hadička namotaná na hadici od chladiče. Můžeš mi prosím vyfotit, co je to zač?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


6.10.15, 15:01
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 21.7.07, 20:00
Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek Re: Škoda Forman - APRI CD1 a ohřev ostřikovačů.
Fotku sem nějak nemůžu dát, nejde. A už vím jak to funguje díky té radě. :D Dá se na hadici od chladiče a já nad tím přemýšlel, jak to funguje bez elektriky. :D Jde o dvě nádoby spojené gumovým páskem a má dva vstupy a dva výstupy. Viděl jsem poprvé a na zimu využiji. :)

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


7.10.15, 17:18
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 8.6.10, 19:59
Příspěvky: 4844
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Škoda Forman - APRI CD1 a ohřev ostřikovačů.
Apri cd1 za 700 je zadarmo,ale nezabudni na prietokové čidlo a na čidlo rýchlosti,ináč je to na nič.Viac info :
viewtopic.php?f=9&t=26853&hilit=apri

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/


19.10.15, 18:58
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 25.1.07, 22:48
Příspěvky: 5881
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Škoda Forman - APRI CD1 a ohřev ostřikovačů.
Nahodou som hladal nejaku inu haluz a narazil som na impulzne prietokomery. existuje taka vec ako Conrad No. 126055 co je impulzny prietokomer s tlakovou odolnostou do 20bar, odolny benzinu, indukcny, s meracim rozsahom prietoku od 1,5 do 200l/h co je cca presne to, co je tu treba. Dobre je, ze stoji "len" okolo 40 EVRI. Tak si to tu odlozim aby som to potom raz nasiel.

Link:
http://www.conrad.sk/impulsni-prutokomer.k126055

k APRI to asi nepojde pripojit len tak, neviem, ci ma APRI priamo vstavanu moznost menit integracnu konstantu, ale s vynalozenim mensej alebo vacsej snahy pojde na APRI pripojit akekolvek elektricky signalizujuce cidlo.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
OOOO Audi 90 2.3E r.v. 1987 - Made in Western Germany
Skoda 742 Forever Team


3.12.16, 09:36
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 8.6.10, 19:59
Příspěvky: 4844
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Škoda Forman - APRI CD1 a ohřev ostřikovačů.
Lenže Apri ma prietokomer,ktorý merá od cca 0,3l/h,a pracuje úplne,ale úplne ináč ako impulzné čidlo,takže impulzné čidlo tam bez totálnej prerábky skoro všetkej elektroniky tam fungovať nebude.Bohužiaľ :( Ako to funguje som tu na fore už písal.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/


3.12.16, 17:02
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 25.1.07, 22:48
Příspěvky: 5881
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Škoda Forman - APRI CD1 a ohřev ostřikovačů.
No u Faka by s tymto cidlom asi nemal byt problem. Musi byt akurat presne. Fako ma na palive spiatocku, takze prietok v palivovom kanali bude slusny. Akurat teda bude treba tie cidla 2 a pocitat diferenciu. Jedno cestou tam a druhe cestou spat. U 724 by asi statie na volnobehu robilo problemy, tam to bude mat spotrebu prave niekde okolo tych 0,3-0,5l/h a to je uz pod moznosti cidla.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
OOOO Audi 90 2.3E r.v. 1987 - Made in Western Germany
Skoda 742 Forever Team


4.12.16, 19:04
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 8.6.10, 19:59
Příspěvky: 4844
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Škoda Forman - APRI CD1 a ohřev ostřikovačů.
Somarina,origo čidlo sa dávalo medzi odlučovač a karburátor.Od karburátora už žiadna spiatočka nieje,a blbá je aj predstava,že cez odlučovač sa vracia veľa paliva späť.Hore je guličkový ventil,ktorý sa pri naplnení odlucovača uzavrie a protitlak vyradí podávacie čerpadlo na motore..Primárne slúži na odlučenie bublín a peny z rozohriateho paliva..Skôr vyrobíš palubák nový,ako prepracovať na toto čidlo starý počítač.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/


4.12.16, 19:55
Profil
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz