Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19.10.17, 17:34



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 205 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Další
 URU - Š120L - beruška 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Registrován: 8.10.07, 14:38
Příspěvky: 2077
Bydliště: Táborsko
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
+ jsem měřil jak na baterce, tak na altíku, kostru jsem zkoušel taky na víc místech (plášť altíku, - baterky, plášť regleru, kostra pravýho zadního svetla, ...), rozdíl max 0.01V
měřák mam jenom jeden, ale mam ověřeno že měří správně
Obrázek
zatim je to nejlepší multimetr co jsem kdy měl, stejnej jsme měli na střední a všichni si ho chválili, včetně učitelů :)

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX 20V - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


26.10.13, 11:42
Profil ICQ
Příspěvek Reklama


rejpal
Uživatelský avatar

Registrován: 26.4.06, 14:18
Příspěvky: 16511
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
A žárovku v kontrolce máš dobrou? Myslím tím napětí a výkon.

_________________
Kaskadér a nenapravitelný opravář


26.10.13, 11:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 8.10.07, 14:38
Příspěvky: 2077
Bydliště: Táborsko
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
žárovka 12V 2W
do některejch kontrolek jsem vybíral schválně 4W žárovky (blikny, mazání) zbytek jsem nechával 2W

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX 20V - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


26.10.13, 13:35
Profil ICQ
rejpal
Uživatelský avatar

Registrován: 26.4.06, 14:18
Příspěvky: 16511
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
Nedává mi to smysl. Asi bych úplně odpojil kontrolku a zkusil altík nabudit přes jinou žárovku přímo od baterky.
I když teda nevim jak by to mohlo ovlivnit, ale nic lepšího mě nenapadá. Ještě proměřit chování regleru, tedy kolik dává do rotoru šťávy když napětí poklesne v zátěži. Tedy zda budí dostatečně.

_________________
Kaskadér a nenapravitelný opravář


26.10.13, 13:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 22.4.09, 19:07
Příspěvky: 432
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
> URU
Jen tak bokem, tenhle NDR multimetr znám taky ze střední, dokonce kolega ho má v práci. Až na počet tužkovek je výbornej, má společnou svorku pro měření proudu, napětí i odporu, pohodlné přepínání rozsahů atd. :-D

_________________
Škoda Favorit 136 '90 LPG - prodáno
Volvo V70 '98 LPG


26.10.13, 17:43
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 8.10.07, 14:38
Příspěvky: 2077
Bydliště: Táborsko
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
tak už to konečně dobijí. vyhrabal jsem ten nejšpinavější altík co jsem našel a zkusil ho... na volnoběh se zátěží 13.5V, volnoběh bez zátěže/v otáčkách bez zátěže/v otáčkách se zátěží 14.2 :)
k multimetru: jako těch 6 tužkovek je celkem dost, ale jinak si ne něj nemůžu stěžovat... teda až na to že se mi přelámali originál kablíky :(

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX 20V - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


30.11.13, 14:16
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 8.10.07, 14:38
Příspěvky: 2077
Bydliště: Táborsko
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
tak jsem vyměnil motor, a hele, ono to jede úplně stejně jako s původnim...
na to že ten novej motor je 742.13 s KP 11:1 a vačkou 278/270 celkem bída :D
se seriovym 130 karbem to jelo jak 105, takže chvíle pátrání -> natryskování 125/210 (nenašel jsem trysku 130) na prvnim stupni a 145/160 na druhym, s tim se to už začalo hejbat jak 120
rozdělovač 105, na nastavení předstihu je to silně necitlivý, od 5° do 35° to jede stejně, nedetonuje :shock: nechápu... detonace se objevily až při základnim předstihu 40° a plnym plynu při otáčkách kolem 2000-2500
to samý dělal původní motor (742.12) potom co dostal vačku ze 110R a C vahadla.
jo a nechce se tomu točit přes 4500 :(
podle lambdasondy je bohatost ok - na volnoběh napětí 0.4-0.6V, jinak 0.6-0.8V, při brždění motorem 0.1-0.3V...
kde mam chybu?

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX 20V - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


30.3.14, 13:54
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 2.10.08, 08:49
Příspěvky: 3474
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
neni smec moc syta? ted nad 1 je moc kysliku ze?, ja vidim spatne natryskovani a predstih. mrkni ke mne na garaz tam mam napsane jak sem natryskoval 120 karbec (22/23 diff) a pridal sem pruzinu na podtlak 2. stupne a od 1500 vyse to taha jako krava,

_________________
Obrázek
Obrázek
Schanis neco na Škodovku? Napiš MI! :)


30.3.14, 14:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 8.10.07, 14:38
Příspěvky: 2077
Bydliště: Táborsko
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
vyměněn rozdělovač (nevim co bylo na tom druhym špatně), už se to nechá točit nad 5000 :)
ale pořád to nejede jak by mělo...

natryskování karbu jsem kopíroval od Darklorda, on měl ve 130 stejnou vačku :)

a už jsem to koněčně našel další zdroj informací, na 46. stránce šemíkovo garáže :) - a já to proklikával od konce :roll:
Základ je blok 742.136, Vrtání i zdvih jsou sériové (75.5x72mm). Hlava je snížená, KP je někde lehce nad 10:1, Vačka 278°/270°, karburátor původně SEDR 130 přetryskovaný (1. stupeň - vzd. 200, tr. 120, 2.stupeň vzd. 160, tr. 145). Rozdělovač Fa karb 50kW (nový hanhart). Tlumič výfuku bude lauf co má Viky :)

narozdíl od mýho motoru, ten šemíkovo jel (ale žral i trávu kolem cesty)

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX 20V - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


5.4.14, 09:03
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 8.10.07, 14:38
Příspěvky: 2077
Bydliště: Táborsko
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
namontoval jsem upravenej vejfuk z fava a rozdělovač s upravenou odstředivou regulací, a ono to umí je ject :)

ale dal jsem tomu cca 30s záhul a přestalo to mazat :( tj. mazání se při deceleraci rozsvítilo už při 2500 a následně motor okamžitě chcípnul...
takže asi rozebrat a kontrola všeho...

zatim dojmy z tohodle motoru
výkon :)
zvuk motoru :)
spotřeba :|
spolehlivost :sick:

ale jak se řiká chybama se člověk učí :)
jenom teda najít kde jsem udělal tu chybu...

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX 20V - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


14.5.14, 17:12
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 8.10.07, 14:38
Příspěvky: 2077
Bydliště: Táborsko
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
kontrola ukázala závadu - následek:
kously a protočily se šály na prostřednim ložisku klikovky :D
příčina zatim nezjištěna...

takže:
klika přidřená na prostřednim ložisku (= nutný výbrus)
v bloku vydřený uložení prostředního ložiska (= blok KO, nevim kdo by to opravoval)
celkem dobrá bilacne :D mam 10kg hliníku do sběru a pár součástek

plán dál:
do auta pujde původní 742.12 a začnu schánět díly na 1.3 evo II :)
a řešim dilema: zhřešit nebo nezhřešit celohliníkem?

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX 20V - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


25.5.14, 17:58
Profil ICQ
Junior TW team
Uživatelský avatar

Registrován: 13.4.08, 12:19
Příspěvky: 5688
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
Já bych nehřešil, já totiž chci do litinového nebe

_________________
Každé auto časem zchátrá, jen TATRA přečká.
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 &motocykly


25.5.14, 18:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 8.10.07, 14:38
Příspěvky: 2077
Bydliště: Táborsko
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
tak jsem přesunul motor před zadní nápravu :)

od otevření kapoty do odložení poslední části motoru 90minut :)
příčina nezjištěna, kanály jsou průchozí a čistý...
na klice je poškozený jenom jedno ložisko a to jenom v půlce obvodu. druhá půlka je dobrá. ojniční ložiska nepoškozený. blok má poškozený uložení prostředního ložiska (jak se protočily šály), takže pujde do šrotu.
teď by se hodilo zakopnout o jinej 742.13 blok a nějakou pěknou kliku :)

edit: jen tak pro info, při zkoušce upravenýho rozdělovače v kombinaci s upravenym favo vejfukem to při zkušební jízdě dalo 0-100km/h za cca 13s (s prokluzující spojkou), tzn. pod kapotou bylo cca 80HP :D

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX 20V - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


31.5.14, 11:53
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 8.10.07, 14:38
Příspěvky: 2077
Bydliště: Táborsko
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
autí je už zase provozuschopný, akorát má jenom 50 koní
namontován původní 742.12 motor

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX 20V - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


8.6.14, 14:06
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 7.5.06, 19:16
Příspěvky: 8978
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
Njn, pamätám, že si ŠEmik silne pochvaľoval motor z Fobie...voči tej upravenej 1,3ke...

_________________
Kilecko
Embucha = moja 125ka Zmenila majiteľa...
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
Corsa B, AR 156 1,9 JTD


8.6.14, 14:19
Profil
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 205 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz