Škoda TechWeb
http://skoda.panda.cz/forum/

URU - Š135GLi
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?f=19&t=10828
Stránka 6 z 22

Autor:  Viky [ 25.10.08, 18:43 ]
Předmět příspěvku: 

Neni precejen lepsi to spravit, nez cekat ze se dalsi kastle taky rozsype?

Autor:  JeeRKa-JRK [ 25.10.08, 23:29 ]
Předmět příspěvku: 

že jsem tak smělý ... já bych dal raději ,,novou" kastli .. např. toto http://uru.rajce.idnes.cz/oprava_135GLi_-_21.9.2008/#DSCI0027.JPG by se mi fakt nechtělo dělat .. i kdybych to uměl :D
pravda ale že pak už nebude origo VIN ... ale myslím že když už začal tak to dodělá a tak přeju hodně štěstí a žádný zánět spojivek ;)

Autor:  Josef.Radocha [ 26.10.08, 12:53 ]
Předmět příspěvku: 

Je to mazec, ale tak aspon bude zachranen jeden originl kousek.

Autor:  ventYl [ 26.10.08, 15:36 ]
Předmět příspěvku: 

tie uchyty na prechodky trubka hadicka su sezonna zalezitost. v podstate zalezalo od toho, ako sa kto rano vysral, co tam auto malo. Moja 105ka mala 2piestkove brzdy, ale v karoserii bola z vyroby konzola na 4-piestkove brzdy a ziadna konzola na 2-piestky nebola. Niekto tu hovoril, ze original na 130tke to mal riesene tak, ako ty, teda konzola pre 2-piestky zaklepana a odbrusena a pribodovana druha konzola pre 4-piestky. A takisto existuju 120tky s konzolou pre 2-piestky a 130tky s konzolou len pre 4-piestky bez dalsieho hackovania.

Autor:  novomi [ 26.10.08, 23:28 ]
Předmět příspěvku: 

Jak mohla ta podlaha v kufru tak zreznout ? To je úplně šílený. TO ho snad měli pořád otevřenej a nejlépe někde v Alpách pod sněhem :D

Autor:  cyz [ 31.10.08, 21:31 ]
Předmět příspěvku: 

wow....docela často se pohybuju po vrakovištích ale něco tak shnilého jsem ještě neviděl. Ne v alpách ve sněhu, to vypadá spíš jak kdyby byla zaparkovaná 10 let na břehu moře. Jestli tohle dáš dohromady tak dovez ukázat na sraz, dostaneš metál :)

Autor:  novomi [ 31.10.08, 23:28 ]
Předmět příspěvku: 

Zajímavá je taky ta přední kapota. Tu snad opravovat nebudeš ? :lol:

Autor:  Jarda S. [ 31.10.08, 23:31 ]
Předmět příspěvku: 

novomi píše:
Zajímavá je taky ta přední kapota. Tu snad opravovat nebudeš ? :lol:


to je zdroj plechu 8) :lol:

Autor:  novomi [ 1.11.08, 08:44 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
novomi píše:
Zajímavá je taky ta přední kapota. Tu snad opravovat nebudeš ? :lol:


to je zdroj plechu 8) :lol:

Jo tááák. Mě to bylo divný :lol:

Autor:  URU [ 15.11.08, 11:59 ]
Předmět příspěvku: 

tak by se neřeklo že nic nedělam, tak tady je něco málo fotek z dneška dopoledne... večer budou další... http://uru.rajce.idnes.cz/stale_se_pokracuje/

Autor:  Martin 007 [ 15.11.08, 12:02 ]
Předmět příspěvku: 

Já ti nevim když to vidim...bud řezej víc nebo to vyměnuj celý...to je šílený

S tim ventilem opatrně máš velký průtok...mě pak bouchaly hadice...

Autor:  URU [ 15.11.08, 12:09 ]
Předmět příspěvku: 

řezat víc by znamenalo rozřezat celý auto... hlavně dostat se tam s rozbruskou je docela problém...

btw. potřebuju k přihlášení auta aby mělo platnou STK? nebo stačí jenom evidenčkí kontrola?

Autor:  Bukaj [ 19.11.08, 18:49 ]
Předmět příspěvku: 

URU píše:
řezat víc by znamenalo rozřezat celý auto... hlavně dostat se tam s rozbruskou je docela problém...

btw. potřebuju k přihlášení auta aby mělo platnou STK? nebo stačí jenom evidenčkí kontrola?


Bohužel potřebuješ platnou TK :(
Mne to teď čeká s MBGčkem - mám cca 14 dní na to, abych ho dal do stavu, aby dostalo TK aspoň na měsíc, abych to mohl přihlásit na sebe... :(
A to nemám vytápěnou garáž, takže to musím dělat na zahradě (v garáži bych se k autu už nevešel), tudíž budu muset obětovat zdraví...
...auto, než jsem ho koupil, poslední tři roky stálo, takže si dovedete představit, co mne čeká :?
...k těm úchytům brzdovejch hadiček:
Moje 130L (1986 Vrchlabí) má karoserii s úchyty na jednu hadici, přičemž jsou z výroby (kladivem?) ohnuté k podběhu a místo nich dvěma šrouby M6 (na každé straně) připevněny držáky dvojité... :shock:
Prostě jakou kastli měli, takovou vzali... :lol:

Autor:  Martin91 [ 19.11.08, 18:54 ]
Předmět příspěvku: 

Bukaj píše:
URU píše:
řezat víc by znamenalo rozřezat celý auto... hlavně dostat se tam s rozbruskou je docela problém...

btw. potřebuju k přihlášení auta aby mělo platnou STK? nebo stačí jenom evidenčkí kontrola?


Bohužel potřebuješ platnou TK :(
Mne to teď čeká s MBGčkem - mám cca 14 dní na to, abych ho dal do stavu, aby dostalo TK aspoň na měsíc, abych to mohl přihlásit na sebe... :(
A to nemám vytápěnou garáž, takže to musím dělat na zahradě (v garáži bych se k autu už nevešel), tudíž budu muset obětovat zdraví...
...auto, než jsem ho koupil, poslední tři roky stálo, takže si dovedete představit, co mne čeká :?
...k těm úchytům brzdovejch hadiček:
Moje 130L (1986 Vrchlabí) má karoserii s úchyty na jednu hadici, přičemž jsou z výroby (kladivem?) ohnuté k podběhu a místo nich dvěma šrouby M6 (na každé straně) připevněny držáky dvojité... :shock:
Prostě jakou kastli měli, takovou vzali... :lol:

Jo jo já to tak mám taky a ještě tam mám maticové řízení...
:wink:

Autor:  Bukaj [ 19.11.08, 19:07 ]
Předmět příspěvku: 

Martin91 píše:
Jo jo já to tak mám taky a ještě tam mám maticové řízení... :wink:

Maticové řízní ve škodě 130? :shock:
To na 99% nebude originál... :roll:

Stránka 6 z 22 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/