Škoda TechWeb
http://skoda.panda.cz/forum/

URU - Š135GLi
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?f=19&t=10828
Stránka 1 z 22

Autor:  URU [ 9.5.08, 13:58 ]
Předmět příspěvku:  URU - Š135GLi

technické info:
typ: Škoda 135 GLi
rok výroby: 1989
expotrčíslo: 90263
typ motoru: 135 8 /řízený kat
výkon: 41kw

pod kapotou:
Obrázek
spousta hadic, hadiček a drátů navíc

Obrázek
v tomhle stavu jsem s ní přijel... vstřikovač na zadní sedačce, na motoru sací z fava, podložky pro vyrovnání sklonu a karb ze 105ky, taky nejni origo vejfuk a nemá kat.

kompletní tělo vstřikovače a sací potrubí:
Obrázek

hotovo:
kastle vyvařena, teda jestli jsem něco nepřehlíd (ale snad ne)
sehnán origo (sice zmršenej) filtrbox, opravenej, připravenej pro montáž
sehnána druhá ECU, redukce pro lambdu, vstřikovač se sacim, a k tomu jako bonus druhej 135 motor :)
sehnáno zadní plato s kobercem a tapecy (stejný jako byly starý užovkový hnědý GL, ale jsou černý :) )

aktuální stav:
skládá se, zjišťuju že jsem na spoustu věcí zapoměl :)

chybí:
GL proužkovaný přední sedačky a zadní opěráky
lambdasonda (sehnána kompatibilní náhrada)
dodělaz vejfuk

jak jsem kdysi slíbil, tak seznam rozdílnejch věcí GLi/klasická 135(6):
převodovka: suchá 5Q4.22 s dírou pro snímač otáček
jinej filtrbox, odvozenej od klasickýho 135/136
sací svody
rozdělovač bez přerušovače, předstih řídí ECU
AC pumpa (větší holendr na hadičku z nádrže), údajně shodná s AC z fava
jiný tankovací hrdlo (proti 136 má jednu trubičku navíc)
altík má malou řemenici (průměr 55mm)
upravenej levej šusplech aby nepřekážel katu (nic co by se nedalo zvládnout doma :) )
úplně jinej držák vejfuku na spoji motor-převodovka
jinej levej držák motoru (má navíc přivařenej plech (tl. 3mm) jako držák vejfuku)
kryt převodovky za zadníma sedačkama (má díru pro kabeláž)
nádrž (holendr pro hadičku k AC pumpě má průměr 8mm místo 6mm)

další rozdíly budu doplňovat průběžně (až zase nějakej najdu :) )

Autor:  Šemik [ 9.5.08, 14:01 ]
Předmět příspěvku: 

Pěkný unikát :) Za kolik Kč byla?

Autor:  Martin 007 [ 9.5.08, 14:05 ]
Předmět příspěvku: 

Fakt paráda...sem rád že ji tady máme... 8) 8) 8)

Autor:  URU [ 9.5.08, 14:12 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Pěkný unikát :) Za kolik Kč byla?

pěkná je na první pohled... z blízka už tak hezky nevypadá... takže po matuře bude dost práce(ještě že maturuju brzo - 21.5.)
a cena? taťka řikal ať nepíšu kolik stála... tak řeknu že jako průměrná 120...

Autor:  URU [ 9.5.08, 14:40 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.youtube.com/watch?v=0QD9yx-TI8Y

Autor:  Drak [ 9.5.08, 14:51 ]
Předmět příspěvku: 

Já myslím, žes udělal dobře a pokud se o ni dobře postaráš, tak za pár let se ti ta práce zhodnotí, ať už hodnotou auta, tak dobrým pocitem z raritky, ať se to povede.

Autor:  URU [ 9.5.08, 16:11 ]
Předmět příspěvku: 

tak mě napadá, že prej měla se stříkačkou velkou sptořebu (13L/100km)... to asi bude lambdasondou, nebo ne?

Autor:  cyz [ 9.5.08, 16:30 ]
Předmět příspěvku: 

Heh - to může být spousta věcí. Mohla by ti napovědět diagnostika, ŘJ určitě půjde vyblikat. Budeš ale muset hodně bádat....

Autor:  bany.xf.cz [ 10.5.08, 09:36 ]
Předmět příspěvku: 

:shock: :shock:
Co to je?? To je sériový? Ty bláho, tak to gratuluju ke koupi. :-)
Až se do dohromady karosérie, tak to bude dost velkej unikát. :)
Já o tomhle teda nic nevim. Ale asi to musí bejt hodně vzácný co?
Mohla by zavítat mezi nás na sraz. :P Prohlédl bych si jí. 8)

Autor:  elegant [ 10.5.08, 09:40 ]
Předmět příspěvku: 

bany.xf.cz píše:
:shock: :shock:
Co to je?? To je sériový? Ty bláho, tak to gratuluju ke koupi. :-)
Až se do dohromady karosérie, tak to bude dost velkej unikát. :)
Já o tomhle teda nic nevim. Ale asi to musí bejt hodně vzácný co?
Mohla by zavítat mezi nás na sraz. :P Prohlédl bych si jí. 8)

Vyrobilo sa 500 kusov sedanu pod názvom GLi a 1000 kusov rapidu pod názvom RiC. Na blok motora 742.135 bolo použité vstrekovanie Renix-Benix z Renault 19. Takže sa dá povedať, že je to unikát :)

Autor:  Kachnis [ 10.5.08, 22:29 ]
Předmět příspěvku: 

kastle se vzdycky nejak zmakne, kdyz se nenaboura...

Autor:  ventYl [ 11.5.08, 07:42 ]
Předmět příspěvku: 

myslim, ze kasna ma ten bag s aktivnym uhlim, elektriku a RJ len priskrutkovanu na doske, cize v najhorsom pripade sa da zriesit vymena karoserie

Autor:  ROB135i [ 24.5.08, 05:53 ]
Předmět příspěvku: 

90263

Autor:  ROB135i [ 24.5.08, 05:55 ]
Předmět příspěvku: 

my 135GLi

90365
90611
90674

Autor:  Viky [ 24.5.08, 07:10 ]
Předmět příspěvku: 

ROB135i píše:
my 135GLi

90365
90611
90674

Hungarian?
Have 3 GLi's?
Can send more data?

Stránka 1 z 22 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/