Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19.7.19, 06:57



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1866 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 121, 122, 123, 124, 125  Další
 Tuner#2 - Škoda 105 - 136L 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Registrován: 30.1.08, 14:01
Příspěvky: 2704
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Šemik: jezdí to bez problému už řada aut, tak uvidíme :wink:

_________________
Škoda 136L čistě pro radost z jízdy http://tuner2.skoda-virt.cz
Škoda 130L do zásoby jako náhradní kasle a nebo "veterán" ale to ukáže čas http://tuner2130.skoda-virt.cz
Škoda Felicia 1,3 MPi daily car


20.1.19, 11:09
Profil Zobrazit autorovy stránky
Příspěvek Reklama


Uživatelský avatar

Registrován: 30.1.08, 14:01
Příspěvky: 2704
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Včera proběhlo první letošní svezení s novou vačkou a doladění programovatelného zapalování.

První svezení sice nebývá po zimě moc objektivní, ale asi tam nějaký ten poník navíc bude a třeba dvojka je na omezovači (7200rpm) sakra rychle... :D Zapalování bez rozdělovače funguje parádně a velmi přesně.

Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
Škoda 136L čistě pro radost z jízdy http://tuner2.skoda-virt.cz
Škoda 130L do zásoby jako náhradní kasle a nebo "veterán" ale to ukáže čas http://tuner2130.skoda-virt.cz
Škoda Felicia 1,3 MPi daily car


18.3.19, 21:23
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 2.2.06, 22:27
Příspěvky: 7661
Bydliště: Praha východ
Příspěvek Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Máš tam i nějakou zátěžovou regulaci (TPS/MAF) nebo jen podle otáček?

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


18.3.19, 22:05
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 30.1.08, 14:01
Příspěvky: 2704
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Nemám, pro plný plyn to nemá valného významu a já jinak nejezdím :D

_________________
Škoda 136L čistě pro radost z jízdy http://tuner2.skoda-virt.cz
Škoda 130L do zásoby jako náhradní kasle a nebo "veterán" ale to ukáže čas http://tuner2130.skoda-virt.cz
Škoda Felicia 1,3 MPi daily car


18.3.19, 22:11
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 30.1.08, 14:01
Příspěvky: 2704
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Nějaké ty hejbací obrázky z neděle z Mostu. Funguje to myslím krásně v technické pasáži tlačím i na EVO:

https://www.youtube.com/watch?v=QcFeR7qF-O0&t=565s

_________________
Škoda 136L čistě pro radost z jízdy http://tuner2.skoda-virt.cz
Škoda 130L do zásoby jako náhradní kasle a nebo "veterán" ale to ukáže čas http://tuner2130.skoda-virt.cz
Škoda Felicia 1,3 MPi daily car


29.3.19, 21:35
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 30.1.08, 14:01
Příspěvky: 2704
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Před svátky jsem vyhrál účast na akci Track & safety. Prima svezení a pokec s Filipem Marešem.

Tady nějaký onboard z akce:

https://www.youtube.com/watch?v=M-YjTGNGOq4

_________________
Škoda 136L čistě pro radost z jízdy http://tuner2.skoda-virt.cz
Škoda 130L do zásoby jako náhradní kasle a nebo "veterán" ale to ukáže čas http://tuner2130.skoda-virt.cz
Škoda Felicia 1,3 MPi daily car


23.4.19, 17:23
Profil Zobrazit autorovy stránky

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 12285
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Moc pěkné. Ty ji ale dáváš na prdel. Jede parádně, krásný zvuk. Kolik to točíš?

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


23.4.19, 18:18
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 30.1.08, 14:01
Příspěvky: 2704
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
varok: Díky. Občas je tam na dvojku slyšet omezovač (7000rpm). Šlo to bez problémů vytočit i na 7200, ale to už by nemusely ustát ventilové kuželové pružiny podle dodavatele vačky jsem tedy dal "bezpečných" 7000rpm.

_________________
Škoda 136L čistě pro radost z jízdy http://tuner2.skoda-virt.cz
Škoda 130L do zásoby jako náhradní kasle a nebo "veterán" ale to ukáže čas http://tuner2130.skoda-virt.cz
Škoda Felicia 1,3 MPi daily car


23.4.19, 19:41
Profil Zobrazit autorovy stránky

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 12285
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Hm, mazec. Jde krásně za plynem. To se u jakoby běžných škodovek řady 742 nevidí. Moc pěkné. Držím palce ať slouží co nejdéle. :)

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


23.4.19, 21:33
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Registrován: 10.1.06, 12:49
Příspěvky: 10787
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Ja bych mel dotaz, je to teda trochu OT, ale co uz.

Dal jsem si do motoru teplomer oleje (bavime se o T3, tzn. 1.6TD), je primo za filtrem. Kdyz jedu uplne leharko, treba ve meste, drzi se kolem 100°C, kdyz jedu mimo mesto, treba 90km/h, tak mi ta teplota vyleze nekam asi ke 120°C a tam se drzi. Je to spatne, nebo to 10W60 snese a nemam to resit?

Jo a jeste poddotaz... nevedel bys kde sehnat tabulku odporu pro cidlo Audi/VW do 180°C? Za studena ma kolem 3k a nemuzu nikde vygooglit tabulku. Budik byl puvodne na 2k cidlo, snizil jsem mu proud do kompenzacniho vinuti takze 100°C mi sedi, ale u ty vyssi teploty nevim kolik to realne je, vypada to jako 120°C, ale takhle ten budik muze mit jinou citlivost, tak bych to rad overil zmerenim odporu cidla.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Bacha: Youtube - Cvokárium


24.4.19, 19:55
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Registrován: 30.1.08, 14:01
Příspěvky: 2704
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Varok: Snad to nějaký pátek vydrží, ale už je v plánu nový motor s pořádnou hlavou a krmením. Nicméně plánů sposta, času málo :(

Viky: Oleje 10W60 bez problému snesou teplotní zatížení kolem 130°C. Když jezdím pomalejší trať, tak obvykle jsem po 10min. na 130°C jako nic. Nicméně jsou i tam rozdíly, tak kde Divinol 10W60 při 120°C mazal sotva 4 bary, tak s novým Yacco jsem stále přes 4. Čidla bohužel netuším, mám Bosch a ty jsou přesně zkalibrované se SW toho digi budíku od výrobce JF performance. Třeba by dokázal poradit on, je to moc šikovný kluk.

_________________
Škoda 136L čistě pro radost z jízdy http://tuner2.skoda-virt.cz
Škoda 130L do zásoby jako náhradní kasle a nebo "veterán" ale to ukáže čas http://tuner2130.skoda-virt.cz
Škoda Felicia 1,3 MPi daily car


24.4.19, 21:27
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Registrován: 10.1.06, 12:49
Příspěvky: 10787
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Heh... kdyz ja nemam ani otackomer, natoz abych vedel tlak oleje. :-D
Ale OK, diky za data, zkusim s tim pracovat. :mrgreen:

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Bacha: Youtube - Cvokárium


24.4.19, 21:48
Profil ICQ YIM
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Registrován: 19.7.06, 19:40
Příspěvky: 26802
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Viki- čidlo máš na originál místě v "noze filtru" ? s 10w60 bych moc nedráždil hydroštely

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


25.4.19, 08:38
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Registrován: 10.1.06, 12:49
Příspěvky: 10787
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Jo, cidlo mam v noze filtru, tam kde bylo puvodne cidlo tlaku (stejne nefungovalo).

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Bacha: Youtube - Cvokárium


25.4.19, 09:26
Profil ICQ YIM
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Registrován: 10.1.06, 12:49
Příspěvky: 10787
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Tak mi ten olej vrtal hlavou a dospel jsem k zaveru, ze jsem asi debil.

Zapojil jsem chlazeni turba do serie s chlazenim oleje, s tim, ze to je dobry, protoze kdyz bezi obehovy cerpadlo, tak to dobre dochladi a nejak mi nedoslo, ze jsem si tim silne narusil samoodvzdusneni tyhle casti okruhu, protoze jsem v tom zpomalil vodu. To samo o sobe asi nevadi, ale jenom do ty doby, nez se to moc ohreje, udela se tam bublina a prestane to tocit vodu uplne.

Takze moje teorie zni - dokud to funguje, drzi se olej na 100°C, ale kdyz se voda zastavi, tak se olej prehreje a turbo taky. Fungovalo to dobre jenom dokud byla venku zima nebo pokud jsem jezdil do 20km vzdalenosti. Coz by vysvetlovalo, proc mi to zralo olej jenom cestou do Tabora.

Zkusim nejjednodussi reseni - misto do serie to pripojim paralelne. Tim se voda prestane brzdit a mohlo by to pripadny bublinky i normalne zpracovavat. Jestli se mi to povede poznam celkem snadno na teplomeru oleje.

Dospel jsem k ty teorii podle toho, ze mi to prestane chladit olej kdyz se otevre termostat (zpomali se proudeni v tyhle casti okruhu) a zaroven teplota oleje nechce klesat kdyz motoru uberu a zchladne voda.

(omlouvam se za OT, ale kdyz to napisu ke mne to dematu, nikdo to necte. :mrgreen:)

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Bacha: Youtube - Cvokárium


25.4.19, 17:51
Profil ICQ YIM
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 1866 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 121, 122, 123, 124, 125  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz