Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19.10.17, 17:30



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Deiv - Škoda Favorit 136 GLXI 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11291
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Deiv - Škoda Favorit 136 GLXI
Opravdu pěkné fáčko. Na plasty teď používám taky ten Renoplast od tempa a super. Používám ten typ s černidlem a vnitřní zašlé plasty jako nové. Nádhera.
U toho motorku ostřikovače je ještě tešnění, které je pod tím plechovým víčkem, kde jsou ozubené kolečka. Je tam takový jakoby gumový O kroužek, ale nevím jestli jde koupit jako náhradní díl.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG


4.9.11, 10:08
Profil
Příspěvek Reklama


Uživatelský avatar

Registrován: 26.3.08, 10:26
Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek Re: Deiv - Škoda Favorit 136 GLXI
S tím motorkem se nebabrej, vyměň ho celej a je klid. Na vrakáči jich určitě mají kupu :wink:

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


4.9.11, 10:57
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 9.5.11, 15:36
Příspěvky: 56
Bydliště: Třebíč
Příspěvek Re: Deiv - Škoda Favorit 136 GLXI
No vyměnil jsem to těsnění tvořící průchodku a opět rozebral ten motorek. Jak píše Varok, tesnění tam je takové oválné a je součástí toho víčka. Jestli to začne zase chcát, tak někde na vraku vyloupnu rovnou celou nádobu ostřikovače :wink:

_________________
Škoda Favorit 136GLXI_781.136 B_r.v. 1994_50 kW_ garáž


4.9.11, 20:56
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11291
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Deiv - Škoda Favorit 136 GLXI
Já jsem kdysy opravil ten motorek provizorně tam, že jsem to kovové víčko potřel u toho těsnění jemně silikonem a rychle zamáčkl na motorek. Chvíli to fungovalo, ale pak jsem motorek vyměnil. Ale to bylo z jiného důvodu.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG


15.10.11, 19:29
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 9.5.11, 15:36
Příspěvky: 56
Bydliště: Třebíč
Příspěvek Re: Deiv - Škoda Favorit 136 GLXI
Tak fáčko má od března na 2 roky opět povoleno brázdit naše tankodromy :wink:

Před technickou jsem vyměnil střední a zadní díl výfuku. Nebyl sice skrz, ale za vše mluví to, jak jsem oddělil ty dva starý díly - párkrát jsem s nima zašolichal a překroutil jsem to jak kus papíru.

Zároveň jsem koupil novej chladič. Po výměně vody mi začal prochcávat a začala se ztrácet voda. Ještě nebyl čas to vyměnit :(

Jedinou lehkou závadou bylo prosakování oleje a stav výfuku (což tam asi napsali ze zvyku, protože na výfuku byl ještě papírovej štítek s výrobcem a záruční dobou :-) )

_________________
Škoda Favorit 136GLXI_781.136 B_r.v. 1994_50 kW_ garáž


16.4.12, 17:15
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 9.5.11, 15:36
Příspěvky: 56
Bydliště: Třebíč
Příspěvek Re: Deiv - Škoda Favorit 136 GLXI
O víkendu konečně vyměněn chladič (5 z 4 šroubů nepovolitelných :)) a také jsem koupil motorek do ostřikovače. Radost, že budu konečně stříkat o 106 se zatím nekoná :x .
Po šolichání s motorkem ostřikovače předního skla (jak předek, tak i zadek mě jen tak počůrával spodek okna - vzadu teda vršek - ono se tu tento problém na fóru už řešil) jsem nacvakl s radostí nový motorek a světě div se, zadek stříká jak divej a předek pro změnu vůbec. Zapojený je dobře, jen vrčí a nestříká. Nebyl už čas, ale zkontroluji průchodnost hadičky a pak už nevím teda.

Není nový, jen vypraný v pervolu :P
ObrázekObrázek

_________________
Škoda Favorit 136GLXI_781.136 B_r.v. 1994_50 kW_ garáž


4.6.12, 09:20
Profil
Ignorant pravidel
Uživatelský avatar

Registrován: 4.5.09, 21:46
Příspěvky: 8895
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Deiv - Škoda Favorit 136 GLXI
pises ze si koupil motorek ale facko ma ty motorky 2 :D pro predni a zadni okno :mrgreen:

_________________
otec: Škoda Felicie 1,3 GLXi LPG r.v.1995 "vehykl"
m o j e: Citroën Evasion 2,0i > Evík velké auto pro velké kluky
a ještě Saxík pro manželku


4.6.12, 09:24
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11291
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Deiv - Škoda Favorit 136 GLXI
Nemáš na hadičce takový ten plastový zpětný ventilek? Ten má menší průřez tak se lehčeji ucpe a pak to nestříká. Jestli jsi koupil jen jeden motorek, tak ten nový dej na přední sklo a ten starý dej na zadek, ten se moc nepoužívá.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG


4.6.12, 14:03
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 9.5.11, 15:36
Příspěvky: 56
Bydliště: Třebíč
Příspěvek Re: Deiv - Škoda Favorit 136 GLXI
Jsem si všim, že tam jsou 2 :)
Nový jsem dal právě na přední okno, na motorek zadního jsem ani nesáhl. Zadní ale začal stříkat a nový přední jen bzučí a nic. Nechápu, jak se ty ostřiky vzájemně ovlivňují. Každý má svůj motorek a hadičku, tak jak je možné, že výměnou jednoho ovlivním chod druhého? Zkuste mě někdo odbednit :lol:! Nabízí se, že si pletu motorky od předního a zadního, ale šel jsem i po hadičkách a fakt jsem měnil přední. Zpětný ventilek mám. Průchodnost hadice zkusím až se k dostanu k autu. Dík :wink:

_________________
Škoda Favorit 136GLXI_781.136 B_r.v. 1994_50 kW_ garáž


4.6.12, 14:38
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11291
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Deiv - Škoda Favorit 136 GLXI
No tak zkus, jestli je ten ventilek OK. Na jednu stranu by měl být průchozí a na druhou nee. Stačí i do něho fouknout.
I když jdeš po motorku a hadičkách, nemáš zapojené jen kablíky naopak? Třeba motorek přední je zapojen na káblíky zadního a obráceně? Nebo nemáš jen ten nový motorek přepolovaný? To je jen obyčejný stejnosměrný motorek a jede na obě strany. Když se zapojí naopak, tak nedává skoro žádný tlak, popř. jen hodně malý. U fáčka je origo elektroinstalace tak debilní, že kostra je bílá a plus hnědý, tedy alespoň u těch ostřikovačů. Zkus to přehodit a uvidíš jestli to nepojede.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG


5.6.12, 13:40
Profil
Ignorant pravidel
Uživatelský avatar

Registrován: 4.5.09, 21:46
Příspěvky: 8895
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Deiv - Škoda Favorit 136 GLXI
hnedy / cerveny zalezi jestli predni nebo zadni ostrik

_________________
otec: Škoda Felicie 1,3 GLXi LPG r.v.1995 "vehykl"
m o j e: Citroën Evasion 2,0i > Evík velké auto pro velké kluky
a ještě Saxík pro manželku


5.6.12, 13:45
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11291
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Deiv - Škoda Favorit 136 GLXI
Hm, já měl u starého fáčka bílý jako mínus, tedy kostru u obou motorků a hnědý zase jako plus u obou motorků. U tohohle fáčka to mám taky tak.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG


5.6.12, 15:38
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 9.5.11, 15:36
Příspěvky: 56
Bydliště: Třebíč
Příspěvek Re: Deiv - Škoda Favorit 136 GLXI
Obrázek
hnědý a červený + bílá kostra

Přehozené kabely nemám, to by mi pak při stisku stříkal zadek a při přitáhnutí předek ne? Což se neděje.
Zkusím přehodit +/- u toho nového motorku, třeba opravdu tlačí na druhou stranu.
Díky za rady. Dřív, než o víkendu se k němu ale nedostanu.

_________________
Škoda Favorit 136GLXI_781.136 B_r.v. 1994_50 kW_ garáž


5.6.12, 19:16
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11291
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Deiv - Škoda Favorit 136 GLXI
Když už jsme u těch rad a nepomůže to přepolování, zkus dát na motorek kousek hadičky třeba metr nebo více mimo auto, aby jsi viděl na její volný konec. Zapni ostřikovač, musí to docela silně stříkat. Nebude to sice takový tlak jako s trysky ostřikovače, ale musí jít vidět, že to má nějaký tlak. Jestli to nebude dostatečné, zkus si od někud vzít jinou kostru a plus 12V. Třeba hned z altíku. Pokud by to ani teď nejelo jak má, tak je špatný motorek.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG


6.6.12, 18:14
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 9.5.11, 15:36
Příspěvky: 56
Bydliště: Třebíč
Příspěvek Re: Deiv - Škoda Favorit 136 GLXI
Tak už stříkáme! :mrgreen:
Přepólování nepomohlo, tak jsem profoukl ventilek a pomocí plic jsem protáhl i celou hadici až k ostřikovačům, takže jsem čekal zradu u motorku. Ten ale s překvapením stříkal jak ďas, když jsem ho nezapojil do hadice. Pěkně jsem se pomodlil a všechno pospojoval a světe div se, funguje! :wink:
Takže asi bordel v hadičce či ve ventilku.

_________________
Škoda Favorit 136GLXI_781.136 B_r.v. 1994_50 kW_ garáž


7.6.12, 20:51
Profil
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz