Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 12.12.17, 19:14



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 306 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Další
 Fávo Bělouš 136 L LPG '89 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Registrován: 8.6.10, 19:59
Příspěvky: 4839
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Fávo Bělouš 136 L LPG '89
Bloky motoru 136 a 136B su zamenitelné ako nahradny diel (podľa vyjadrenia škodovky,konkretne Sdeleni THZ/066 odsek č.23 a 24) s tym že blok 136b mal z prvovyroby zaslepeny otvor na palivove čerpadlo pomocou krytky (a tú krytku demontuješ).Ako je to s číslom motora v TP u vás v čr ti neporadím,na slovensku je motor nahradny diel,takže sa maximalne skontroluje iba typ motora,číslo už v tp uvedene nieje.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/


3.1.15, 13:58
Profil
Příspěvek Reklama


Vývojář
Uživatelský avatar

Registrován: 27.3.14, 22:26
Příspěvky: 3616
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Fávo Bělouš 136 L LPG '89
Díky. Krytku na AC pumpu bych demontovat nemusel, mám facetku. Jinak jak je to se závity pro "telefon"? 136B závity má a 136M nemá? Přemýšlím o upgrade motoru, ten můj už asi dosluhuje. Viz. výše resp. předchozí strana...

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Ex auta:
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


3.1.15, 14:26
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 8.6.10, 19:59
Příspěvky: 4839
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Fávo Bělouš 136 L LPG '89
Zda sa mi že M už zavity nemá,ale má nálitky,takže nebol by problem tam závit urobiť,ale už fakt niesom si istý.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/


3.1.15, 14:32
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 8.6.10, 19:59
Příspěvky: 4839
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Fávo Bělouš 136 L LPG '89
Daj vačku z ME,uprav hlavu,karbec a rozdeľovač a budeš prekvapený.Vid moja karta

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/


3.1.15, 14:33
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Registrován: 27.3.14, 22:26
Příspěvky: 3616
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Fávo Bělouš 136 L LPG '89
Vačka z ME? Z mpi? Nebo to je nějaký úpravce? Karbec moc ladit nemusím, mám LPG. Jinak samozřejmě bych si s motorem asi trochu pohrál, než by tam šel....

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Ex auta:
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


3.1.15, 14:48
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 8.10.07, 14:38
Příspěvky: 2077
Bydliště: Táborsko
Příspěvek Re: Fávo Bělouš 136 L LPG '89
ME = Motor Excel, úpravce
http://www.motor-excel.cz

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX 20V - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


3.1.15, 15:29
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 10.1.06, 12:21
Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: Fávo Bělouš 136 L LPG '89
ziadna felda tj ani BMM nema zavity na reakcnu vzperu motora pokial viem...

A Mpi od konca roka 1997 ma iny rozmer lozisk kluky a vacky.

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


3.1.15, 16:58
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Registrován: 27.3.14, 22:26
Příspěvky: 3616
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Fávo Bělouš 136 L LPG '89
Já jsem googlil obrázky motorů BMM a ty tam ty závity mají /souběh s formanem stříkačkou-ten telefon měl.../. MPI vypadají dle obrázků, že ne... S 136M by na stk už mohla být dohadovačka, ale 136B by tam skutečně mělo jít legálně s výmazem čísla motoru.

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Ex auta:
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


3.1.15, 18:03
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Registrován: 19.7.06, 19:40
Příspěvky: 26631
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Fávo Bělouš 136 L LPG '89
bohužel škodovka už se k favoritům nevyjadřuje takže jen a pouze 136
kwiko píše:
A Mpi od konca roka 1997 ma iny rozmer lozisk kluky a vacky.

hlavní ložiska na klice jsou stejný jinej je akorát průměr kliky v místě rozvodů a řemenice

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


3.1.15, 18:33
Profil ICQ
Vývojář
Uživatelský avatar

Registrován: 27.3.14, 22:26
Příspěvky: 3616
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Fávo Bělouš 136 L LPG '89
Já v pondělí cinknu na stk s dotazem a pak dám vědět :wink: .

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Ex auta:
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


3.1.15, 19:07
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 8.6.10, 19:59
Příspěvky: 4839
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Fávo Bělouš 136 L LPG '89
To vyhlasenie ti môžem zaslať,pošli mi SZ s emailom.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/


3.1.15, 19:13
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Registrován: 27.3.14, 22:26
Příspěvky: 3616
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Fávo Bělouš 136 L LPG '89
Tak dnes mi přišla odpověď z stk ohledně záměny bloku 136 za 136B. Lze to, vyměnit motor /no zdůrazňovali blok- takže motor :wink: /, zajet na stk na "evidenčku", kde do protokolu dají "z hlediska kontroly nevyhovuje, upravte v TP", na DI to za 50 kč dají jako změnu v TP a je to legální. Musí se tedy zachovat emisní systém, takže samozřejmě přestrojit karbec a rozdělovač. Občas se prý ale stane, že na DI potom ještě vyžadují dodatečnou kontrolu emisního systému včetně měření emisí.... Ale u nás na úřadě jsou relativně v pohodě, tak to asi nebude třeba, pokud se rozhoupu a motor vyměním...

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Ex auta:
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


8.1.15, 17:42
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Registrován: 27.3.14, 22:26
Příspěvky: 3616
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Fávo Bělouš 136 L LPG '89
Tak jak již bylo řečeno u Dundeeho v garáži, možná mám cívku rozdělovače na pochodu do... věčných lovišť :lol: .S tím souvisí několik otázek. Může cívka rozdělovače způsobovat při deceleraci třeba z kopce lehké střílení do výfuku /drobné, nic hrozného, v podstatě blafání/? Směs bohatá není, výfuk děravý není,svody OK, předstih je nastaven vyšší kvůli lpg, takže směs má více času na prohoření, svíčky jsou 3-bodové sklepnuté kvůli lpg /dělá to i s klasickými, odtrh 0,55 mm/. Tohle už řeším delší dobu. Podle mě by to mohlo dělat. Možná by se tím dalo vysvětlit i to chytání motoru za mrazu na 3 válce /může být nepravidelné zapalování+ vynechávání jiskry na některém z válců/, přičemž vynechávání válců se může prostřídávat. Další otázkou je, jestli tam při výměně této cívky nečíhá nějaký "špek". Koukal jsem do chytré knížky na sestavu rozdělovače, složitě to nevypadá, ale je tam něco, čeho se vyvarovat??? Projevy, kvůli kterým uvažuji nad výměnou této cívky, než mě auto někde nechá--- zcela nahodilý jev-občas při vypnutí motoru otáčkoměr vyletí k 5000 ot./min. a pak teprve jde k nule. Jeden den to dělá, pak je týden klid a pak zase. Další projev- při startování motoru ručička leží na nule, motor když chytne, tak teprve potom ručička vystřelí na aktuální hodnotu otáček- to dělá vždy. A dnes jsem si s tím při jízdě trochu hrál a zjistil jsem ještě jednu věc- když podtočím motor při 2. nebo 3. rych. stupni na cca 1200 ot./min. a méně a přidám více plynu, tak ručička zůstane chvíli na hodnotě třeba těch 1200 ot./min. a pak skokem vyletí na např. 1700 ot./min. a pak už plynule stoupá....

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Ex auta:
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


9.1.15, 19:01
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Registrován: 19.7.06, 19:40
Příspěvky: 26631
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Fávo Bělouš 136 L LPG '89
co sehnat origo a ten si udělat ? http://skoda-virt.cz/cz/inzerce/nahradn ... r-781-136/

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


10.1.15, 01:19
Profil ICQ
Vývojář
Uživatelský avatar

Registrován: 27.3.14, 22:26
Příspěvky: 3616
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Fávo Bělouš 136 L LPG '89
Žádné nástrahy s cívkou?

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Ex auta:
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


11.1.15, 13:35
Profil
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 306 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz