Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.12.17, 14:20



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 120 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
 Těsnění pod hlavou 1,6 74kW 
Autor Zpráva

Registrován: 1.11.09, 09:53
Příspěvky: 28
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek Re: Těsnění pod hlavou 1,6 74kW
SKF už se dávno vyrábí někde v Indii, takže to bych možná taky neriskoval.


9.10.17, 14:01
Profil
Příspěvek Reklama


Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11379
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Těsnění pod hlavou 1,6 74kW
Na origo krabici je napsáno Made in Sweden. Potom tam je ještě samolepka s blbostma, že je to pro VW koncern tedy Seat, Audi, VW a Škoda. Tam je zase Made in Spain.

No včera jsem odevzdal rozvody s pumpou zpátky do obchodu na reklamaci. Snažili se ze mě samozřejmě udělat debila. Ty špatné prý vrátí zpátky dodavateli že jsou špatné a objednával mi jinou sadu. Dnes mi od nich přišla SMS, že už jsou u nich na prodejně, tak uvidím. Buď mi vrátí tu sadu co jsem jim tam včera dal a budu na ten obchod dost nasraný, nebo mi dají opravdu jinou sadu a budu nadmíru spokojen.
Přece se stane i u značkových věcí, že se nějaký kousek sem tam nepovede, ne? Dnes už je jiná doba, není tak přísná výstupní kontrola, někde není vůbec, tak se není čemu divit. Nechám se překvapit.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


10.10.17, 17:24
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 15135
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Těsnění pod hlavou 1,6 74kW
moc to řešíš, rozvody se běžně dodávají jako skládačka všeho možného


10.10.17, 18:50
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 28.12.07, 15:31
Příspěvky: 10989
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
varok píše:
Dnes už je jiná doba, není tak přísná výstupní kontrola.


To bych neřekl, dneska se krom finálních kontrol provádí i mnoho (většinou i automatizovaných) kontrol během procesu výroby. Může být jen snížena úroveň kvality kterou chce výrobce dosáhnout.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


10.10.17, 20:35
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 4.3.07, 21:36
Příspěvky: 9794
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Těsnění pod hlavou 1,6 74kW
Nebo ti mohli prodat (jak vědomě, tak i nevědomě) čínskej padělek.

_________________
Obrázek "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


10.10.17, 21:19
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11379
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Těsnění pod hlavou 1,6 74kW
To je taky možné. Ale laik to stejně nepozná.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


11.10.17, 03:35
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 22.4.09, 19:07
Příspěvky: 438
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Těsnění pod hlavou 1,6 74kW
Jak jsi dopadl v prodejně?

_________________
Škoda Favorit 136 '90 LPG - prodáno
Volvo V70 '98 LPG


11.10.17, 16:03
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11379
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Těsnění pod hlavou 1,6 74kW
Dnes jsem si byl pro novou sadu. Ta už vypadá lépe, tedy ta vodní pumpa. Naštěstí mě obsluhoval ochotnější prodavač. :)
Slušně mi donesl 2 krabice, jednu co jsem reklamoval a druhou novou. Takže milé překvapení, ochota prodavačů v obchodu je, tak jsem rád. Stane se a nakupovat u nich budu dál, mají pěkné ceny.

O víkendu jdu tedy skládat. To bude porod s nastavením rozvodů.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


11.10.17, 18:28
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 15135
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Těsnění pod hlavou 1,6 74kW
jaký porod dvě rysky a napneš řemen, jednoduší rozvody už nejsou


11.10.17, 19:25
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11379
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Těsnění pod hlavou 1,6 74kW
Dole na řemenici je ryska. Ta by měla lícovat s riskou na bloku motoru. nahoře na hlavě je plastový kryt, kde je bílá šipka. Jak je ozubené kolo na vačce, byla tam bílá značka, která míří na tu bílou šipku. Měl jsem ale hlavu na opravu, takže vačka šla dolů, teď je ta bílá značka u kola vačky jinde.

Chtěl bych poprosit, jestli by mi někdo nevysvětlil nějakým slušným způsobem, jak se to počítá. Zkusím otočit to kolo na vačce zpátky na šipku, ale.....? 1. a 4. píst jsou v HÚ. O kolik mám prosím pootočit klikovku, aby mi ventily nekleply do pístů, o 90°? To by pak měly být teoreticky všechny písty v polovině válců, ne?

Na netu na jednom foru jsem našel postup, ale je to tak komplikovaně popsané, že jsem z toho matěj. Na youtube jsem žádné video s výměnou rozvodů golf IV nebo Octavie I motor 1,6 74kW nenašel.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


13.10.17, 14:45
Profil

Registrován: 12.10.09, 20:26
Příspěvky: 1464
Bydliště: Karlovarsko
Příspěvek Re: Těsnění pod hlavou 1,6 74kW
kliku nastav dle obrázku z toho mího předchozího odkazu vytoč matku na převodovce najdi na setrváku zářez a nastav proti značce na bloku

_________________
škoda octávie combi 1.9TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74KW
felda combi 1.6


13.10.17, 14:50
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11379
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Těsnění pod hlavou 1,6 74kW
Ano, odkaz jsem koukal. Ale pořád nechápu, jak zjistit kde má být ta značka na ozubeném kole vačky? Sice tam je, ale chtěl bych to raději překontrolovat. Člověk nikdy neví kdo to předtím opravoval.

Takže: Když sundám tu plastovou zelenou matku, tak jde vidět setrvačník. Na něm je někde zářez. Na bloku u toho setrvačníku je někde ryska, tak točím tak dlouho klikovkou až se ryska se zářezem kryjí. Je to tak? Tím ale docílím čeho? To je HÚ 1. válce? Ale já potřebuji nejdříve nastavit vačku na značku. Když teď mám 1. a 4. píst v HÚ, tak by se točením vačky potkaly ventily s těmi písty co jsou v HÚ ne?
Když už to udělám, potřebuji překontrolovat, jestli je značka na ozubeném kole vačky správně.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


13.10.17, 16:18
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11379
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Těsnění pod hlavou 1,6 74kW
Nebo je na tom ozubeném kole vačky taky originál ryska, ale někteří si ji zvýrazňují bílou barvou nebo fixem? Alespoň tak jsem to pochopil z popisu na netu.
Když tedy pootočím klikovkou o asi 90°, abych zabránil kontaktu ventilů s pístama, tak pootočím vačkou tak, aby se ta ryska kryla s bílou šipkou na krytu u víka ventilů. Potom pootočím klikovkou popsaným způsobem, až se budou krýt opět rysky na setrvačníku a bloku? To je vše, nasadím řemen ve správném směru, napnu kladku a hotové?

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


13.10.17, 16:42
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11379
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Těsnění pod hlavou 1,6 74kW
Hm, budu na to muset jít trošku jinak. Vačku jsem už pootočil. Ta bílá značka je u zubu, je tam originál zářez. Nejdříve jsem klikovkou samozřejmě pootočil o asi 90°, aby se mi nepotkaly písty s ventilama.
Koukal jsem na ten setrvák jak psal p.s, ale mám to tam úplně jinak než psal. Ta zelená matka šla povolit pěkně. Uvnitř jde ale vidět jen kousek spojky, na které je drážka. Věnec setrvačníku nejde vidět vůbec, prostě nikde není ta druhá drážka.
Na řemenici klikovky je vidět drážka. Pod ní je plechový kryt, na kterém je taky drážka. Když budou lícovat, tak by to mělo být to samé, tedy 1. Píst v HÚ, ne?
Pak už jen dát řemen a napnout kladku.
Jen jsem nepochopil to protočení motoru. Prý se má motor protočit na klikovce o jednu otáčku, tedy 360°. Poslední 1/4 se musí pootočit v kuse a švihem. Rysky potom musí pasovat jak byly nastaveny.
Je to tak prosím správně?

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


14.10.17, 12:22
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 8.6.10, 19:59
Příspěvky: 4844
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Těsnění pod hlavou 1,6 74kW
To posledné pretočenie je len na "poslednú" kontrolu správnosti nastavenia.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/


14.10.17, 18:30
Profil
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 120 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Exabot [Bot] a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz