Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19.4.18, 12:59



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon 
Autor Zpráva

Registrován: 22.1.14, 01:47
Příspěvky: 30
Příspěvek Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon
Tak jsem ted nechal menit na felde tesneni pod hlavou (trosku se ztracela voda) a hlavu jsem u jedne firmy v ostrave vymenil za repasovanou s doplatkem, ktera se timto zabyva, takze hlavu mam srovnanou, otlakovanou, nove gufera, prebrousene ventily...nove tesneni jsem vzal od Temacu...montaz probehla tak, ze srouby zustali puvodni, ocistili se a utahovalo se na 20nm, pak 90st a jeste 90st...samoszrejme sel do auta novy olej, olejovy filtr, tesneni vika, nove tesneni sani a vyfuku...po nastartovani melo tendenci auto chcipat, ale pak se to nejak vzpamatovalo, ted starty probihaji tak, ze zvuk startu je nejaky divny, po nastartovani to drzi 300-500ot a musi se klepnout po plynu a pak se to drzi kolem tech 900ot., jenze nejvetsi problem je, ze od vymeny te hlavy a tesneni auto skoro vubec nejede, nema to vubec vykon, na volnobeh se to trepe, pri jizde je treba mit alespon tech 2500ot, aby to trosku vubec jelo, jinak pri 2000ot se to taky trepe a nechce vubec jet....rozjezdy jsou taky hrozne, musim se rozjizdet tak, ze ztezka cekam, az se mi na spojku to vyhoupne na nejakych 3000ot a pak teprve tu spojku muzu poustet a rozjedu se jeste jak v autoskole...zjistil jsem taky, ze se mi ztraci zase voda a na vicku mam emulzi... tudiz to odhaduju na spatnou montaz hlavy, bud se neocistili poradne zavity, srouby se nepromazali, nebo se to dotahlo, hlava si pak sedla a srouby teda nemaji ted ten moment co maji mit a nebo taky ze meli jit rovnou nove srouby,...chci se tedy s vami poradit, je mozne ted po najeti nejakych km na srouhy hlavy sahat, ze by se zkontrolovali momenty, pripadne ze by se to dotahlo? nebo je taky i ta moznost, ze kdybych dokoupil nove srouby, ze to bude stacit a nemusim hlavu zase znova srovnavat apod?

Diky


22.2.14, 14:40
Profil
Příspěvek Reklama


karosář
Uživatelský avatar

Registrován: 28.5.07, 12:00
Příspěvky: 3820
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon
Chyba 1. těsnění temac - největší šmejd co se dnes prodává
Chyba 2. nenechal sis udělat vlastní hlavu, bůh ví co za šmejd ti dali
Chyba 3. nikde jsem se nedočetl, že bys aspoň změřil, natož dělal přesahy

A když na to přijde.. ventily jsi aspoň šteloval? Jak vypadají svíčky? atd atd

_________________
škoda 105S (Blanka) 1984 411 000km - kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš) 1988 70 000km - přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka) 1974 204 000km - tradice a jistota
škoda 110R 1977 152 000km
škoda felicia 1.3MPi 1997 232tk + 1.3 MPi Kombi LPG 333tk


22.2.14, 14:52
Profil

Registrován: 22.1.14, 01:47
Příspěvky: 30
Příspěvek Re: Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon
abych to upresnil, tak tady na vesnici jeden znamy, ktery jeste studuje a je vyuceny mechanik a ma svuj servis, tak u neho jsem to delal s tim, ze co muzu tak pomuzu a jsem tak celou dobu u toho a pokud vim, tak pomoci pravitka zkousel presahy a rikal, ze jsou ok...co se tyce tesneni Temac, tak vim, ze lidi si na to stezuji, nekomu vydrzi min, ale to by prece se tesnenim projevilo az po nejakych 10tis. km a ne hned po nastartovani ne? Ventily se stelovali, svicky mam nove cca pred 10tis km...jinak co se tyce repas hlavy, tak zjistili jsme ze nam dali hlavu z favorita, protoze jeden steft tam nesedel a musel se prehodit, myslim tim stefty ke svodum, ale hlava je porad stejna, navic u te firmy, kde jsem to bral www.rho.cz, tak tam bezne maji nejake hlavy skladem na vymenu s doplatkem hlavne pro servisy, aby nemuseli cekat nejakych par dni, nez se zrepasuje hlava kterou tam zrovna privezou...tak nevim v cem by mohl byt problem v tom, ze to nebyla zrovna ta moje hlava???


22.2.14, 15:10
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.06, 10:30
Příspěvky: 1448
Bydliště: Košice
Příspěvek Re: Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon
Zacni kontrolou nastavenia ventilov. Pritom by sa hodilo premerat kompresie. Sruby to nerobia. Este mozu byt prehadzane kable k svieckam pripadne blbo otoceny rozdelovac. Ale to su uz tak hrube chyby, ze o nich ani vazne neuvazujem.


22.2.14, 15:14
Profil

Registrován: 22.1.14, 01:47
Příspěvky: 30
Příspěvek Re: Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon
mam 1.3 MPI 50kW, takze zapalovaci listu....ventily serizene byli, muze ted tam po nejakem zajeti byt opet vule, chystam se na to mrknout, ale to by prece neresilo to proc se mi ztraci opet voda a mam emulzi na vicku ne?


22.2.14, 15:18
Profil
karosář
Uživatelský avatar

Registrován: 28.5.07, 12:00
Příspěvky: 3820
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon
mark.long píše:
muze ted tam po nejakem zajeti byt opet vule, chystam se na to mrknout, ale to by prece neresilo to proc
wtf? na ventilech má být vůle konkrétně u mpi kde už jsou na sacích ventilech hliníkové tyčky na 100% má být na sacích 0,25 a na výfukových 0,20.
POkud ti to pořád žere vodu, tak je pravděpodobné, že nebyl problév v těsnění pod hlavou, ale teklo to spodem - pod vložkama (no a nebo temac už tak zešmejdovatěl, že nevydrzí ani 500km což bych se zas tak moc nedivil )

U té hlavy výměnným způsobem jsem to myslel tak, že u své máš jistotu, že tam někde není skrytá vada například prasklinka a podobně, prostě víš co tam máš, takhle tu jistotu nikdy nemáš

_________________
škoda 105S (Blanka) 1984 411 000km - kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš) 1988 70 000km - přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka) 1974 204 000km - tradice a jistota
škoda 110R 1977 152 000km
škoda felicia 1.3MPi 1997 232tk + 1.3 MPi Kombi LPG 333tk


22.2.14, 15:24
Profil

Registrován: 22.1.14, 01:47
Příspěvky: 30
Příspěvek Re: Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon
ty vule ventilu jsem myslel tak, ze to samoszrejme bylo nastavene na tech 0,25 a 0,20 a ne ze tam neni vubec zadna vule :D

a jasne chapu tu jistotu, kdyz tam necham svoji hlavu, ale postup je u nich porad dle me stejny, navic kdyz tam zkouseji otlakovani zpusobem ponorenim do vody?

Nevim porad se mi nechce verit, ze to moje tesneni je proste vadne...uz po prvnim nastartovani a vyjeti z garaze auto nemelo vubec vykon a ty projevy jsou stejne od zacatku, jen az ted po nejakych 200km je zjistitelne, ze tam nejaka to voda chybi...a kdyby to prece bylo tim, ze to tece pod vlozkama, tak to bych mel ty projevy stejne uz i pred vymnenou te hlavy ne? Mi totiz auto jelo normalne a na starem tesneni po hlavou bylo videt kde to je podfoukle....uvazuju jestli nebude lepsi tam hodit rovnou cely nejaky jiny motor...nez se s*at s nejakou hlavou


22.2.14, 15:37
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 28.4.08, 18:34
Příspěvky: 3268
Bydliště: Studénka
Příspěvek Re: Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon
vono možná bylo nejlepší tam dát jenom nové těsnění... chladící kapalina si prostě vyžrala cestičku a byl problém...

_________________
Mercedes Benz S210 320CDi Obrázek


22.2.14, 17:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.06, 10:30
Příspěvky: 1448
Bydliště: Košice
Příspěvek Re: Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon
Zmeraj kompresie a budes mudrejsi. Straty vody mozu byt sposobene aj zle zapaskovano hadicou. Emulzia na vicku nieje prejavom poruchy. Mal si vonku rozdelovac? Pripadne rozvody?


22.2.14, 17:20
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 8.6.10, 19:59
Příspěvky: 4938
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon
Peter50 FELICIA MPI NEMA ROZDEĽOVAČ,a aby pri výmene tesnenia sa len tak prehodili rozvody,tak o tom som ešte nepočul.Emulzia na víčku nieje prejavom poruchy,ale ak sa robí aj pri nahriatom motore,tak to už prejavom je.A navyše ak mal vraj menený olej,tak je nemožné,aby tak rýchlo naťahal do seba vlhkosť len tak.
Skontrolovať klapku,vstriky a pozrieť či to neťahá falošný vzduch.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/


22.2.14, 18:01
Profil

Registrován: 14.11.13, 12:13
Příspěvky: 143
Bydliště: Kaznějov
Příspěvek Re: Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon
Prvně překontrolovat jak už bylo řečeno vůle ventilů. Případně změřit kompresní tlaky. Zase takovej šmějd to těsnění temac není. Osobně s ním mám dobrou zkušenost.
Černej lepivej kterej byl údajně problematickej jsem tedy nikdy nepoužil..... Pokud jsou pochybnosti je možnost dát kapku vody z víčka na refraktometr a je jasno hned jestli je to voda nebo fridex.....
Jinak dávat hlavu z feldy na výměnu mi přijde jako blbost. Srovnání stojí cca 300 kč gufera ventilů 160 kč. Čekací doba, tam kam to dávám na přebrus je cca půl dne. Ventilům nebývá nic, stačí je očistit a hlavně vrátit na svý místo.

_________________
Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002


22.2.14, 19:21
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11586
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon
Ventily se stelovali, svicky mam nove cca pred 10tis km...jinak co se tyce repas hlavy, tak zjistili jsme ze nam dali hlavu z favorita, protoze jeden steft tam nesedel a musel se prehodit, myslim tim stefty ke svodum, ale hlava je porad stejna.

Ventily se tedy štelovaly, ale co ty svíčky a hlava? Svíčky nové, které mají 10 000km? Nevím co je to za značku, ale tohle je čas na výměnu. A hlava z favorita určitě není stejná jako u feliny MPi. U feliny BMM je stejná jako u favorita až na detaily, ale MPi už má hlavu kapánek jinou, má myslím jinak uspořádané ty kanálky a otvory pro svíčky, nevím přesně.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


22.2.14, 21:54
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 18.3.07, 19:23
Příspěvky: 4132
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Re: Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon
Ja tda nevim, ale pokud ti to nekdo delal, tak mu to vrat at ti to udela poradne, nebo vrati to co z toho ukrad, nemyslim si ze hlava sama o sobe rapidne snizi vykon motoru, pokud byl pred tim v poradku, mas jistotu ze servis kde to delali je dobry a ze ti treba nevymenili na motoru nejaky dil za jiny spatny? Nechci nikoho podezirat, jen se ptam, je sve po vymene hlavy zapojeno jak ma byt, cidlo klepani...?

vzadu v sani je map senzor, je zapojen? nehledal bych problem v te hlave, ale nekde jinde, voda se ti mohla ztracet uz pred tim a nemuselo to byt hlavou

jednoducha pomoc, zmerit tlaky a hotovo, pokud budou v poradku je na 99procent problem ten ze nekde se neco zapomelo pripojit a podobne...

svicky za 10tis muzou byt v poradku ale nemusi, kazdopadne svicky jako takove zas nesnizi vykon motoru natolik zes e s tim nebude dat rozjet, vetsinou to skube, vynechavaji vlace a pod....

pokud ti to delal servis vratil bych jim to tam a hotovo, ale jestli sis dodal hlavu, taky ti muzou rict co ste si dodal to tam mate...., nevim proc si hlavu delal vymenym zpusobem, u felicie sem prasklou nebo jinak poskozenou hlavu ze by nesla pouzit ci prebrousit jeste nevidel

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


22.2.14, 22:19
Profil ICQ

Registrován: 14.11.13, 12:13
Příspěvky: 143
Bydliště: Kaznějov
Příspěvek Re: Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon
Jj hlava je v detailech odlišná. Třeba má slabší dříky ventilů z 8 na 7 mm a s tím související klínky a misky pružin. Pod pružinama je jen jedna velká podložka místo dvou u favorita.
Dále jsou sražený hrany u sacích kanálů. Ale to jsou detaily. Jako celek je záměnná a jestli jsou u některých variant trochu odlišný kanály se na neupraveným motoru moc neprojeví..

_________________
Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002


22.2.14, 22:30
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11586
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Felicia 1.3 MPI - Po vymene hlavy a tesneni nema vykon
Aha, takže zaměnit jdou. Mě v jedné firmě kdysy říkali, že do fáčka bych mohl dát max. z felicie BMM, což je v podstatě ten samý motor co mám já, ale že MPi už má nějaké jiné ty sací a výfukové kanálky, že ji jen tak bez úprav použít nelze.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


23.2.14, 00:01
Profil
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz