Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.5.17, 23:13



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
 Fabia 1.4 16V 55kW - klepe 
Autor Zpráva

Registrován: 10.10.14, 17:04
Příspěvky: 37
Příspěvek Fabia 1.4 16V 55kW - klepe
Mam fabia I motor 1.4 16v 55kw AUA. Najeto asi ? 172000 ? podle tachometru. Cvaka to pri nizkych otackach a na volnobech teply i za studena. Mechanik mi rika ze to jde ze spodu motoru pisty krouzky... Doporucil mi procistit motor - olej ze se muze spotreba oleje snizit bere mi to necely litr na 1000km. Doporucil mi 10w40. Chtel jsem zmerit tlaky valcu ale rikal ze tlaky budou stejne dobry akorat ze ten stiraci pistni krouzek muzet byt zakarbonovany a dobre nestira olej. Ze to cvakani dela aji lidem co to maji od novoty a najeto treba jenom 120000 ze pisty jsou moc nizke a ze se rychle ohobluji nahore a dole a potom cvakaji ze maji vetsi vuli. Jestli je to pravda to nevim. Ja to nepoznam co to muze cvakat jestli hydrostely nebo pisty klika. Co se stim da delat? Jeste musim udelat rozvody a prave kdyz uz se budou delat tak jestli treba zrovna vymenit gufera ventilu nebo hydrostely popripade udelat hlavu nebo ty krouzky vymenit ?? Potreboval bych na tom jeste najezdit tak 60-70tisic. Zvuk muzete stahnout zde: https://uloz.to/!FUxqRzDfWHTb/fabia-1-4-16v-55kw-mp3


23.4.17, 13:56
Profil
Příspěvek Reklama


Uživatelský avatar

Registrován: 8.10.06, 17:44
Příspěvky: 1033
Bydliště: volyně
Příspěvek Re: Fabia 1.4 16V 55kW - klepe
Jsou v prdeli písty a kroužky... klasický problém těchto motorů s nájezdem od 150-170kkm (74kw) a 170-200kkm (55kw), písty praskají v zápichách pro kroužky, což s sbeou vezme i kroužky, pak to samozřejmě funí pod písty a takhle brutálně mlátí... To že to funí pod písty souvisí s tvým druhým tématem.

Ten motor je zralej na velkou opravu, pokud bude klika OK, tak výbrusy + písty + kroužky... Napíšu rovnou ceny dílů, sada pístů s čepama cca 10000kč, sada kroužků 2-3kkč, výbrusy taky tak 2-3kkč, + práce mechanika na kompletní rozpobrku a sborku motoru... Pořád jsme v alternativě že hlava, klikovka a ojnice budou OK.... Ovšem nemusí být a pokud už bude hraniční, a ty ji tam necháš, tak ji ta nová pístní sada dorazí...

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


23.4.17, 23:16
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Registrován: 10.10.14, 17:04
Příspěvky: 37
Příspěvek Re: Fabia 1.4 16V 55kW - klepe
Hlava se muze udelat ale co ta klikovka prece by mela vydrzet ne? Nebo co sni? Prebrousit a ty salky se meni ne?
Jeste jsem dnes rano zkusil nahrat zvuk studeneho motoru je zde: https://uloz.to/!pFwcpOlE9ORX/fabia-1-4-16v-55kw-2-mp3
To cvakani je slyset ale ne zas tolik.


24.4.17, 04:37
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 8.10.06, 17:44
Příspěvky: 1033
Bydliště: volyně
Příspěvek Re: Fabia 1.4 16V 55kW - klepe
Ano, pokud je klika na hranici opotřebení, tak se brousí čepy a mění šály na odpovídající rozměr. To se pozná až se to rozebere a proměří.

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


24.4.17, 10:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Registrován: 10.10.14, 17:04
Příspěvky: 37
Příspěvek Re: Fabia 1.4 16V 55kW - klepe
Povedlo se mi najít člověka co mi ten motor udělá. Potřebuji aby vydržel aspon 70000km. Chci se zeptat koupil jsem už nějaké díly jestli to bude vhodné. Slyšel jsem že někteří podvodníci předělávají čínské díly za značkové tak abych nenaletěl ...
Mám tyto rozvody Ina i s pumpou
https://www.autodily-pema.cz/autodily/v ... 204&sort=2
Na krabici je i něco polsky psané, ale na řemenech je made in UK - INA. A pumpa má nálepku Schaeffler AAM Germany. Kupoval jsem je přímo v automoto obchodě za 3400kč. Spojku mám Sachse celou sestavu zde
https://www.carsshop.cz/spojkova-sada-s ... 78053.html
Těsnení gufera i hydroštely prý INA to jsem bral zde
https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... -3813.html
Co nejduležitější sehnal jsem komplet písty celou sadu zde
http://www.ebay.de/itm/281303454701
Místo necelých 8000 jsem za ně dal i s dopravou 3900kč. Znáte tu značku někdo?
Viděl jsem i zde na youtube jaký je rozdíl mezi origo písty a ty nové, mají větší plochu dotyku s válci a nemělo by to asi tak klepat teoreticky
https://www.youtube.com/watch?v=1v7mdaZ_azs
Je vidět že má tyto písty nural.
Budu měnit teda gufera ventilu a veškerá těsnění gufera na motoru plus ty hydroštely hlava se zabrousí. Vymění se písty a šálky ojnic plus ta spojka a rozvody. Práci mám za dobrou cenu ze známosti.
Do tak velké opravy bych nešel, auto jsem měl vlastně jakoby "zdarma" akorát jsem měnil silenbloky přední nápravy 1500kč a výměna servo řízení repas 3000kč.
Bohužel jsem tam dal ten plyn a pak zjistil ten problém motoru, spotřeba oleje, kdybych tam nedal ten plyn auto bych vrátil :-( Ale už je to tak no. Díky lacinějším dílum a levné práci mě to "tak moc" nepřijde


Naposledy upravil ptpstudio dne 21.5.17, 07:50, celkově upraveno 7



27.4.17, 09:44
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 14970
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Fabia 1.4 16V 55kW - klepe
jede to jak 1,4 tdi


27.4.17, 22:34
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 6 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Exabot [Bot] a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz