Škoda TechWeb
http://skoda.panda.cz/forum/

Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=34807
Stránka 2 z 3

Autor:  varok [ 10.11.17, 18:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů

Felina má ještě myslím šroub a těsnění zvlášť. Šroub může zůstat původní, pokud není dojebaný a koupit jen nové měděné těsnění.

Autor:  Jarda S. [ 11.11.17, 07:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů

nový měděný těsně a ideální je ho vyžíhat (nahřát do ruda a hodit do vody) bude krásně měkký a bude líp těsnit

Autor:  ventYl [ 11.11.17, 19:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů

ak ho po zahriati hodis do vody, tak ho prave zakalis, co ma vacsinou presne opacny efekt, ako popisujes. vyzihanie sa robi tak, ze ho zohrejes do cervena.. a nechas vychladnut idealne co najpomalsie.

Autor:  Lamač [ 11.11.17, 19:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů

Riešite somarinu,dáš hliníkové a máš pokoj.

Autor:  slovacek.milos [ 12.11.17, 01:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů

Jarda S. píše:
nový měděný těsně a ideální je ho vyžíhat (nahřát do ruda a hodit do vody) bude krásně měkký a bude líp těsnit


čoveče jardo tonda nedávno žíhal položky je mu 66 let a hodil je do vody tak sem ho zjebal

já se zas učil dát podložky na drátek háček a jak zasvítili jen pověsit a pak změkly, tak ted nevím su z toho blb od jakživa jsem ohříl i nad plynem a nechal popustit :evil:

Autor:  CROWACK [ 12.11.17, 13:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů

https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BD%C3 ... metalurgie)
Žíhání je druh tepelného zpracování kovů prováděné za účelem zlepšení některých vlastností jako je povrchová tvrdost a odstranění účinků některých operací (kalení, tváření). Provádí se zahřátím na „žíhací teplotu“ (500–1200 °C) a následným ochlazením na volném vzduchu nebo v hale při teplotě cca 20 °C.

Autor:  VojtaK [ 15.11.17, 20:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů

Ahoj,
těsnění pod šroub oleje jsem o víkendu nesehnal, tak se výměna oleje zdržela a ještě jsem to neudělal. Koupil jsem si kromě těsnění taky petrolej, sundal víko a ke každému ventilu nalil 35ml petroleje. Tak doufám, že se to pročistí a že můžu v klidu startovat a projet to než vyměním olej. Mám z toho petroleje trochu strach, ale už jsem to udělal.

Dneska jsem se taky pustil do čištění klapky. Málem jsem strhnul ty torx šrouby, musim koupit nový, byly fakt fest! Vyčistil jsem klapku petrolejem, trohu promáznul nějakym mazivem a do sundání toho krytu koleček jsem se vůbec nepustil. Doufám, že klapka bude OK. Co je ale fakt hnusně zanesený je potrubí pod klapkou. Můžu ho zkusit taky trochu vzít tím petrolejem, ale jsou tam připečený nánosy paliva, je to malá díra a i když to nějak rozpustím, tak ten kal pak půjde přímo do motoru. Co s tím?

Koupil jsem taky nový lanko plynu. Měli jste pravdu, to starý se vracelo pomalejc a už bylo dost jetý. Jen ted nevim, jak presne mam to novy nastavit. Až vyměnim olej, tak byhc moh být s motorem hotový. Jen přemýšlím, co když se na to žíhání vykašlu a dám tam to měděný těsnění jak je, bude to vadit?

Dík za rady a připomínky,
Vojta.

Autor:  Lamač [ 15.11.17, 21:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů

Pokiaľ je tesnenie na vypušťaku v poriadku a netečie,niej dôvod ho meniť,stačí rozumne dotiahnuť.Na klapku si mal použiť čistič brzd v spreji,a nemazať.Ak chceš aby zostala čistá,stačí vyradiť odvetranie kľukovky do sania.Sacie vyčisti tiež čističom na brzdy,ideálne dole z motora.

Autor:  ventYl [ 16.11.17, 15:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů

Ked je sanie riadne zadrbane cistic brzd moze byt bezzuby. On pomaha len na mastnotu, ale ked je to fakt napecene, uz treba pouzit Arvu. Asi by som na to miesto cistica brzd postval cistic karburatorov, tam je lepsia sanca, ze s tym nieco spravi ak to vyzera naozaj hnusne. Ale samozrejme sanie z hlavy dole. To ale bude chciet vymenit preventivne stefty a vysoko pravdepodobne aj tesnenie.

Autor:  Lamač [ 16.11.17, 18:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů

Podľa skúseností by som odhadol,že čistič karburátotov má asi paký istý účinok ako aj ten na brzdy...Zdá sa mi že je to taká ista finta ako s wd40..

Autor:  slovacek.milos [ 16.11.17, 18:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů

CROWACK píše:
https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BD%C3%ADh%C3%A1n%C3%AD_(metalurgie)
Žíhání je druh tepelného zpracování kovů prováděné za účelem zlepšení některých vlastností jako je povrchová tvrdost a odstranění účinků některých operací (kalení, tváření). Provádí se zahřátím na „žíhací teplotu“ (500–1200 °C) a následným ochlazením na volném vzduchu nebo v hale při teplotě cca 20 °C.


dík už jsem si myslel že jsem debil :oops:

na tyhle věci jsem měl supr učitele rozuměl všemu kolem aut a motorek a každé jeho slovo se dalo hltat, jeho fotr byl ležák a říkal kdybych tak měl dopadnout tak si to hodím, před šedesátkou ho začal žrat rak, tak si to hodil,

byl to frajer který uměl :cry:

Autor:  ventYl [ 16.11.17, 19:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů

Lamac: ja som teraz nedavno cistil karburator z Rapida, ktory bol po dvoch+ rokoch stania fakt ze kardinalne zasvineny. Cistic brzd si bez zubnej kefky ani neskrtol, cistic karburatorov tu srajdu celkom slusne rozpustil zvnutra aj zvonku, zubna kefka uz vela roboty nemala.

Ono urcite to vsetko bude postavene okolo +- tych istych rozpustadiel, ale do jednotlivych cisticov su asi pridane male mnozstva dalsich prisad, ktore zvysuju ucinnost voci specifickemu typu bordelu. Cistic brzd je asi ten najvacsi zaklad, pretoze tam nepotrebujes cistit nic velmi specificke len to riadne odmastit.

Autor:  Lamač [ 16.11.17, 19:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů

Môže byť..

Autor:  VojtaK [ 16.11.17, 23:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů

Jak myslíš od motoru? Když to bude dole tak to můžu ponořit do louhu nebo tak něco. Takže teď budu muset demontovat vstřiky a je tam ještě jedna elektronická součástka, která má stejný vedení s klapkou, to nevím co je. Dá se to odmontovat? Nevím nevím, abych neskončil rozebíráním válců...
Vojta.

Autor:  ventYl [ 17.11.17, 14:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor se drží v otáčkách po seřízení ventilů

Od motoru myslim zhodit klapku, vybrat rampu so vstrekovacmi, demontovat tu jednu suciastku, co tam trci. Neviem, ci je to teraz snimac teploty nasavaneho vzduchu, alebo snimac tlaku v sani, alebo su tam oboje a jedno z nich si este neobjavil. Na tom nesejde, pointa je v tom odpojit vsetko tak, aby bolo sanie pripravene na demontaz z hlavy. Potom mas na sacom potrubi ak ma pamat neklame 6 matic, ktore ho drzia na hlave. Vzhadom k tomu, ze su samoistiace, typicky idu von aj s cervikmi, ktore su naskrutkovane v hlave. To nie je na zavadu a ja osobne pri kazdej demontazi menim matice aj cerviky. Ked sacie potrubie demontujes (u MPI je tusim u vsetkych plastove) bude tam tesnenie. To je vhodne vymenit, aby si to pre 5korunovu suciastku nemusel rozoberat znova. MPI by malo mat tesnenie dvojdielne, takze nebude treba demontovat aj vyfukove zvody.

Ked budes mat sacie potrubie vonku, uz to mozes vycistit vacsim mnozstvom cistica. Do luhu by som to asi neponaral, ale pokial ten bordel nie je velmi tuhy, mozes si pomoct petrolejom, technickym benzinom a kefkou na flase napr. Ked mas sanie na motore, tak donho samozrejme nemozes nic liat. Cokolvek by si tam nalial by vtieklo do valcov a pri pokuse o pretocenia motora by v lepsom pripade sposobilo hydrolock v horsom pripade by sa nieco znicilo. Bud starter, veniec, alebo by ohlo nieco na klukovom mechanizme. Ekonomicky by si ale taky motor odpisal. Snadno a rychle.

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/