Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 13.12.17, 10:10



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
 Ac pumpa Favorit 
Autor Zpráva

Registrován: 18.11.17, 16:46
Příspěvky: 2
Příspěvek Ac pumpa Favorit
Našel jsem tady debaty o záměně ac pumpy s páčkou za ac pumpu bez páčky.
pochopil jsem,že vždycky o šlo motor Favorit a karburátor LEKR.
Jsem si vědom,že záměna není problém.
Chtěl bych namontovat bez páčkovou ac pumpu s tím ,že bude připojena na karburátor SEDR.
Nikde jse mi zatím nepodařilo zjistit jaký tlak paliva je na výstupu z ac pumpy (bezpáčkové).
A pokud je větší než u starších typů ac pump,tak jestli nenastane problém s funčností plováku v plovákové komoře na SEDRu.
Nemáte někdo s tímhle někdo zkušednost?


18.11.17, 17:25
Profil
Příspěvek Reklama


Uživatelský avatar

Registrován: 4.3.07, 21:36
Příspěvky: 9794
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Ac pumpa Favorit
Pokud jsou obě pumpy určený pro karburátor, je jedno s jakým karburátorem jsou spřažený. Bude to fungovat, neřeš...

_________________
Obrázek "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


18.11.17, 21:18
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Registrován: 27.3.14, 22:26
Příspěvky: 3616
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Ac pumpa Favorit
Asi tak nejak....

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Ex auta:
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


19.11.17, 19:20
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 21.1.06, 18:58
Příspěvky: 14682
Bydliště: Czech
Příspěvek Re: Ac pumpa Favorit
Já bych to zas až tak růžově neviděl.

Tahle bezpáčková pumpa tlak drží vskutku statečně, což u standartního SEDRu, vzhledem k trvale uvolněným a netěsnícím hadičníkům pro hadici paliva není až taková výhoda :mrgreen: Pokud bys tohle předělal na lepší konstrukci, pak by se o tom dalo uvažovat. Stejně bych ale jehlovému ventilu nestěžoval život a udělal obtok, osvědčilo se mi z víka karburátoru demontovat víčko s filtrem paliva a na jeho místo instalovat hadičník z originálního hlavního brzdového či spojkového válce, do kterého jsem zaklepnul volnoběžnou 50 trysku z karburátoru a hadicí spojil s tankovacím hrdlem. Výborně to do sebe pasuje, domnívám se, že jehlovému ventilu se tím znatelně ulehčí a zároveň to stačí krmit i nestandartní motor v nestandartním režimu. U Favoritu rovněž není tlak pumpy přiváděn k jehlovému ventilu přímo.

Jinak ještě si dovolím jeden poznatek z praxe, tahle pumpa je u SEDRu k ničemu, víckrát bych jí do Š742 (o které se zde, předpokládám, celou dobu bavíme) nikdy nepoužil. Za jízdy je to jedno, ale problém je po delším stání. U tohohle karburátoru se plováková komora ochotně odpaří a než se to celý znovu zalije a funguje, trvá to dost dlouho na to, aby už trochu znalému člověku začalo být líto startéru. Pokud Tě nebaví ručně čerpat palivo, nabízí se dvě jiné možnosti. První z nich je elektrická pumpa (vzhledem ke kvalitě dnešních výrobků bych spíše nebral) nebo realizovat jednoduchou, ale geniální a zcela spolehlivou úpravu originální pumpy - z prostoru mezi předními sedačkami vést bowden se strunou k pumpě a pačku ručního čerpání ovládát vzdáleně z kabiny :)

_________________
Život je krásný bez francouzských vozů!


20.11.17, 20:29
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 31.10.08, 15:00
Příspěvky: 11873
Příspěvek Re: Ac pumpa Favorit
Ja mam v rapidovi favo pumpu bez packy (hlavne preto ze jedina bola kedysi poruke) a funguje to v poriadku. To ze kazdy start (par krat do roka) dlho trva mi az tak nevadi, proste starter namota olej, benzin a az je vsetko ok tak motor chyti :)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


21.11.17, 10:46
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 8.6.06, 10:31
Příspěvky: 9702
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: Ac pumpa Favorit
ještě lze použít favorití odbublinkovávač. ventil pak taky nebude pod tlakem.

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, combifelda, TAZ 1500, škoda ForMan
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


21.11.17, 16:51
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 8.6.10, 19:59
Příspěvky: 4841
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Ac pumpa Favorit
Ale bude,ten odbublikovavač má ventil ktorý sa uzavrie vždy,keď je plný paliva.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/


21.11.17, 23:13
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 15132
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Ac pumpa Favorit
to já žiju v tom že pumpovat můžeš do nekonečna protože benál protíká tám odbublinkovávačem žádný ventil ho nezastaví


22.11.17, 12:10
Profil

Registrován: 14.11.13, 12:13
Příspěvky: 143
Bydliště: Kaznějov
Příspěvek Re: Ac pumpa Favorit
Přesně tak, v tom odbublinkovači je patrně kulička která při dosažení hladiny průtok trochu zbrzdí, ale nezastaví.
Benzín tedy neustále koluje, což je asi i účel tohoto zařízení.

_________________
Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002


22.11.17, 19:36
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 8.6.10, 19:59
Příspěvky: 4841
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Ac pumpa Favorit
Účelom je zamedzenie penenia,a vzniku bublín v teplom benzíne.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/


23.11.17, 08:45
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Registrován: 13.4.08, 12:19
Příspěvky: 5696
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: Ac pumpa Favorit
Já mám odbublikovávač ve 742 - sedr - pumpa s páčkou.
V odbublikovači kulička je.
Jde na pumpě poznat, kdy se karb naplníí a ventil zavře, ale benzin jde pumpovat dál, ta kulička to zpomalí, ale ne úplně zastaví.

Než vzniknou dohady, proč to tam mám, LPG a mám zapojeno: AC pumpa - odbublinkovávač - el. mag ventil - karb a funguje to dobře.

_________________
Každé auto časem zchátrá, jen TATRA přečká.
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 &motocykly


23.11.17, 09:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 15132
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Ac pumpa Favorit
pokud se chcete ac pumpy zbavit tak https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... yxw235fOjz


24.11.17, 18:37
Profil

Registrován: 18.11.17, 16:46
Příspěvky: 2
Příspěvek Re: Ac pumpa Favorit
Dlouho jsem tady nebyl od té doby co jsem napsal tohle téma ohledně AC pumpy s Favoritu.
Líbí se mi nápad od Šemíka.
Věděl jsem,že je lepší udělat jinačí zapojení než je u 642,když použiji AC pumpu s Favorita se zapojením na SEDR.
Jsem si vědom,že nemá páčku na natlakování a bylo by potřeba delší dobu točit startérem.
Na natlakování použiji el.čerpadlo,které bude zapojené tak,že jakmile zhasne kontrolka mazání tak se vypne.Mám to už ověřené a pracuje to dobře.
Já vím,možná si bude hodně lidí myslet,proč nedám jen el.čerpadlo.
Ale je to moje rozhodnutí.


1.12.17, 14:04
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 8.6.10, 19:59
Příspěvky: 4841
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Ac pumpa Favorit
Načo robiť veci jednoducho a bezporuchovo,keď sa dajú aj zložito a poruchovo,hejže?A ešte si to chváliť.. :)

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/


1.12.17, 14:23
Profil
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 14 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz