Škoda TechWeb
http://skoda.panda.cz/forum/

Tlak valcoch a rozmery vodítok gufier ventilov Š 105.
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=35098
Stránka 1 z 1

Autor:  tom30 [ 13.6.18, 16:31 ]
Předmět příspěvku:  Tlak valcoch a rozmery vodítok gufier ventilov Š 105.

Dobrý deň.Mám škodu 105 na poslednej emisnej mi povedal že zle spaľuje,na prístroji bola hodnota CO 10,382 a má byť 14,000 a druhá hodnota neviem čoho bola 0,32 a má biť 1,5. Prekružkoval som už dávno, pri 50 meste mi skoro nič nežerie ale pri 90 to žerie rapídne tak musím po jazde dosť doliať. Aj podľa stavu hlavy budem musieť znova prekrúžkovať,v treťom valci je viacej karbónu trocha miestami mokrí,ostatných troch je ho trocha - suchý. Tlaky som nameral štartovaním 1 -9,9 2- 9,5 3- 8,5 4 -10,5 ,pritom škodovka 105 má stupeň kompresie 8,5 tak neviem koľko má byť. Chcel dať guferá na ventily a na internete ponúkajú tento typ https://www.skoda-diely.sk/nahradny-die ... 11562.html ale mám liatinovú hlavu a nej sa musí stočiť vodítko tak sa chcem spýtať na aký presný priemer a dĺžku treba pretočiť vrch vodítka. Ďakujem za odpoveď.https://photos.google.com/search/_tra_/photo/AF1QipNt5Pan1GaJ5CabeMrnJHLaGl_2OpbIzOpc6FrT

Autor:  Matthes [ 7.7.18, 23:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tlak valcoch a rozmery vodítok gufier ventilov Š 105.

Vodítko je lepší odvrtat a místo něj nalisovat jiné - ideálně dát firmě, která se tím zabývá. Jednou jsme to s kamarádem takhle prasili, že jste odfrézovali vršek litinovýho nálitku, ale je to trochu prasárna. Jinak rozměr je dle použitých gufer...

Autor:  Lamač [ 8.7.18, 04:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tlak valcoch a rozmery vodítok gufier ventilov Š 105.

Tlaky vo valcoch nemajú nic spoločné s kompresným pomerom.Povedal by som,že sú relativne v poriadku,ale pokiaľ to žerie olej,prekružkovanie nepomôže,karbon prilepí aj tieto kruhy a si tam kde si bol...Od posledného prekružkovania má motor najazdené koľko?

Autor:  tom30 [ 1.8.18, 20:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tlak valcoch a rozmery vodítok gufier ventilov Š 105.

Dobrý večer,motor mám už rozobratý,prekružkovať sa neoplatí každý valec má škrabanec,je to cítiť prstom,ale piesty neboli nejak zakarbované,len par desatiniek.Všetky výfukové sedlá ventilov boli podpálené,ale už som ich zalapoval a pre istotu aj sacie,lebo prvý 10 a štvrtý 10,5 nemali síce karbón len trošíčku prvý 10 ale druhý 9,5 a tretý 8,5 toho mali požehnane,musel som nožíkom zoškrabovať.Vôla vodítok je lebo pri zatlačení ventilov určitom mieste narážajú o sedlo ale že vraj sa nesmú dávať na liatinovú hlavu guferá mohli by sa zadrieť ventily, musel by som vyfrézovať a dať nové bronzové vodítka.Zároven sa chcem spýtať či musí byť zalapovaná ploška vyfukového ventilu menej než 1,2mm tak okolo 0,9-1mm a hlava nie je skrútená ale v strede medzi 2 a 3 valcom je prehnutá 0,1mm,tak neviem či to skrutky dotiahnu.

Autor:  Kachnis [ 13.8.18, 07:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tlak valcoch a rozmery vodítok gufier ventilov Š 105.

Zároven sa chcem spýtať či musí byť zalapovaná ploška vyfukového ventilu menej než 1,2mm tak okolo 0,9-1mm a hlava nie je skrútená ale v strede medzi 2 a 3 valcom je prehnutá 0,1mm,tak neviem či to skrutky dotiahnu.

Ano musí, hlava by se měla po každé demontáži přelíznout na brusce.. v tvém případě na hladko.. Tlaky 8,5-10 svědčí o dobrý kondici spodku motoru, škoda že jsi už sahal na kroužky, měl jsi řešit jen hlavu.. přidření ventilů ve vodítku bych se nebál, mam gufera na ventilech a najezdil jsem s tim přes 50.000km, dokonce na suché LPG a ventilům nic není..

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/