Škoda TechWeb
http://skoda.panda.cz/forum/

motor 40 kW
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=35368
Stránka 2 z 2

Autor:  CROWACK [ 27.9.18, 19:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor 40 kW

Já měl 50kw a převodovku z 40kw a byl jsem spokojen - 3000ot/min na 5° 110km/h

Autor:  varok [ 28.9.18, 08:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor 40 kW

Tak jsem to tedy měl dobře. Ty krátké převodovky jsou dobré na popojíždění po městě, kde není potřeba vysokou rychlost. Když ale jedete třeba po dálnici, tak při 150km/h už to řve na třeba 4500ot./min. Taky jsem to měl na fáčku.

Autor:  Viky [ 28.9.18, 09:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor 40 kW

Podle mne teda zrovna 4500 jsou subjektivne docela prijemny otáčky, nejvic kravalu mi to dela kolem 3500. Ostatne... je to Skodovka. :-)

For je v tom, ze když mas dlouhou převodovku a slabej motor, tak to sice tolik nerve, ale ani tolik nejede. Ten důvod ji mit ve 40kW verzi je podle mne ten, ze to ma pak mensi tabulkovou spotřebu a stejne se pocitalo, ze to koupi duchodci, kterejm je nejaka akcelerace.... vis kde.

Autor:  Kachnis [ 28.9.18, 10:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor 40 kW

jj tak nejak, hrálo se na spotřebu, zatímco u 50kW bylo potřeba podtrhnout ten výkon, tak se zkrátila.. Vzhledem k tomu, že já sám mam 50kW, vi,, že kolem 4500ot ten motor neřve, ale vrní.. mezi 4-5tis jsou jeho nejoblibenejsi otáčky :-)

Autor:  CROWACK [ 28.9.18, 23:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor 40 kW

nejoblíbenější otáčky 50kw byly 6500-7000 na 3° předjíždět na státovce... :mrgreen: LPG a vyřazenej omezovač... :-D

Autor:  MartinK72 [ 29.9.18, 14:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor 40 kW

40kW verze měla opravdu delší (těžší) stálý převod. Výrobce tak ještě víc zvětšil rozdíl mezi oběma verzemi.

Autor:  varok [ 29.9.18, 19:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor 40 kW

CROWACK píše:
nejoblíbenější otáčky 50kw byly 6500-7000 na 3° předjíždět na státovce... :mrgreen: LPG a vyřazenej omezovač... :-D


Taky se mi to u fáčka párkrát nechtíc stalo. :oops:
Pak jsem skoro šel sbírat motor ze silnice.

Autor:  Pech. [ 27.11.18, 17:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor 40 kW

ono ten dementní dlouhý převod zabíjí dynamiku 40kw feldy víc, než ten nárůst 10kw mezi 4500-5500 otáčkami... kdžy dáš na 40kw feldu krátkou převodovku, dá se s tím celkem v pohodě žít, rozdíl bude citelný až na dálnici kde 40kw ve 140 začne vadnout a 50kw to díky nárůstu výkonu především ve vysokých otáčkách dotáhne mnohem dál, celkem bez problémů na 160...

Mně přijde že tuhle debilní kombinaci - sbalý motor a dlouhá špajzka udělali schválně, aby všichni připlatili prachy za 50kw verzi, která byla výrobními náklady stejná, ale prodávala se dráž...

Jeden známý měl 40kw na krátké převodovce (šlo to objednat do výroby) a jelo to při běžné jízdě úplně normálně, neobtěžovalo to nenormální zdechlostí...¨Prostě to jede jako nafťák, dole dobrý
a od 4 už jeto bez efektu...

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/