Škoda TechWeb
http://skoda.panda.cz/forum/

Toleranční třídy
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=35488
Stránka 1 z 1

Autor:  gokralik [ 20.12.18, 19:51 ]
Předmět příspěvku:  Toleranční třídy

Hola.

Myslíte, že hrají toleranční třídy motorů do Favorita (A,B,C) po těch letech ještě nějakou roli a nebo si můžu dovolit dát písty s třídou B do vložek A? Pístní kroužky bych použil ty z vložek.

Autor:  Lamač [ 20.12.18, 20:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Toleranční třídy

Menšie do väčšieho teoreticky a núdzovo môžeš ale len o jednu triedu,dva by už boli veľa,rozdiel jednej triedy ešte doženú piestne krúžky,ale aj tak je tu riziko vyššieho opotrebenia a žratia oleja,z dôvodu väčšej vôle po zahriatí na prevádzkovú teplotu,opačne ani náhodou,zaderieš to.A je to v podstate jedno či je to nové,alebo použité, veľmi by som to nepraktizoval.

Autor:  gokralik [ 22.3.19, 22:54 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem to provedl a stalo se následující:

Vložky "A" s najetýma 180 tkm a viditelným honováním a pěknými původními pístními kroužky jsem zkombinoval s písty "B" s najetými kdovíkolika a ve zdevastovaných válcích.

Motor má od výměny najeto cca 3000 km, vše šlape jak má, olej to nežere snad vůbec. Na rysce je od výměny pořád 3/4. Předtím jsem dolíval snad litr každé dva tisíce km.

Autor:  varok [ 23.3.19, 10:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Toleranční třídy

To jsi dával na své fáčko?

Autor:  Lamač [ 23.3.19, 11:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Toleranční třídy

Mna by zaujimali kompresne tlaky...

Autor:  gokralik [ 24.3.19, 19:43 ]
Předmět příspěvku: 

Yes, je to na mém Fáčku. Před 5 lety jsem ten motor "otunil" když jsem tam naskládal vložky s písty 136. Bohužel byly o hodně více jeté než moje původní. Takže jsem to teď zkombinoval. Kompresné tlaky měřit nebudu, nářadí na to mám, ale nechce se mi. :D Motor běží perfektně, dostat z toho 160 na rovině není problém, olej to nejspíš teda nežere. Minule mi na emisích lamentoval, že mám moc pevných částic, že to je tím žraním oleje. Tak uvidíme co řekne letos.

Autor:  gokralik [ 6.8.19, 20:27 ]
Předmět příspěvku: 

Po necelých 11 tisících km jsem vyměnil olej. Za toho půl roku jsem ani jednou nedoléval a vylil jsem 3 litry. Motor se chová naprosto normálně. Účel splněn.

Autor:  CROWACK [ 7.8.19, 10:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Toleranční třídy

Do závodních motorů se běžně dávaly o třídu menší písty, nebo se udělal volnější výbrus. Volnější motor se nemusel tolik zajíždět a líp jel.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/