Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 8.12.19, 19:17



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Š-Favorit - vyhrienanie interiéru 
Autor Zpráva

Registrován: 22.10.06, 20:11
Příspěvky: 12
Příspěvek Š-Favorit - vyhrienanie interiéru
Poradte, nemôžem vyhriať interiér vozidla Š-Fravorit. Mám naplno kúrenie, ventiláciu a klapky. Všetko funguje, radiátor sa otvorí, vantilátor točí, klapky sa otvárajú. Iba jedno mám podozrenie-pocit stále málo ohriatého motora. Fúka iba málo ohriatý vzduch. Ručička teploty motora je vždy v spodnej časti. Čo som robil?
Jedine si spomínam, že na jeseň som dolieval nezriedenú chladiacu zmes do nadržky. V čom je problém?


6.1.07, 10:12
Profil
Příspěvek Reklama



Registrován: 5.5.06, 21:29
Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
Pokud se ti ručička teploměru pohybuje v dolní části tak máš málo ohřátý motor. Ručička by se měla držet ve vrchní části. Vyměň termostat a měl bys mít klid.

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


6.1.07, 10:17
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 26.8.06, 06:55
Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Ja tiež typujem termostat. A keď ti to nebude stačiť, tak si daj kúrenie z feldy.

BTW.: prečo si dal tento problém do sekcie Audio??

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


6.1.07, 12:06
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 2.2.06, 22:27
Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Přesunuto :wink:

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


6.1.07, 14:23
Profil ICQ

Registrován: 5.5.06, 21:29
Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
Nevím sice jak je velký rozdíl (topný) mezi feldou a faťanem, ale můj forman jak má zahřátej motor fouká jak v pekle.

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


6.1.07, 14:27
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 2.2.06, 22:27
Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Nová verze Fa má možná lepší kohout, ale ta stará verze topí jen průměrně, felda to je peklo :twisted:
Obrázek
Taky mě napadlo, jestli ti dovírají obtokové klapky nad a pod radiátorem...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


6.1.07, 14:46
Profil ICQ

Registrován: 22.10.06, 20:11
Příspěvky: 12
Příspěvek 
Kikan píše:
Pokud se ti ručička teploměru pohybuje v dolní části tak máš málo ohřátý motor. Ručička by se měla držet ve vrchní části. Vyměň termostat a měl bys mít klid.


Minulý rok v zime mi slabo topilo, tak som čiastočne prekryl chladič, zlepilo termostat chladiča a ten som vymenil za nový s nižšou teplotou spínania. Jedná sa o tento termostat, alebo iný?


7.1.07, 11:05
Profil

Registrován: 22.10.06, 20:11
Příspěvky: 12
Příspěvek 
elegant píše:
Ja tiež typujem termostat. A keď ti to nebude stačiť, tak si daj kúrenie z feldy.

BTW.: prečo si dal tento problém do sekcie Audio??


Aj ja som prekvapený čo tam robí, kto to presunul? Čo s tým?


7.1.07, 11:16
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 24.3.06, 18:10
Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Přesunul to náš admin Nepér. Ty máš asi na mysli termospínač co je přišroubovaný do chladiče a spíná ventilátor. Tím to nebude. Nejspíš máš špatný - pořád otevřený termostat co pouští vodu z motoru do chlazení. Je na straně hlavy v takový hliníkový "baňce" a vede od toho tlustá hadice do chladiče. Drží to 3 šrouby M6 klíč 10. Tak to odšroubuj a termostat vyměň.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


7.1.07, 11:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Registrován: 22.10.06, 20:11
Příspěvky: 12
Příspěvek 
Martin píše:
Přesunul to náš admin Nepér. Ty máš asi na mysli termospínač co je přišroubovaný do chladiče a spíná ventilátor. Tím to nebude. Nejspíš máš špatný - pořád otevřený termostat co pouští vodu z motoru do chlazení. Je na straně hlavy v takový hliníkový "baňce" a vede od toho tlustá hadice do chladiče. Drží to 3 šrouby M6 klíč 10. Tak to odšroubuj a termostat vyměň.


Ďakujem za radu. Kúpim a vymenim. Nevieš náhodou čo to stojí?
Milanco


7.1.07, 11:45
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 22.1.06, 18:44
Příspěvky: 4744
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Milanco píše:
Martin píše:
Přesunul to náš admin Nepér. Ty máš asi na mysli termospínač co je přišroubovaný do chladiče a spíná ventilátor. Tím to nebude. Nejspíš máš špatný - pořád otevřený termostat co pouští vodu z motoru do chlazení. Je na straně hlavy v takový hliníkový "baňce" a vede od toho tlustá hadice do chladiče. Drží to 3 šrouby M6 klíč 10. Tak to odšroubuj a termostat vyměň.


Ďakujem za radu. Kúpim a vymenim. Nevieš náhodou čo to stojí?
Milanco


Okolo 80 - 100 Kč, jen nekupuj polský :twisted:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


7.1.07, 12:02
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 2.2.06, 22:27
Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
A kup si i těsnění a nový šroubky, nejlíp pevnostní 8.8, když jsem to dělal já, jeden se mi utrhnul :( a musel jsem ho odvrtat.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


7.1.07, 13:25
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 26.8.06, 06:55
Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Keď som z otcom vymieňali na mojom termostat, tak na dvoch sa urhli hlavičky a jeden sa zlomil v polke. tie dva šli ešte odtočiť, ale ten zlomený v polke trebalo odvŕtať.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


7.1.07, 13:50
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 2.2.06, 22:27
Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
asi tak, jen doufám, že to nepoteče, nezbylo tam už moc styčné plochy, jak se to blbě odvrtávalo :(

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


7.1.07, 14:14
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 26.8.06, 06:55
Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
No mne to tieklo,tak sme to niečim zalepili a neteče to.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


7.1.07, 14:19
Profil
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz