Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.1.20, 00:05



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Š-Favorit - vyhrienanie interiéru 
Autor Zpráva

Registrován: 22.10.06, 20:11
Příspěvky: 12
Příspěvek 
[quote="elegant"]Keď som z otcom vymieňali na mojom termostat, tak na dvoch sa urhli hlavičky a jeden sa zlomil v polke. tie dva šli ešte odtočiť, ale ten zlomený v polke trebalo odvŕtať.[/quote

Už som to rozobral, utrhol sa mi jeden šoub, ale som ho vytočil - čo sú z masla. Termostat som vybral a testoval s teplomerom vo vode. Otvaral už pri 60°C tak som mupomohol. Po úprave otvára pri 80°C - stačí to?
Popis úpravy, ktorí by sa nato dali : prehnuť smerom do špica obluk kôžka piestu a unavenú pružinu naťiahnúť, alebo vymeniť za tuhšiu. To je v prípade nutného riešenia. Ináč je samozrejme lepšie kúpiť nový.
s pozdravom M.


7.1.07, 19:51
Profil
Příspěvek Reklama


Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Registrován: 19.7.06, 19:40
Příspěvky: 26829
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Milanco píše:
elegant píše:
Keď som z otcom vymieňali na mojom termostat, tak na dvoch sa urhli hlavičky a jeden sa zlomil v polke. tie dva šli ešte odtočiť, ale ten zlomený v polke trebalo odvŕtať.


Už som to rozobral, utrhol sa mi jeden šoub, ale som ho vytočil - čo sú z masla. Termostat som vybral a testoval s teplomerom vo vode. Otvaral už pri 60°C tak som mupomohol. Po úprave otvára pri 80°C - stačí to?
Popis úpravy, ktorí by sa nato dali : prehnuť smerom do špica obluk kôžka piestu a unavenú pružinu naťiahnúť, alebo vymeniť za tuhšiu. To je v prípade nutného riešenia. Ináč je samozrejme lepšie kúpiť nový.
s pozdravom M.


no nevim radši bych koupil ten novej zas tak velká investice to neni

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


7.1.07, 19:59
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 26.8.06, 06:55
Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Súhlasim zo sadrom. Nový je nový. Nemôžeš vedieť, ako dlho ti vydrží fungovať ten opravený. Kúp nový a máš kľud.

BTW.: rozhodne natri dobre do vazeliny nové skrutky, aby si nemusel toto robiť (odvŕtavať prípadne ak stačí odtočiť).

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


7.1.07, 21:52
Profil

Registrován: 28.6.06, 19:54
Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Kikan píše:
Nevím sice jak je velký rozdíl (topný) mezi feldou a faťanem, ale můj forman jak má zahřátej motor fouká jak v pekle.


Dost velkej v tom jak topí ... :wink:


7.1.07, 21:57
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 26.12.06, 23:53
Příspěvky: 38
Bydliště: Chrudim
Příspěvek 
tak co topi vic? favorit nebo felicie? me topi az nesnesitelne moc uz po 2 kilometrech kdyz je -20°

_________________
Favorit 1990, 136L pastelová žlutá, 46kW karbec, bez tuningu a stylingu, audio 150W woofer a 2*50W ve dverich

Do budoucna: interier komplet Felda, koniky navic, ...


7.1.07, 23:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 2.2.06, 22:27
Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Felda topí líp, ale některý fáva topěj taky dobře.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


7.1.07, 23:28
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Registrován: 12.9.06, 20:33
Příspěvky: 9753
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Nepér píše:
Felda topí líp, ale některý fáva topěj taky dobře.


asi takto: felda topi skor a viac ale ked to mas na fave vporiadku tak to uplne staci, a vykuruje to celkom dobre a rychlo.
akurat teraz som menil to vyhrevne teleso lebo z toho tiekla chladiaca zmes :? teraz to kuri jak v pekle :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


8.1.07, 01:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Registrován: 5.5.06, 21:29
Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
Já si v žádném případě nemůžu stěžovat. Mě to začne topit po chvilce. Ještě se mi nestalo že bych měl v autě zimu.

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


8.1.07, 15:42
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 16.1.07, 19:16
Příspěvky: 18
Příspěvek 
Nepér píše:
Nová verze Fa má možná lepší kohout, ale ta stará verze topí jen průměrně, felda to je peklo :twisted:
Obrázek
Taky mě napadlo, jestli ti dovírají obtokové klapky nad a pod radiátorem...


Rozdíl ve Fel. je i ten že u Felicie je okruh zkrácen o sání - tutdíž by to mělo líp topit... Teoreticky :D , ale jinak tersmostat a zanešenej topnej radiátor jsou klasika


16.1.07, 20:16
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 2.2.06, 22:27
Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
No, ale když dáš Fel. topení do Fa, stejně musíš nechat vyhřejvání sání... a i tak to topí líp.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


17.1.07, 00:40
Profil ICQ
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz