Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.11.17, 23:05



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Fel BMM 40kW zapojenie RJ 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Registrován: 11.2.06, 14:19
Příspěvky: 19007
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
darklord píše:
michalkatka píše:
...

dakujem moc, otackomer+teplotu+cerpadlo som nasiel sam,
len neviem kde zistim co znamenaju obvody 15 31 30
asi som holt blby


obvod 31 je zem ( je vhodné to natiahnuť na spoločný bod kostrenia, kôli lambde)
obvod 30 je trvalých 12V
obvod 15 je 12V pri zapnutom zapaľovaní, čiže zapaľovanie...

snáď sa nemýlim, nie som doma, a v robote nemám tie schémy v PC...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


25.12.08, 14:59
Profil
Příspěvek Reklama


Uživatelský avatar

Registrován: 26.12.08, 15:56
Příspěvky: 58
Bydliště: Žilina, SVK
Příspěvek 
Tak cely tento cirkus je pre mna a moje auticko, tymto dakujem za vsetky rady, ked sa to rozhuci isto dam radostne vediet, vdaka :)

_________________
Obrázek


26.12.08, 16:03
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 11.2.06, 14:19
Příspěvky: 19007
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
RottenAngel píše:
Tak cely tento cirkus je pre mna a moje auticko, tymto dakujem za vsetky rady, ked sa to rozhuci isto dam radostne vediet, vdaka :)


skús sa na detaily popýtať Jirku ak sa nemýlim on má BMM v tej Skode 100 XXL...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


26.12.08, 18:56
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 26.12.08, 15:56
Příspěvky: 58
Bydliště: Žilina, SVK
Příspěvek 
michalkatka píše:
RottenAngel píše:
Tak cely tento cirkus je pre mna a moje auticko, tymto dakujem za vsetky rady, ked sa to rozhuci isto dam radostne vediet, vdaka :)


skús sa na detaily popýtať Jirku ak sa nemýlim on má BMM v tej Skode 100 XXL...


Viem, viem jeho uz mam v ICQ a niektore veci mi uz poradil, kazdopadne diky za tip :)

Termostat sa uz prevaruje, uz len zapojit tie tri droty a mozeme tocit... :roll:

_________________
Obrázek


27.12.08, 11:01
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 8.12.06, 12:20
Příspěvky: 939
Příspěvek 
mám takovej dotaz z čeho tam máš palivové čerpadlo dik za odpovjeť


27.12.08, 20:54
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 26.12.08, 15:56
Příspěvky: 58
Bydliště: Žilina, SVK
Příspěvek 
Mam tam palivove cerpadlo myslim ze z Fiatu Croma... :)

_________________
Obrázek


31.12.08, 16:18
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 21.9.08, 18:29
Příspěvky: 449
Bydliště: Jevíčko
Příspěvek 
Nehodil bys mi na mejla fotku haláku v převodovce, jen tak pro zajímavost? Tunningkiller@seznam.cz,, jinak hodně zdaru, aještě takový dotaz neber si to osobně proč 40KW proč ne 50 Kw??? když už,,... kámoš tu 40ku má a říkal nic moc

_________________
Rapid 1987 V8 4,2


31.12.08, 17:47
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 26.12.08, 15:56
Příspěvky: 58
Bydliště: Žilina, SVK
Příspěvek 
No ja som bral co mi prislo, zrejem to bola hlupost, vykonu to moc nebude mat ale mne skor ide o sytic a podobne veci... A fotky budu asi az po novom roku... Ten Halov snimac, mal som vyrez favo prevodovky, prirovnal som podla dier a zaznacil dieru... Vyvrtal, spravil azvit na ten maly srobik, vypodlozil cidlo nech nieje moc hlboko a bolo... Uvidime ci to bdue dobre, este to nebolo natocene... :(

_________________
Obrázek


31.12.08, 19:02
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 11.2.06, 14:19
Příspěvky: 19007
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
RottenAngel píše:
No ja som bral co mi prislo, zrejem to bola hlupost, vykonu to moc nebude mat ale mne skor ide o sytic a podobne veci... A fotky budu asi az po novom roku... Ten Halov snimac, mal som vyrez favo prevodovky, prirovnal som podla dier a zaznacil dieru... Vyvrtal, spravil azvit na ten maly srobik, vypodlozil cidlo nech nieje moc hlboko a bolo... Uvidime ci to bdue dobre, este to nebolo natocene... :(


zasa tá 40 a 50 nieje až taká rozdielna, momentom a výkonom sa zásadne líšia až za 4500ot/min a tam sa až tak často nedostane, myslím že je to dobrá voľba... veľa záleží na prevodovke, teda prevodový pomer...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


1.1.09, 12:35
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 26.12.08, 15:56
Příspěvky: 58
Bydliště: Žilina, SVK
Příspěvek 
No ja tam mam klasicky skodovacky 5q, vzdy zabudnem ci ma staly pomer 4,22 alebo 3,9 :)

_________________
Obrázek


1.1.09, 20:54
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 31.10.08, 15:00
Příspěvky: 11868
Příspěvek 
RottenAngel píše:
No ja tam mam klasicky skodovacky 5q, vzdy zabudnem ci ma staly pomer 4,22 alebo 3,9 :)

mas tam suchy 5Q 3,9 ;) to co ma vecsina rapidov, a neverim tomu ze by tam povodny majitel dal 4,22.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


3.1.09, 18:44
Profil Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Registrován: 5.10.08, 17:43
Příspěvky: 2643
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: Fel BMM 40kW zapojenie RJ
zdravím využiji téma

už jednou jsem měl z BMM tu čest ale také jsem řešil jisté problémy ale ted je řeším znovu :?


jde o to že sem se pustil do stavby buginy nebo alespoň to mam v planu, protože mi doma zustalo mnoho dílu po jednobodu tak sem se rozhodl že ho použiju i tam

jenže z nějakého mi neznámého důvodu mi nechce jít 12V na spínání pal. čerpadla (6 pin. konektor 2. v pořadí) - vždy po pootočení klíčku by se měl sepnout na určitou dobu a pak zas vypnout a při startování už běžet pernamentné jenže ani tuk

pokud do sání stříknu něco hořlavého tak motor běží jen až na to čerpadlo a možná i samotné vstřikování ...

zapojeno tom mám stejně jako u víše popsaného příspěvku

michalkatka píše:
nevieš čítať schémy :?: , v tej čo som ti dal je to konektor T6 a svorky ktoré má v schéme popísané jasne

T6/1 je prvý pin na tom konektore atď...



T6/1 - obvod "15" - sp. 12V
T6/2 - palivové čerpadlo
T6/3 - obvod "31" - kostra
T6/4 - je signál pre otáčkomer (to som našiel v inej schéme)
T6/5 - je signál pre čidlo teploty (to som našiel tiež v inej schéme)
T6/6 - obvod "30" - baterka +



zkoušel jsem 3 ruzné motorové svazky a 3 ruzné RJ a vysledek je pořád stejný - na tom 2. pinu je po pootočení klíčku cca 0.06V a po nastartování cca 0.20 V

takže nic


díky moc za rady :)


5.7.17, 17:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11361
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Fel BMM 40kW zapojenie RJ
Máš zapojen i snímač otáček a ostatní čidla? A relátko čerpadla? Máš tam pojistkovku z fáva nebo feliny?

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


5.7.17, 19:57
Profil

Registrován: 8.6.14, 16:45
Příspěvky: 878
Bydliště: PN
Příspěvek Re: Fel BMM 40kW zapojenie RJ
ved to... ešte aj ak tam bol imobilizér a pod. alebo ho zapoj na priamo, modrý drát išiel ku RJ, treba ho ukostriť a tým pádom sa zopne RJ pre čerpadlo. ak teda používaš aj poistkovku. ak nie tak normálne čerpadlo na "15" ku cez relé a je

_________________
Felícia 1.9D


5.7.17, 20:04
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Registrován: 5.10.08, 17:43
Příspěvky: 2643
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: Fel BMM 40kW zapojenie RJ
Ridicí jednotky mam bez imo takze tam problem nebude, nedalo mi to a zkoušel jsem to jinak, okruhovkou od toho 6 pinovyho konektoru do konektoru od RJ

No je to divny ale zjistil jsem že ovladani pal. Cerpadla je vedeny kostrou a to ješte pinem 3 pinem v tom 6 pin. Konektoru - pokud zapojim rele at spina kostrou tak vse funguje jak ma, pri otoceni klicku sepne na 1-2 vteriny a az pak jakmile haluv snimac zaznamena pohyb (pri startovaní)

Zahadou mi ale zustava proč je to prehozene a 2 pin vede do RJ do ovladáni vstřikování ..


5.7.17, 20:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz