Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.17, 23:13



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 felicie,problém s ukazatelem paliva 
Autor Zpráva

Registrován: 29.8.06, 19:14
Příspěvky: 3059
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
A nemá už felda aretaci rafičky, aby v zatáčkách nelitala? Spíš bych lezl do budíku, jak do plováku.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


28.2.10, 13:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Příspěvek Reklama


Uživatelský avatar

Registrován: 21.7.07, 20:00
Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Slyším poprvé, v octávce pohánějí ručičky budíků elektromotorky.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


28.2.10, 13:36
Profil

Registrován: 29.8.06, 19:14
Příspěvky: 3059
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Aretace se dělaly se i na elmag rafičky, jenom si nejsu jistej, jestli je má už i felda, nemám ju zrovna doma, tak se nemůžu podívat. Byl to normální klasickej budík, akorát ručička byla bržděná dalším elektromagnetem, nebo u luxusnějších kapalinou. Fungovalo to úplně stejně, akorát to třeba po zapnutí klíčku pomaleji nabíhalo. Ford měl třeba aretaci spodního chodu, takže i bez klíčku, nebo dokonce bez baterky byl na budíku pořád vidět poslední stav paliva v nádrži.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


28.2.10, 16:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Registrován: 5.10.08, 17:43
Příspěvky: 2643
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
tak to asi pravda nebude, mám budíky z felicie 98+ a pootočení klíčku ihned naskočí aktuální stav paliva tak tohle bylo dáváno možná do felicii z lepší výbavou nebo až do octávií


28.2.10, 16:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 21.7.07, 20:00
Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Fakt neznám a nikdy jsem neslyšel, v octávce nic takového není.

Obrázek

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


28.2.10, 16:50
Profil

Registrován: 29.8.06, 19:14
Příspěvky: 3059
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
V oktávce ne, bavím se o felicii. V oktávce jsou krokový motorky a litání rafiky si hlídá elektronika.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


28.2.10, 19:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Registrován: 27.2.10, 19:35
Příspěvky: 14
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Přifařím se sem s dotazem - jak na tom byly Fava? - Mam pocit, že sem měl bržděnou rafičku i na Fávu, ale ten co mam teď jí má zas klasicky "ulítanou" :( (mezitim sem měl 3kosočtverce, tak si to nevybavuju tak přesně...)

_________________
Žabák 1201 (1957),Róza 1203 (75)
a nově Favo (93)


28.2.10, 23:37
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 10.1.06, 12:21
Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
favo ma ulietanu, teda je brzdena, ale dost slabo. takze ti v zakrutach (lavotociva) alebo stupaniach blikla (zasvietila) rezerva. Felda to ma brzdene viacej, ale trochu ulietane to je, ale podla mna tak akurat, kontolka rezervy sa riadi elektronicky ak klesne hodnota paliva na dlhsi cas (asi minutku) a az potom sa rozsvieti. Vzdy je to lepsie ako to bolo na starsich renaultoch kde to bolo tak utlmene ze sa rucicke moc nechelo klesat... tak som bezne zazil sok ked som pri dlhej jazde po dialnici zastal a ukazovala polku nadrze a potom nastartoval a zrazu bola prazdna :evil:

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


1.3.10, 07:28
Profil

Registrován: 30.9.09, 18:22
Příspěvky: 2
Příspěvek 
prosim o radu mam problem s palivomerem mam favorita ale palubovku z felicie nadrz je komplet z favorita ukazatel kolisa i pri zastaveni vozidla nevim co s tim ukazuje spatne da se to nejak opravit prosim ozvete se kdo vi co s tim dikyyy :) :) :) :) :) :)


1.3.10, 11:57
Profil

Registrován: 29.8.06, 19:14
Příspěvky: 3059
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Tak už mám feldu doma a aretace rafiky už tam je.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


1.3.10, 13:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Registrován: 5.10.08, 17:43
Příspěvky: 2643
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
kwiko píše:
favo ma ulietanu, teda je brzdena, ale dost slabo. takze ti v zakrutach (lavotociva) alebo stupaniach blikla (zasvietila) rezerva. Felda to ma brzdene viacej, ale trochu ulietane to je, ale podla mna tak akurat, kontolka rezervy sa riadi elektronicky ak klesne hodnota paliva na dlhsi cas (asi minutku) a az potom sa rozsvieti. Vzdy je to lepsie ako to bolo na starsich renaultoch kde to bolo tak utlmene ze sa rucicke moc nechelo klesat... tak som bezne zazil sok ked som pri dlhej jazde po dialnici zastal a ukazovala polku nadrze a potom nastartoval a zrazu bola prazdna :evil:


ta kontrolka rezervy se rozsvítí tak po 18-25 vteřinách a nejspíš je to založeny na odporu od plováku ...


1.3.10, 14:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Registrován: 5.10.08, 17:43
Příspěvky: 2643
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
jara28 píše:
prosim o radu mam problem s palivomerem mam favorita ale palubovku z felicie nadrz je komplet z favorita ukazatel kolisa i pri zastaveni vozidla nevim co s tim ukazuje spatne da se to nejak opravit prosim ozvete se kdo vi co s tim dikyyy :) :) :) :) :) :)


a dával si tam na ten palivoměr nějaký odpor nebo ne?? pokud ne tak ti to nikdy ukazovat dobře nebude ...

mám to samý jen sem tam dal odpor a ještě jsem hýbal z potenciometrem co je připevněný v nádrži na plovák a až po tom to ukazuje skoro dobře možná odchylka 5 litrů


1.3.10, 14:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Registrován: 27.2.10, 19:35
Příspěvky: 14
Bydliště: Praha
Příspěvek 
kwiko píše:
favo ma ulietanu, teda je brzdena, ale dost slabo. takze ti v zakrutach (lavotociva) alebo stupaniach blikla (zasvietila) rezerva. Felda to ma brzdene viacej, ale trochu ulietane to je, ale podla mna tak akurat, kontolka rezervy sa riadi elektronicky ak klesne hodnota paliva na dlhsi cas (asi minutku) a az potom sa rozsvieti. Vzdy je to lepsie ako to bolo na starsich renaultoch kde to bolo tak utlmene ze sa rucicke moc nechelo klesat... tak som bezne zazil sok ked som pri dlhej jazde po dialnici zastal a ukazovala polku nadrze a potom nastartoval a zrazu bola prazdna :evil:


Lancer na tom byl podobně - tam měl palivoměr 3 polohy 3/4 1/2 a 1/4 - mezitim to bral sprintem :wink:

Ale zpět k Fávu - to že si blikne voko s tim počítám (kdyby aspoň blikalo), ale je to celé takové doje... Konkrétně ručička lítá jak pominutá - stačí stát na místě a zhoupnout karoserii - a už ukazuje vlnky v nádrži. A do toho je voko nějaký vypíchlý takže neukazuje vůbec ( :idea: OK - tu sem kontroloval) - tedy co je špatně a kam mu dát brejle aby zas oko koukalo a ručička trochu zpomalila (rohypnol mrcha nežere a brejle v kaslíku voku taky nepomáhaj...)

Plovák, nebo budík? - Případně čím mu pomoci...

_________________
Žabák 1201 (1957),Róza 1203 (75)
a nově Favo (93)


1.3.10, 20:24
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 10.1.06, 12:21
Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
ukostrenie pristrojovky, a ukostrenie indukcnej cievky

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


1.3.10, 20:40
Profil

Registrován: 7.11.08, 14:59
Příspěvky: 249
Bydliště: okres Opava
Příspěvek 
sorry ze se vam pletu do konverzace v mojem topicu :) ale zjistil jsem ze kdyz do te felicie natankuju do plna,a prijdu za chvili a tankuju znova tak tam naleju este 5 litru pak ujedu par km a zase zkusim natankovat a zas tam vleze dasich asi 5 lirtu,je mozne ze by tam byla nejaka vzduchova bublina nebo tak neco,ze by byla odvzdusnovaci hadicka ucpana??


6.3.10, 19:04
Profil
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz