Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.17, 23:19



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Diagnostika Favorit 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 15114
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
odkaz http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... bd+redukce

prostě ta s krokosvorkama je lepí když míáš konektor napícháš třeba hřebíky a připneš svorky a je to miloš


10.6.10, 19:32
Profil
Příspěvek Reklama



Registrován: 3.7.06, 19:48
Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Dundee píše:
Pokud jsem to dobře pochopil, tak ze čtyř kontaktů uděláš tři. Máš daný (+), pak (-) a kontakty (K) a (L) propojíš.

P.S.: To opravdu nikdo na kraji Prahy nebo ve výše uvedených lokalitách nevlastní VAG s redukcí pro BMM?


Linku K a L nemůžeš nikdy propojit, každá má svůj účel :!: :idea:

Pro diagnostiku ti stačí pouze K :wink:


10.6.10, 22:27
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11361
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Aha, tak děkuji. Takže to mám dobře, akorát použiji jen K-line?
Miloši: děkuji, udělám tu redukci konektor na konektor. Jiné auta než fáčkja nebo feliny stejně nebudu nikdy opravovat. Feldy použiji na přímo a fáčka dám redukci.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


11.6.10, 15:57
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 15114
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
varok píše:
Aha, tak děkuji. Takže to mám dobře, akorát použiji jen K-line?
Miloši: děkuji, udělám tu redukci konektor na konektor. Jiné auta než fáčkja nebo feliny stejně nebudu nikdy opravovat. Feldy použiji na přímo a fáčka dám redukci.


já třeba napíchnu plus mínus a tu KL napíchnu jednou krokosvorkou naráz u fáčka a je to, tu moji origo jsem použil snad dvakrát a někdo mi je šlohnul miloš :wink:


11.6.10, 20:34
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11361
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Miloši: takže jsem to psal poprvé dobře? Teď jsem nějaký zmatený. Vy jste měli s Kristensenem spojené u fáčka výstupy K a L?

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


Naposledy upravil varok dne 12.6.10, 09:25, celkově upraveno 1



11.6.10, 21:02
Profil

Registrován: 3.7.06, 19:48
Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Nemůžeš doprdele spojit obě komunikační linky pod jeden konektor!!!
Každá slouží pro něco jiného (obecně linka L pro zápis, linka K pro čtení)
Pokud to tak někdo má, tak je vůl.
Omluva za slovník.

Prostě připojíš jen +12V , Kostru , komunikační linku K a testuješ.
Takhle mi to na fačkách chodilo, když jsem měl převodník udělaný a neměl k tomu konektor.


12.6.10, 07:18
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11361
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Petr Petr: tak se nevztekej, já se v tom moc nevyznám. Jen se mi zdálo, že Miloš psal, že spojil výstup K a L dohromady, tak jsem se ptal. Káblík na vag mi na felině MPi po tatíkovi normál funguje, protože má přímo ten konektor OBD. Fáčko ho nemá, tak musím dělat redukci. Než abych ten převodník u kabelu zkazil, raději se desetkrát zeptám.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


12.6.10, 09:28
Profil

Registrován: 3.7.06, 19:48
Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Já se nevztekám na tebe, jen na ty co to nenapíšou dost jasně .
Od toho to tu je aby se kdokoli co potřebuje dozvěděl, ale hlavně taky zřetelně a ne polovičaté odpovědi od některých.
A před několika odpověďmi jsem ti psal že se to spojovat nemá.

Zde:čt 10.06.10, 22:27

Linku K a L nemůžeš nikdy propojit, každá má svůj účel Exclamation Idea

Pro diagnostiku ti stačí pouze K Wink


12.6.10, 21:06
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11361
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
No je pravda, že někteří odpoví stylem, začnu větu a uprostřed skončím :lol: Ale když se někdo splete nebo napíšev několika větách jedno jediné blbé písmenko, všichni hned p...ou. Zkusím tedy jen ten výstup K. Díky sousede.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


13.6.10, 08:28
Profil

Registrován: 3.7.06, 19:48
Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Jinak když si někde najdeš zapojení obd, tak tam najdeš i linku L, ale tu pro testování nepotřebuješ aspoň ne u fačka a feldy.
Pracuje to zhruba tak že se uzemní na chvíli myslím že 2 vteřiny vývod K a jednotka pak začne po lince posílat výpis z paměti závad u některých se přizemní linka L, ale fáčka a feldy mi šly vždy jen po lince K.
Teď mám origo HEXCAN a tam už to neřeším co jede po Káčku nebo po CANu. A na fačko bych snad ještě někde vyštrachal ten starý kabel. Tak ať se daří.


13.6.10, 13:34
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11361
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Děkuji moc. Jak jsem psal, na feldě MPi mi to fungovalo normálně, ale ta má už origo ten OBD konektor u pojistkového panelu. Takže nevím, které výstupy jsou vůbec aktivní a které ne. Šlo by to dělat i stylem pokus- omyl, ale nerad bych aby něco odešlo.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


13.6.10, 15:09
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 15114
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
já se hlásím doskupiny volů,


KL propojuji, nevím proč, ale fachčí to :oops: miloš


14.6.10, 12:10
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11361
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Tak někdy zkus Miloši jen ten samotný výstup K. Možná ti to bude fungovat i bez propojení kontaktů K a L.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


15.6.10, 19:28
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 15114
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
varok píše:
Tak někdy zkus Miloši jen ten samotný výstup K. Možná ti to bude fungovat i bez propojení kontaktů K a L.



jo to už jsem zkusil u VW LT jel na to TDi graf, asi je to pohodlnější je propojit než je vyhledávat

za skupinu volů tě z primárního bludu vyvedu asi takto,

vyrveš obd zásuvku z feldy nebo kokty nebo fábky, přestříhneš tři dráty, jeden drát je plus, druhý mínus a ten třetí je co :?: řekl bych že KL linka v jednom drátu co ty na to miloš


16.6.10, 06:59
Profil

Registrován: 3.7.06, 19:48
Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Obrázek

A můžeš mi říct kde máš propojené ty linky K a L ?


16.6.10, 14:01
Profil
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz