Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.11.17, 07:25



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Diagnostika Favorit 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 15103
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
díval jsi se na švejka? ten říkal mapy se přeci můžou mejlit,

někdy si odstříhni obd zásuvku z feldy kokty nebo fábky a uvidíš, to jsi ještě nikdy nedělal, vzadu jsou jen tři dráty už ti hledám fotku miloš


16.6.10, 16:23
Profil
Příspěvek Reklama


Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 15103
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... bd+redukce


zde se najdi fotku odstřižené OBD II samice, na konektoru pin č.4 je normální kostra, na pinu č7 je jeden drát KL linka a pinu č.16 je plus,

kostru i plus si můžeš napojit třeba z baterky a pak najdeš KL linku a jedeš, na jedniškové koktě, feldě, a fábce za OBD II najdeš jen tři dráty nic víc,

a ten obrázek je volovina protože ani ty ani ten autor čerstě vystřižený obd konektor z auta neměl v ruce to ti řeknu na 99.9 miloš :oops:


16.6.10, 16:40
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11361
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Miloši, já se s tebou přece nehádám. Jestli to máš vyzkoušené, tak si za tím stůj. Já jen sbírám informace. Měl jsem na mysli, že ten káblík od jednoho člena tohoto fora jde přímo napojit na konektor v MPi feldě, ale feldy a fáčka BMM mají jiný konektor. Ty píšeš něco, Petr Petr piše zase něco úplně jiného, tak v tom mám guláš. Vyzkouším a uvidíme. Zatím díky za info.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


16.6.10, 16:52
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 15103
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
ani jsem nespozoroval že by se někdo hádal


16.6.10, 17:27
Profil

Registrován: 3.7.06, 19:48
Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
A můžeš mi teda říct na kterým pinu najdu KL linku ? Protože jsem to nikdy neslyšel a nikdy neviděl.
Nejspíš proto že to ani neexistuje. Ale vcelku je mi to jedno ať si to každý zapojí jak chce. Informací je na netu a zde v tomto vlákně napsáno už dost ať si každý vybere sám.


16.6.10, 17:31
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 15103
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
varok píše:
Miloši, já se s tebou přece nehádám. Jestli to máš vyzkoušené, tak si za tím stůj. Já jen sbírám informace. Měl jsem na mysli, že ten káblík od jednoho člena tohoto fora jde přímo napojit na konektor v MPi feldě, ale feldy a fáčka BMM mají jiný konektor. Ty píšeš něco, Petr Petr piše zase něco úplně jiného, tak v tom mám guláš. Vyzkouším a uvidíme. Zatím díky za info.


díval jsem se na drátky u fábie 2OO1u zásuvky a je tam pět drátků asi can nebo co? miloš


6.7.10, 16:50
Profil

Registrován: 3.7.06, 19:48
Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Na předchozí stránce tvrdíš že tam jsou jen 3.A taky tam je zapojení zásuvky.


7.7.10, 20:09
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 15103
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
petr petr píše:
Na předchozí stránce tvrdíš že tam jsou jen 3.A taky tam je zapojení zásuvky.



já vím proto ti to píšu já těch zásuvek už vystříhal víc a tady na jednu co se dívám jsem byl přesvědčený že je z fábky ,

ale lezl jsem u fábky 2000 SDi do relátek a vidím pět drátů do OBD II zásuvky

tak to asi bude z první kokty, nebo že by z fábky junior? jak do nějaké polezu zas napíšu ,


na feldě jsou stopro tři dráty miloš


8.7.10, 05:59
Profil

Registrován: 12.11.10, 10:27
Příspěvky: 2
Příspěvek Re: Diagnostika Favorit
\\\
Dundee píše:
Potřeboval bych někoho z Prahy (nejlíp 7,8 nebo9) či okolí (ME, MB, PH) s redukcí na diagnostiku Favorita.

Nějak jsem vypozoroval, že auto je schopný jakž takž jet do cca 3- 3,5 tis. otáček a pak celkem rychle skomírá výkon. Nevim, jestli to je jenom těma tlakama nebo jestli je problém někde jinde. Odpojení baterky na to nemá vliv.
\\\

tak koukam se tu misto tohoto hlavniho problemu zacla resit jen redukce na diagnostiku... jak dopadl ten problem ztraty vykonu nad 3,5 tis otacek? mam asi docela stejny problem.. uz mi bylo receno ze to muze byt bud lambda sonda nebospatne tesneni vyfuku.. predem diky za odpoved Dejw 8)


12.11.10, 10:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 3.2.11, 08:26
Příspěvky: 133
Bydliště: Palárikovo okres NZ
Příspěvek Re: Diagnostika Favorit
kde najdem vo favorite diagnosticku koncovku?
Aka tam je OBD I?

_________________
Favorit 135LX BMM '94 red 40kW
(781.135B)
ObrázekObrázek


10.2.11, 21:25
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 10.1.06, 12:21
Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: Diagnostika Favorit
Mozno si tu novy, ale moc inteligentne to neposobi ked sa spytas na vec co sa riesila par prispevkou vyssie.
A odkaz na prirucku k bmm tu bol za posledny mesiac spomenuty asi 3x...
UTFG alebo hladat...

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


10.2.11, 21:56
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 3.2.11, 08:26
Příspěvky: 133
Bydliště: Palárikovo okres NZ
Příspěvek Re: Diagnostika Favorit
ospravedlnujem sa.. prebehaval som to len tak zbezne ale nenasiel som v tej zbeznosti kde je ten konektor. :D
a dielensku prirucku k bmm som tu nenasiel vobec. len spominanu, ze tam je vsetko :D

_________________
Favorit 135LX BMM '94 red 40kW
(781.135B)
ObrázekObrázek


12.2.11, 11:40
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 3.1.10, 21:27
Příspěvky: 881
Bydliště: Čečelice (okr. ME)
Příspěvek Re: Diagnostika Favorit
Dneska jsem na vrakáči vyškubl z Feldy OBD konektor a z Formana záslepku diag. zásuvky, tak jenom seženu tři VW kontakty a můžu vesele zkoušet :)
Jinak na OBD jsou vyvedeny tyto vodiče:
4- kostra
7- K-line
16- +12V

_________________
Š Felicia Combi GLXi '96 s 240.060 (177.645) km na tachecu- "Karkulka"
Ford Puma VCT '97 s 214.358 km na tachecu- "Mazlík"


15.4.11, 20:57
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11361
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Diagnostika Favorit
Diagnostický konektor je za nádobkou s aktivním uhlím. Jsou tam dva. Jeden je propojení elektriky v autě a jeden má záslepku, ten je pro diagnostiku.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


16.4.11, 17:01
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Registrován: 10.1.06, 12:49
Příspěvky: 10227
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Diagnostika Favorit
Tak jsem se dneska nejak rozhodl, ze potrebuju na BMM diagnostiku. Napadlo mne si sehnat konektor (ma ho GM i GES) a doplnit do Krupky diagnostickou zásuvku, abych mohl pouzit nejakej z tech levných diagnostických kabelu.

Koupil bych normalne vnitrni na prisroubovani a vrazil bych ji nekam k pojistkam. Je to dobrej napad? ZKousel to někdo? Staci mi ty 3 draty jak pise Dundee?

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

+ VW Caravelle Syncro GL 1988 - nejlepší hračka na světě


21.11.15, 20:19
Profil ICQ YIM
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz