Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.6.17, 22:02



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 Diagnostika Favorit 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Registrován: 3.1.10, 21:27
Příspěvky: 875
Bydliště: Čečelice (okr. ME)
Příspěvek Diagnostika Favorit
Potřeboval bych někoho z Prahy (nejlíp 7,8 nebo9) či okolí (ME, MB, PH) s redukcí na diagnostiku Favorita.

Nějak jsem vypozoroval, že auto je schopný jakž takž jet do cca 3- 3,5 tis. otáček a pak celkem rychle skomírá výkon. Nevim, jestli to je jenom těma tlakama nebo jestli je problém někde jinde. Odpojení baterky na to nemá vliv.

_________________
Š Felicia Combi GLXi '96 s 240.060 (177.645) km na tachecu- "Karkulka"
Ford Puma VCT '97 s 214.358 km na tachecu- "Mazlík"


1.6.10, 07:52
Profil ICQ
Příspěvek Reklama


Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11188
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Včera jsem koupil od Sharpese kablík na vag. Je to ale ten konektor na MPI feldy apod. Já mám ale favo BMM, takže budu muset udělat redukci. Zapojení konektoru na fáčku BMM je na starém techwebu, ale nevíte prosím, jak mám propojit ten nový konektor z MPi feldy s tím konektorem na fáčku? Myslím jak propojit které piny? Děkuji

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG


9.6.10, 07:10
Profil

Registrován: 3.7.06, 19:48
Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
http://www.elerte.cz/produkty/dignostic ... mec-71.htm


9.6.10, 07:16
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 15.6.09, 02:10
Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
Redukce se řešila i tady http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=8945

_________________
Favo 135 (G)LX '93


9.6.10, 07:18
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11188
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Tak mockrát děkuji. Ten odkaz na jiné téma jsem si přečetl. Nedávno jsem to zahlédl, ale teď jsem to nějak nemohl najít. Tak se omlouvám.
A to zapojení je tedy 4 vývod kostra, 7 vývod je signál a 16 vývod je napájení? A ten čtvrtý? Fáčko má čtyři vývody, ne?

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG


Naposledy upravil varok dne 16.4.11, 16:54, celkově upraveno 2



9.6.10, 13:57
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 3.1.10, 21:27
Příspěvky: 875
Bydliště: Čečelice (okr. ME)
Příspěvek 
Pokud jsem to dobře pochopil, tak ze čtyř kontaktů uděláš tři. Máš daný (+), pak (-) a kontakty (K) a (L) propojíš.

P.S.: To opravdu nikdo na kraji Prahy nebo ve výše uvedených lokalitách nevlastní VAG s redukcí pro BMM?

_________________
Š Felicia Combi GLXi '96 s 240.060 (177.645) km na tachecu- "Karkulka"
Ford Puma VCT '97 s 214.358 km na tachecu- "Mazlík"


9.6.10, 14:30
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11188
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Jsem se teď díval, a fáčka BMM mají diagnostický konektor dokonce s pěti piny, ne se čtyřmi. Bráno zleva: napájení +12V, kostra, pak je jeden pin, který nevím, nějaké X, potom pin K, a pin L. Takže napájení vím, a vývody K a L se mají spojit a prostřední se nazapojuje?

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG


9.6.10, 14:49
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Registrován: 19.7.06, 19:40
Příspěvky: 26604
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
to bude asi kostra :wink:

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


9.6.10, 14:55
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11188
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Sadra, nee. Jak jsem psal, zleva je napájení, potom je kostra, potom jeden vývod, na který je na obrázcích napojen přípravek na čtení chyb blikajícím kodem, potom K, a potom L. Ten prostřední nevím, jestli zapojit i u vagu nebo ne? Miloš psal jen napájení a KL, tak nevím, jestli ty dva piny spojit a používají se na signál? Asi ano.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG


9.6.10, 15:12
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11188
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Takže jak psal Miloš, tak to bude fungovat? Zkoušel jsem na filetě po tatíkovi, tam to funguje. Felda má ale přímo ten OBD konektor, je to MPi. Na fáčko musím vyrobit redukci. Nevíte prosím, jestli se dá někde sehnat ten konektor, protikus na OBD konektor? Asi jen z vrakáče ze staré feldy, že?
A ty konektory mají mít teda redukci: 1. fávo příjde na 16. OBD +12V
2. fávo přijde na 4. OBD kostra
3. fávo se nazapojuje
4. a 5. fávo se přijde na 7. OBD, signál
Mám to tedy takhle správně?

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG


10.6.10, 18:24
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Registrován: 19.7.06, 19:40
Příspěvky: 26604
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
dá se koupit i hotovej ale stojí přes litr :lol:

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


10.6.10, 18:34
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11188
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
No já to koupil za velice rozumné penízky od Sharperse. Díval jsem se na aukru a cena kolem 900,- takže se mi to nevyplatí. Miloš a Kristensen to taky jen vyráběl, takže fungovat o asi bude. Jen pořád váhám v tom pospojování té redukce. Vzhledově to udělám asi lépe :lol:

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG


10.6.10, 18:45
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Registrován: 19.7.06, 19:40
Příspěvky: 26604
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
myslim tu redukci :wink:

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


10.6.10, 18:49
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11188
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Však ano. Mám to i se softwarem za 200,- kč. Jen posraný káblík pro vag stojí na aukru kolem 900, a to bez programu.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG


10.6.10, 18:55
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 14978
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
varok píše:
Však ano. Mám to i se softwarem za 200,- kč. Jen posraný káblík pro vag stojí na aukru kolem 900, a to bez programu.


udělej si tu moji redukci zakončenou krokosvorkama polezeš do audiny a jak zas miloš


10.6.10, 19:25
Profil
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz