Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.8.18, 22:31



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 imobilizer felicia,odpojeni,diagnostika,jak na to 
Autor Zpráva

Registrován: 4.2.18, 16:19
Příspěvky: 19
Příspěvek imobilizer felicia,odpojeni,diagnostika,jak na to
Zdravím jsem mladý automech. a potřebuji radu zatim jsem se s takovou věcí nesetkal , tak mě omluvte , dělám škodu felicii 1.3Mpi rv.97 použiji motor a součásti na funkční model na stolici pro studijní účely felda byla s LPG , funkční , jezdil jsem sní , dal jsem se do toho odpojil vše k plynu i kabely vetsina kabelu byla priletovana k původnímu svazku když se ustrihne nic se nedeje pouze jednom drzaku štekru byl jinak napojen , tak jsem spojil dle intuice kdyžtak lépe vysvětlím , ale k problemu po odpojeni plynu nelze nastartovat starter toci motor nechytne pri zastartovani na startspray chytne a hned chcipne jsem zacatecnik tak jsem kontroloval zapal.palivo atd.v poradku pak jsem četl v diskuz. o imobilizeru a poruch a myslím že to dělá on po nastartovani ihned chcipne , pri oddelovani plynu jsem mel pouze vyndanou baterku žádné velké stourani mám pod palubkou jednotku imb na zap.kroužek a pouze jeden klic prvni generace delitelny do zapalování ani nejde do zámku , jedná se o auto na ekolikvidaci , chci pouzit motor kabely atd.na funkcni motor na stolici , tedy nepotrebuji imb , jak odpojit imb, nebo premostit co nejlevneji pokud nepujde na koleni premostenim jak to udelat pomoci diag.jakou koupit levnou diagnostiku nejen na toto max 2000Kč na Bosch ci podobné nemam , mám zkušenosti s Esitronic Bosch,Daymler starka Mercedec.b.,ale odpojovani imb na felicii nám , prosim a děkuji za rady.Jde tedy odpojit imb s levnou diag.do 2000 , vyplatí se taková diag.? Jasně ta za 99Kc je dobra pouze pro kontrolovani teploty rychlosti atd., ale ty do 2000.


4.2.18, 17:27
Profil
Příspěvek Reklama


Uživatelský avatar

Registrován: 28.4.08, 18:34
Příspěvky: 3284
Bydliště: Studénka
Příspěvek Re: imobilizer felicia,odpojeni,diagnostika,jak na to
nejjednoduší je vzít řj a odvézt ji někam kde dělaj chiptuning a podobně... já jsem řešil stejný problém na puntu a udělal jsem to tak a cena byla okolo pětistovky jestli si dobře vzpomínám

_________________
Mercedes Benz S210 320CDi Obrázek


4.2.18, 20:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 4.3.07, 21:36
Příspěvky: 9885
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: imobilizer felicia,odpojeni,diagnostika,jak na to
hele juniore, a fakt ti tam všecko jde? Jaks odpojil ten plyn, nezustal ti někde třeba přepínač, nebo přerušenej drát? Vypadá to, že tam nejde palivo, jo muže to byt imo, a taky to muže byt tim plynem, když přepneš na plyn, odpojuje to vstřiky benzínu.
Zapojovat neco dle intuice je nahovno. Chce to měřák a schéma.
Já když ve feldě MPI z prdele zastartoval klíčem bez imo chipu, tak to chytlo. Ale hned chciplo. Pokud to ani neblafne, neni to imem.

_________________
Obrázek "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


4.2.18, 21:29
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 15345
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: imobilizer felicia,odpojeni,diagnostika,jak na to
musíš mít kompletní kabeláž i vnitřní, napojený imobilizer origo klíček a pak ti to pojede, musíš to mít i s diagnostickou zásuvkou,

odpojit imo to jsem za pětikilo nikde neviděl, platím dva tisíce,


nappiš sem https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... DbZDN1kRED kup to poslouží zas prodáš


tak néééé na feldu toto imo of nefachčí


Naposledy upravil slovacek.milos dne 5.2.18, 15:08, celkově upraveno 1



5.2.18, 07:47
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 28.4.08, 18:34
Příspěvky: 3284
Bydliště: Studénka
Příspěvek Re: imobilizer felicia,odpojeni,diagnostika,jak na to
milošu bylo přes známého v chiptuning firmě kde nikdy nedělali immo off na fiatu punto 1.0. a čekal jsem na to tejden :D naštěstí to bylo auto fotříka, zákazník by mě zatlouk do země :D

_________________
Mercedes Benz S210 320CDi Obrázek


5.2.18, 14:57
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 15345
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: imobilizer felicia,odpojeni,diagnostika,jak na to
co to já vozím, tak zedne na den, 1500 až 2500


5.2.18, 15:20
Profil

Registrován: 4.2.18, 16:19
Příspěvky: 19
Příspěvek Re: imobilizer felicia,odpojeni,diagnostika,jak na to
Funguje toto ?

quote="jjjano3"]okej ak to nejde, skús to takto - manuálne obísť IMMO :D
v motorovom priestore niekde pri nádobke s aktívnym uhlím je 6 pinová svorkovnica.
na pozícii č.3 sa nachádza modrý vodič ( v smere od zväzku čo vychádza z karoserie ) a na protikuse svorkovnice je zasa pokračuje hnedý vodič.
je potrebné tento vodič prerušiť a ukostriť. je jedno či priamo modrý pred svorkovnicou alebo až hnedý za ňou.
týmto sa ukostrí relé pre palivové čerpadlo a vstrekovače, teda už budú fungovať ;)


5.2.18, 16:33
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 15345
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: imobilizer felicia,odpojeni,diagnostika,jak na to
to zkus vyhod relé čerpadla, vem drát ty silnější kontakty propoj natvrdo pojede ti čerpadlo a zkus nastartovat?


5.2.18, 18:48
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 15345
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: imobilizer felicia,odpojeni,diagnostika,jak na to
pokud se chceš něčemu přiučit tak

Při zahájení startování kontroluje řídicí jednotka imobilizéru shodu jednotlivých kódů, které má uloženy v sériové paměti EEPROM, s kódy od transpondéru a řídicí jednotky motoru. V případě, že se kódy shodují, je udělen řídicí jednotce motoru pokyn pro startování. Pokud nesouhlasí některá informace, tak je po 2 vteřinách řídicí jednotka motoru zablokována.

u MPi je zablokována palivová mapa, proto tyto motory jedou na plyn, imo se dá zlikvidovat jen přepisem emprom nebo ojebat emulátorem, pro začínajícího automechanika je to ale vyšší dívčí,
nedávno jsem viděl zajímavou věc mladý si koupil vystřelovák z čajny na koktávku, nechal si ho vyřezat a světe div se svítí kontrolka ima ale na ten klíč to jede, ostatní klíče jednou imo nesvítí,


5.2.18, 20:16
Profil

Registrován: 4.2.18, 16:19
Příspěvky: 19
Příspěvek Re: imobilizer felicia,odpojeni,diagnostika,jak na to
,,u MPi je zablokována palivová mapa, proto tyto motory jedou na plyn"

Zajímavá inf.čím dal vice přemýšlím jak byl technicky zapojen ten plyn na úkor imb,zkusil jsem odpojit ten hnědý vodič a ukostrit ho , čerpadlo paliva běží neustále , to tedy nepomůže , pri demontáže manzety řadící paky jsem objevil kolébkový jedno polohový vypínač dle vzhledu dodelavany tedy ovladalo to ten plyn v tuhle chvily po odpojeni tech věci co jsem psal pri jedné poloze normálně po zapnuti zapalování se rozsviti kontrolky poté je slyšet cerpalo pal. prostě jak ma a samozřejmě začnu startovat a nechytne to bez spreje , ale po přepnutí toho tajneho vypínače se po zapnuti zapalovani kontrolky nerozsviti , čerpadlo necerpa a samozřejmě nejde nastartovat , kabely vedou na ty pin na plastovych svorkovnic na pojistkovem a rel.panelu pri bližším prozkoumani pouze rozpojuje a spojuje jeden cernej kabel na tu svorkovnici , tak si myslim , jestli nejsou někde na vozidle jinak připojené originalni kabely , treba mezi sebou piny kvůli plynu , protože když jsem to privez namontováne s plynem v nádrži bylo trochu benzinu , tak jsem normálně nastartoval a teď po demontazi plynu ne , myslel jsem že u lpg se startovalo na benzin a potom jelo na plyn , ale slysem jsem že údajně některé lpg startovaly na plyn a poté jeli na plyn ci benzin , a v plynové nádrži asi trošičku bylo celkem dlouho to smrdelo.


5.2.18, 20:53
Profil

Registrován: 4.2.18, 16:19
Příspěvky: 19
Příspěvek Re: imobilizer felicia,odpojeni,diagnostika,jak na to
Jesli zbytečně neresim imb , ale je to v tom plynu , ale proc by to hled chcipalo i na ten start spray , jestli kvůli plynu nebyl upraven imb , samozřejmě to chce nacist paměť zavad pro další uvažování , ale nemám diagnostiku , a auto nemohu vzit např. do skoly na Easitronic Bosch , tak schanim načtení , v budoucnu si ji chci koupit , stahnul jsem si ten Vag zdarma na zacatek se dá dostat , ale pak je treba ten kabel , nestojí tolik , samozrejme ne ten za 99kč , ale ten do 1000kc v obchodě s diag.pro pripad reklamace , s vagem jsem nikdy nedelal a nevim zda ta verze zdarma je k něčemu , klidně bych si radši připlatil na kvalitnejsi treba tak okolo 2000kc , aby to nebyli vyhozené penize , koukal jsem treba po rucnich diagnostika neni potreba pc , ale chtelo by to rady zkušených , do dalsiho odkazu prilozim o čem píšu a poraďte mi ,dekuji.


5.2.18, 21:10
Profil

Registrován: 4.2.18, 16:19
Příspěvky: 19
Příspěvek Re: imobilizer felicia,odpojeni,diagnostika,jak na to
http://www.hobbydiag.cz/profidiag/eshop/1-1-Diagnostika-koncernu-VAG/0/5/633-VAG5053-UDS-CZ-mini


5.2.18, 21:19
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 15345
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: imobilizer felicia,odpojeni,diagnostika,jak na to
čtecí skenery to si nekupuj, to je oničem, příklad načteš závadu vadné čdilo tlaku turba můžeš ho vyměnit desetkrát a závada bude v regulátoru turba,

kup si tam obyčejný kabel s cedečkem za 250 korun i s cestou to ti pro začýtek stačí, ,koncern do roku 2004, pak si musíš udělat jasno co chceš, jestli jít do koncernu tak VCDS de na tom číst i jiná auta, asijské i pežot, a pokud chceš dělat všechno je tam do dvojky delfina, wurth, ale jak ti píšu začni s vagem za pár kaček + vis


5.2.18, 21:39
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 8.6.10, 19:59
Příspěvky: 5011
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: imobilizer felicia,odpojeni,diagnostika,jak na to
Juniormech,nauč sa prosím normálne písať vety,ukončuj ich bodkou,a začni veľkými písmenami,nedá sa to po tebe normálne čítať.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/


6.2.18, 20:08
Profil

Registrován: 4.2.18, 16:19
Příspěvky: 19
Příspěvek Re: imobilizer felicia,odpojeni,diagnostika,jak na to
Závada vyřešena .Hledal jsem u jednoduché chyby složitou závadu.,,Proč to dělat jednoduše , když to jde dělat složitě?"-Myslím , že je to lidské heslo. :wink:
Dopoledne jsem to načetl spousta závad , když jsem se to pokusil nastartovat , po smazání paměti všechny závady zmizeli.Takže jsem Imobilizér či jinou složitost vyloučil.Až večer se mi rozsvítilo , že ten plyn byl napojen elektricky pouze na malém motorovém svazku kabelů , demontoval jsem to z jiné funkční feldy .Připojil a na poprvé nastartoval .Předtím jsem se soustředil pouze na kabely , které byly viditelné napojené , ale v tom svazku bude více neorig. spojení , bylo to,, Hezky zabalené izolací".Oproti zbytku napojení plynu , kde to bylo i obcas zalepene tak , že lepidlo z izolace bylo venku než vevnitř.Další diagnosticka zkušenost.

Lamač píše:
Juniormech,nauč sa prosím normálne písať vety,ukončuj ich bodkou,a začni veľkými písmenami,nedá sa to po tebe normálne čítať.

Sorry.Věty většinou začínám a končím správně , ale většinou píší v souvětích , takže začnu větu a skončím s jedním souvetim , které se ale zkládá třeba ze 30 vět. :P


6.2.18, 21:03
Profil
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz