Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.9.19, 01:40



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Fabia 70A vs. 110A alternátor 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Registrován: 28.12.11, 15:07
Příspěvky: 530
Příspěvek Re: Fabia 70A vs. 110A alternátor
Silnější altík nevadí. Neexistuje k tomu aby to vadilo, jediný důvod...


29.9.18, 14:41
Profil
Příspěvek Reklama


Uživatelský avatar

Registrován: 28.12.11, 15:07
Příspěvky: 530
Příspěvek Re: Fabia 70A vs. 110A alternátor
ventYl píše:
Jelcin píše:
Pro Viki.. To je vporadku jde mi jen otu remenici. Je mensi aby altik mel vetsi otacky protoze je pro naftaka ktery netoci tolik RPM jak benzinak a tim padem bude ume mit oneco vetsi otacky jestli vtom nebude problem..Muze to byt i o dost...A protoze je starsi a je tam volnobezka nevite jak se pozna ze je spatna?


Pozri sa, ci na stitku alternatora nie su maximalne otacky. Tipujem, ze budu niekde okolo 10000 ot/min. Zmeraj obvod remenice na kluke, remenice na alternatore a podel ich. Vyslednym cislom prenasob otacky obmedzovaca a budes vediet, ci prekrocis konstrukcny limit alternatora, alebo nie. Pripadne si mozes konstrukcne otacky altika podelit tym pomerom velkosti remenic a zistis do kolko to mozes tocit, aby sa altik nerozpadol.

16 000 otáček za minutu.


10.12.18, 20:20
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz