Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 13.12.18, 12:56



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 favous cuka pri pridani nad pul plynu 
Autor Zpráva

Registrován: 4.3.09, 09:01
Příspěvky: 25
Příspěvek favous cuka pri pridani nad pul plynu
Zdarec. Muzete my nekdo poradit? Mam favorit karbec r.v. 91. Kdyz jedu např. po rychlostní silnici, tak na půl plynu, a chci zrychlit a přidám plyn tak to cuká a samozřejmě to zrychluje pomalejc. Tak do pulky plynu to zrychluje v pohode, ale jak dam vic tak to cuka. Svicky jsou celkem nove. Nevim jestli to treba nemuze byt ETZ, do toho mi parkrat natekla voda a blblo to. dik

_________________
Škoda Favorit 135, 43kW


15.9.09, 07:26
Profil
Příspěvek Reklama


Uživatelský avatar

Registrován: 11.2.06, 14:19
Příspěvky: 19044
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: favous cuka pri pridani nad pul plynu
bubu píše:
Zdarec. Muzete my nekdo poradit? Mam favorit karbec r.v. 91. Kdyz jedu např. po rychlostní silnici, tak na půl plynu, a chci zrychlit a přidám plyn tak to cuká a samozřejmě to zrychluje pomalejc. Tak do pulky plynu to zrychluje v pohode, ale jak dam vic tak to cuka. Svicky jsou celkem nove. Nevim jestli to treba nemuze byt ETZ, do toho mi parkrat natekla voda a blblo to. dik


áno, môže to robiť ETZ, alebo cievka v rozdeľovači...

ešte by to mohlo robiť niečo v karburátore, ak píšeš že na pol plynu to nerobí môžeš mať upchaté niečo na 2. komore karburátora, (trysku vzdušník)... takže by som začal rozborkou a vyčistením karbecu...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


15.9.09, 09:11
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11988
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já bych preventivně vyměnil tu cívku v rozdělovači a ETZ. Dnes se vyrábí i moderní plastové, které jsou zalité pryskyřicí. Proto odolávají vlhku a nejsou tak poruchové. Pokud to nebude ono, tak jedině něco s karburátorem. Třeba akcelerační pumpička, nebo jak už někdo napsal tu trysku.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


15.9.09, 09:41
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 15451
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: favous cuka pri pridani nad pul plynu
bubu píše:
Zdarec. Muzete my nekdo poradit? Mam favorit karbec r.v. 91. Kdyz jedu např. po rychlostní silnici, tak na půl plynu, a chci zrychlit a přidám plyn tak to cuká a samozřejmě to zrychluje pomalejc. Tak do pulky plynu to zrychluje v pohode, ale jak dam vic tak to cuka. Svicky jsou celkem nove. Nevim jestli to treba nemuze byt ETZ, do toho mi parkrat natekla voda a blblo to. dik



vyprávěj nám jaký máš předstih, jak ti lítá rozdělovač je asi KO kolik mám kiloohmů odpor palce, VN kabelů, jak máš zadrbané víčko rozdělovače a tak :wink: miloš


15.9.09, 13:33
Profil

Registrován: 4.3.09, 09:01
Příspěvky: 25
Příspěvek Re: favous cuka pri pridani nad pul plynu
slovacek.milos píše:
bubu píše:
Zdarec. Muzete my nekdo poradit? Mam favorit karbec r.v. 91. Kdyz jedu např. po rychlostní silnici, tak na půl plynu, a chci zrychlit a přidám plyn tak to cuká a samozřejmě to zrychluje pomalejc. Tak do pulky plynu to zrychluje v pohode, ale jak dam vic tak to cuka. Svicky jsou celkem nove. Nevim jestli to treba nemuze byt ETZ, do toho mi parkrat natekla voda a blblo to. dik



vyprávěj nám jaký máš předstih, jak ti lítá rozdělovač je asi KO kolik mám kiloohmů odpor palce, VN kabelů, jak máš zadrbané víčko rozdělovače a tak :wink: miloš


jo tak na to se budu muset zejtra mrknout..

_________________
Škoda Favorit 135, 43kW


15.9.09, 13:59
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 15451
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: favous cuka pri pridani nad pul plynu
bubu píše:
slovacek.milos píše:
bubu píše:
Zdarec. Muzete my nekdo poradit? Mam favorit karbec r.v. 91. Kdyz jedu např. po rychlostní silnici, tak na půl plynu, a chci zrychlit a přidám plyn tak to cuká a samozřejmě to zrychluje pomalejc. Tak do pulky plynu to zrychluje v pohode, ale jak dam vic tak to cuka. Svicky jsou celkem nove. Nevim jestli to treba nemuze byt ETZ, do toho mi parkrat natekla voda a blblo to. dik



vyprávěj nám jaký máš předstih, jak ti lítá rozdělovač je asi KO kolik mám kiloohmů odpor palce, VN kabelů, jak máš zadrbané víčko rozdělovače a tak :wink: miloš


jo tak na to se budu muset zejtra mrknout..


jako pokud chceš někde na internetu zjistit v čem je problém nagogluj věšteckou kouli. elektrika je prostě o měření. benzin ten cuká chvíli než dojde a taky když je kosa miloš


15.9.09, 20:08
Profil

Registrován: 4.3.09, 09:01
Příspěvky: 25
Příspěvek 
Je nějaký rozdíl v ETZ třeba do roku 91 a po roce 91? Já totiž sehnal jinou ETZ, vyměním ji a ono to s ní nefachá..dík

_________________
Škoda Favorit 135, 43kW


5.10.09, 09:36
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 15451
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
bubu píše:
Je nějaký rozdíl v ETZ třeba do roku 91 a po roce 91? Já totiž sehnal jinou ETZ, vyměním ji a ono to s ní nefachá..dík


rozdíl není pokud není ETZ ukonstřen nefachá, a co to odpory to si proměř svíčky odtrh a ten bordel v rozdělovači si vyčisti, já měl zrovna dnes cukáče jak píšeš tříkontaktní svíčky už jsou v popelnici a pohoda miloš


5.10.09, 14:36
Profil

Registrován: 4.3.09, 09:01
Příspěvky: 25
Příspěvek 
Tak to bylo tou kostrou no..U ty "novy" ETZ chybelo to ukostreni zevnitr. Ted uz facha. Ale problem cukani to nevyresilo. Prave jsem menil i vsechny kabely a jeste civku a zadna zmena. Tak zkusit neco s tim karburatorem no. Jsou ucinny ty cistice karburatoru co se daj koupit a lejou se do nadrze?

_________________
Škoda Favorit 135, 43kW


5.10.09, 16:16
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 11.2.06, 14:19
Příspěvky: 19044
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ETZ sú rozdielne, ale sú plne zámenné, staršie sú 5 tranzistorové a plnohodnotnú iskru vygenerujú už od 9V, novšie sú 7 tranzistorové tie vraj hádžu plnohodnotnú iskru od 8V, a tie nové druhovýrobné vraj hádžu plnohodnotnú iskru od 7V... :roll:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.10.09, 10:09
Profil
Hluchoň

Registrován: 23.1.07, 14:00
Příspěvky: 11873
Příspěvek 
cukani muze delat bordel, to je potreba karbec shodit, vymýt benzínem a pořádně vyfoukat kompresorem, bordel je videt, no a taky přechlastaný auto, mě to třeba dělal obohacovač, (pri zrychlovani cukal, kdyz se to konecne roztocilo, tak to jelo jako prase) jaka je spotreba paliva?


6.10.09, 10:30
Profil ICQ

Registrován: 4.3.09, 09:01
Příspěvky: 25
Příspěvek 
nj, tak se na to asi nekdy vrhnu..spotreba je asi 7,5-8 na sto coz je asi celkem normalni ne.

_________________
Škoda Favorit 135, 43kW


6.10.09, 11:14
Profil
Hluchoň

Registrován: 23.1.07, 14:00
Příspěvky: 11873
Příspěvek 
jo, to jde, to by mohl byt obohacovac v poradku


6.10.09, 12:53
Profil ICQ

Registrován: 4.3.09, 09:01
Příspěvky: 25
Příspěvek 
Ještě se mi stalo dneska něco zajímavýho. Nevim jestli to má něco společnýho s tím mým cukáním ale...
Jedu takhle po dálnici a najednou mi někde pode mnou nebo jakoby u levýho kola začne něco dělat bordel, auto se klepe (volant pekně teda) a auto táhne k levý straně. Už jsem skoro myslel, že mi dochází benzín ale to ne, to tam tak na pár km ještě je.
Nevíte co to je?

_________________
Škoda Favorit 135, 43kW


14.10.09, 07:23
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Registrován: 12.9.06, 20:33
Příspěvky: 9725
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: favous cuka pri pridani nad pul plynu
Obnovím staršiu tému, vyzerá k veci :D

Favorit (1990, karburator) mi cukne pri prechode cez polovicu plynu. Len raz a len pri prudšom stlačení plynu. Obohacovač a membrána akceleračnej pumpičky sú vymenené a auto celkovo ide teraz veľmi dobre. Len toto cuknutie tam je. A okrem toho, teraz po výmene membrány akceleračnej pumpičky to zrazu ide ako besné (to tak báva keď ide benzín do karburátora a nie na výfukové zvody :D ). Ale keď som sa tak svižne vozil, tak mi raz z ničoho nič vystrelilo z výfuku.

Predpokladám teda, že pri problém je v karburátore pri prechode z prvého na druhý stupeň, zrejme je tam ucpatá nejaká tryska, dá tam síce palivo ale nie atomizované, na chvíľu sa to prechlastá a potom to ide.

Zapaľovanie to nie je určite lebo som menil ETZ, cievku aj káble a to isté.
Čiže čo konkrétne v karburátore bude ucpaté, pošahané aby to robilo?

Dík moc dopredu :)

Edit: asi sa to hodi viac do sekcie Motor

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Fabia 1,4 MPI 44 kW, r.v. 2001, Sivá stone, "zero fu*ks given" car
http://www.danokrnac.sk/


19.11.18, 15:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz