Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 18.11.18, 09:46



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Zapalování z Favorita do Škody 105 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 15436
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Zapalování z Favorita do Škody 105
by mě zajímalo co se tam dá štelovat, rozvodák má každý vyhoněný, hřídel jak by smet ten rozdělovač z fa má taky něco za sebou :roll: kdysi dávno jsem ještě tahal stroboskop se mrknout jak rozdělovač fachčí a udělat nějaké základní nastavení, no bohužel při nejvétší snaze to tam lítá +- 1O stupnů, tak je lepší nastavit dlohodobým výzkumem :oops:


23.1.15, 10:31
Profil
Příspěvek Reklama


Uživatelský avatar

Registrován: 8.6.10, 19:59
Příspěvky: 5081
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Zapalování z Favorita do Škody 105
Veteranista píše:
...Asi žádné charakteristiky k dispozici nejsou, já o nich nevím.Andrt je nevádí..

Ale uvádza ich aj Andrt: Údržba a opravy automobilu Škoda 105s až 120gls,a to na strane č.269,kde je ku grafu regulácie predstihu podtlakového regulátora ešte uvedené,že platí pre obidva typy rozdeľovačov,tj.podtlak je rovnaký,ale odstredivá regulácia medzi .480 a .460 je iná.Podtlaky,a aj odstredivky medzi favoritom a 105/120 sú totálne úplne iné.A ešte,Plšek má aspoň vo favorite a felde pár blbých,no dosť podstatných chýb,takže za slovo by som ho celkom nebral,neviem ako ostatné knihy no.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/


23.1.15, 11:06
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Registrován: 13.4.08, 12:19
Příspěvky: 5772
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: Zapalování z Favorita do Škody 105
Ano, charakteristika rozdelovace tam je, já mel na mysli charakteristiky samotných pruzinek.

On Plsek taky neprinasi žádné extra myšlenky, většinou je to továrni dokumentace a obecne informace, které by dal dohromady vcelku průměrný ladic

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


23.1.15, 13:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 7.5.06, 19:16
Příspěvky: 9017
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Zapalování z Favorita do Škody 105
Aj tak na 100% nechápem, kedy vlastne tá podtlakovka funguje a načo je...asi to bude pri malom plyne, lebo pri plnom plyne by tam nejaký extra podtlak nemal byť, či?

Ešte k tým charektistikám - ale predsa nejde len o pružinky, ale aj závažia, nie?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka Zmenila majiteľa...
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD, AR 159 SW 1,9 JTD


23.1.15, 14:56
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Registrován: 13.4.08, 12:19
Příspěvky: 5772
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: Zapalování z Favorita do Škody 105
Upozornění:tento příspěvek nevychází z nějakých opor, je to jen můj odhad

Ano jde i o zavazi.ono s tím jdou tak trochu ruku v ruce ty pruzinky.
Ona ta podtlakova regulace je hlavně na prechodove režimy, změnou zatížení motoru.Podtlak zas tak nezáleží na otackach, hodnoty se sice meni, ale ne moc dramaticky.Velka změna nastává ve dvou stavech, bud přidání plynu(otevreni klapky) nebo kdy už motor nemůže, pomalu klesají otacky nebo se i drží, ale motor sotva jede v daném režimu.
Musím nekty jsi dat tu práci a schválně změřit podtlak v sami.Hadicku s nim už mam v palubovce(mam namontovany ekonomer) a budik na měření podtlku taky mam, takže žádná hrůza uskutečnit měření to nebude.
Dost zajimave by treba bylo měřit jak se mění predstih, ale na to už nemam vybaveni, to už by bylo hi těch měření.

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


23.1.15, 15:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 8.6.10, 19:59
Příspěvky: 5081
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Zapalování z Favorita do Škody 105
No ja neviem,mne napr.bolo z ME odporučené podtlak odpojiť (pri úprave motora),ale bez neho mal ten môj motor akokeby tvrdší chod a negativný vplyv na spotrebu a akceleráciu,po zapojení to išlo jak jedna báseň..Zase poznám favorita ktorý bez podtlaku ide o poznanie lepšie.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/


23.1.15, 16:11
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Registrován: 13.4.08, 12:19
Příspěvky: 5772
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: Zapalování z Favorita do Škody 105
Darklord ten má momentálně seriovku 136 a na srazu mel odpojeny podtlak s tím, ze se zapojenym to nejelo jak by melo, každý motor hold chce své.

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


23.1.15, 16:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 7.5.06, 19:16
Příspěvky: 9017
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Zapalování z Favorita do Škody 105
Mno, presne tak, každý motor chce svoje...

Ja som skúšal dávnejšie na Favo motore rozdeľovač 120 a tiež 105, oba boli v top stave, teda bez vôlí...pružinky priznám sa neviem v akom boli stave. Najlepšie to išlo s tým 105kovým, o odpojeným výhrevom sania a odpojeným podtlakom...po zapojení výhrevu sania motor zlenivel a už nemal odpojený/zapojený podtlak vplyv...a potom som dal Favo rozdeľovač a defacto žiadna zmena...tieto zmeny som robil tak pred 4 rokkmi, ked dom na ňom ešte viac jazdil...pred cca rokom som odpojil ten výhrev sania, ale zázraky sa nediali, aj keď mám pocit, že je to zasa živšie, akurát je väčšia diera v prechodoch...

Apropo ten ekonomer, on je napojený presne na podtlak idúci do rozdeľovača? Ak hej, tak vieš, kedy sa mení podtlak, asi len pri pridaní plynu proste klesne...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka Zmenila majiteľa...
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD, AR 159 SW 1,9 JTD


23.1.15, 20:44
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Registrován: 13.4.08, 12:19
Příspěvky: 5772
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: Zapalování z Favorita do Škody 105
Ekonoměr mám napojený na sací potrubí

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


23.1.15, 20:53
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Registrován: 10.12.13, 15:55
Příspěvky: 42
Bydliště: Světlá nad Sázavou
Příspěvek Re: Zapalování z Favorita do Škody 105
Tak jsem dnes ty rozdělovače rozebral s tím že to upravím podle návodu tady na techwebu a ona ta stránka s návody nefunguje :-( A navíc asi budu muset sehnat novou podtlakovou regulaci protože ta původní ze stopětky jde děsně ztuha oproti tý z Favorita a myslím že to není dobře.

_________________
Škoda 125L rok 1989
Ford Sierra 1.8 rok 1985


6.2.15, 18:26
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Registrován: 13.4.08, 12:19
Příspěvky: 5772
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: Zapalování z Favorita do Škody 105
Starý TW nefunguje, zda to bude otázka času nebo na vždy kdo ví

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


6.2.15, 20:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Registrován: 10.12.13, 15:55
Příspěvky: 42
Bydliště: Světlá nad Sázavou
Příspěvek Re: Zapalování z Favorita do Škody 105
Nemáte někdo ty články stažený? Už si nepamatuji jak přesně se to mělo skládat a mám oba rozdělovače rozdělaný...

_________________
Škoda 125L rok 1989
Ford Sierra 1.8 rok 1985


6.2.15, 20:13
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Registrován: 10.1.06, 12:49
Příspěvky: 10578
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Zapalování z Favorita do Škody 105
Co na tom je?
GO rozdelovace z Fava jsem delal jednou v zivote, bez navodu a auto jelo.

A co se tyka TW, tak z nejakyho zahadnyho duvodu se zmenila konfigurace PHP a uz to není kompatibilni se zdrojakem, takze docela pruser. Zrejme upgrade na serveru nebo co.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

+ VW Caravelle Syncro GL 1988 - nejlepší hračka na světě


6.2.15, 20:24
Profil ICQ YIM

Registrován: 10.12.13, 15:55
Příspěvky: 42
Bydliště: Světlá nad Sázavou
Příspěvek Re: Zapalování z Favorita do Škody 105
Tak nejde o samotný složení, to asi zvládnu, ale o to že už si nepamatuju co všechno se přehazovalo a mělo se někde i něco upilovat nebo přihnout. Ono bez toho upravení regulací je to na nic, start a tak do těch 2000 otáček celkem dobrý, ale pak ten chod zhrubnul a ve vysokých to mělo hodně nezdravý zvuk.

_________________
Škoda 125L rok 1989
Ford Sierra 1.8 rok 1985


7.2.15, 11:58
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Registrován: 10.1.06, 12:49
Příspěvky: 10578
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Zapalování z Favorita do Škody 105
Hmm... je to blby... ale ten clanek z toho dostat bude asi momentalne dost nemozny.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

+ VW Caravelle Syncro GL 1988 - nejlepší hračka na světě


7.2.15, 12:11
Profil ICQ YIM
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz