Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.10.17, 23:05



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 Centrální zamykání Mistral 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11289
Bydliště: Havířov
Příspěvek Centrální zamykání Mistral
Zdravím chlapi, neměl by prosím někdo zapojení na centrální zamykání FS Mistral? nejsem si jistý, ale myslím si že to bývalo originál ve felíciích. Mám k tomu i originál konektor s káblíky asi 30cm, ale jak někteří víme, každá firma si dává barvy drátů jak chce. Normy ne normy, prostě si tam dají co se jim líbí. Bohužel jsem to nevyndával já, tak to mám doma ve skříni a nevím jestli je to funkční. Na netu jsem našel jen nové typy, tohle je ještě ze staré feliny 95-96, ten jsem nenašel.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG


31.3.17, 18:56
Profil
Příspěvek Reklama


Ignorant pravidel
Uživatelský avatar

Registrován: 4.5.09, 21:46
Příspěvky: 8896
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Centrální zamykání Mistral
tak to rozeber a jdi po dratech - to dohledas

_________________
otec: Škoda Felicie 1,3 GLXi LPG r.v.1995 "vehykl"
m o j e: Citroën Evasion 2,0i > Evík velké auto pro velké kluky
a ještě Saxík pro manželku


31.3.17, 19:01
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11289
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Centrální zamykání Mistral
Zase takový mistr elektronic nejsem. :shock: Základní velký konektor má 11 pinů, potom tam je dalších 5 pomocných, ale to jsou na programovací tlačítko a různé čidla. mám něco málo k tomu. Jedná se mi ale o ten hlavní konektor na napájení.
Káblíky jsou:
1. Oranžový- přes pojistku, za ní se rozvětvuje na dva oranžové- plus 12V po zapnutí klíčku?
2. Červený- taky přes pojistku- plus 12V trvalé?
3. Černý- kostra?
4. Bílý s červeným proužkem- nevím
5. Hnědý se zeleným proužkem-spojen s černým
6. Zelený s bílým proužkem- nevím
7. Oranžový se zeleným proužkem- nevím
8. Hnědý s modrým proužkem- spojen s černým
9. Modrý s bílým proužkem- nevím
10. Oranžový s modrým proužkem- nevím
11. Růžový- nevím

5,8 jsou asi společné pro zamykání a odemykání? 4,6,9 asi zapojené, 7,10,11 jsou zatočené do klubíčka a zaizolované, tak asi nezapojené.

Jestli jsou káblíky 1,2,3,5,8 jak jsem napsal, to jsou ty hlavní. Ale jak poznám zbytek? Zamykací a odemykací by měly mít asi stejnou barvu jako ty společné, které jsou spojené s kostrou. To jsou hnědé s modrým a zeleným proužkem. Takže 6 a 9 odemykací a zamykací? Jedině asi otevřít a měly by jít od spínacího kontaktu relátek, že? Zbývá mi už jen ta 4ka, tedy bílý s červeným proužkem. Že by směrovky?

Jestli je 1-3

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG


31.3.17, 19:45
Profil
Ignorant pravidel
Uživatelský avatar

Registrován: 4.5.09, 21:46
Příspěvky: 8896
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Centrální zamykání Mistral
posli fotku
a kdyby to slo rozebrat a nafotit i zevnitr treba to pomuze

_________________
otec: Škoda Felicie 1,3 GLXi LPG r.v.1995 "vehykl"
m o j e: Citroën Evasion 2,0i > Evík velké auto pro velké kluky
a ještě Saxík pro manželku


31.3.17, 19:49
Profil
Ignorant pravidel
Uživatelský avatar

Registrován: 4.5.09, 21:46
Příspěvky: 8896
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Centrální zamykání Mistral
cerny kostra OK
cerveny PLUS OK
5 a 8 budou k motorkum ty standartni kabely OK
2x oranzovy s pojistkou - co tak blinkry ?
7,10,11 - teoreticky to muzou byt jak blikny tak treba dalkove odemykani kufru a podobne nesmysly

a zbytek budou ovladaci vodice od mikrospinacu

_________________
otec: Škoda Felicie 1,3 GLXi LPG r.v.1995 "vehykl"
m o j e: Citroën Evasion 2,0i > Evík velké auto pro velké kluky
a ještě Saxík pro manželku


31.3.17, 19:52
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11289
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Centrální zamykání Mistral
Co jsem zapojoval pár centrálů, tak podle typu impulsu se vždycky spojily buď dva káblíky s kostrou, to byl systém s mínusovým impulsem, nebo se ty dva káblíky spojily s +12V, u systému s kladným impulsem. Tohle je asi s mínusovým impulsem, proto jsou ty hnědě s modrým a zeleným proužkem spojené s kostrou.
Že by ta rozdvojená oranžová 1ka byly směrovky? To mě nenapadlo. Nafotím to zítra

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG


31.3.17, 21:03
Profil
Ignorant pravidel
Uživatelský avatar

Registrován: 4.5.09, 21:46
Příspěvky: 8896
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Centrální zamykání Mistral
jak tak ctu ty barvicky tak si vzpominam ze sem ten system mel v zelene felde taky - bohuzel vloni se poslala do sveta

_________________
otec: Škoda Felicie 1,3 GLXi LPG r.v.1995 "vehykl"
m o j e: Citroën Evasion 2,0i > Evík velké auto pro velké kluky
a ještě Saxík pro manželku


31.3.17, 21:06
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11289
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Centrální zamykání Mistral
Já jsem to kdysy vyraboval z jedné staré feliny. Bylo to ale stejně odpojené, prý to majiteli vybíjelo baterku, což je podle mě blbost. To je jedno. Jestli to bude fungovat, tak to prodám, jestli to fungovat nebude, jde do koše.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG


31.3.17, 21:29
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11289
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Centrální zamykání Mistral
Omlouvám se, nějak nebyl čas. Zkoušel jsem to nafotit, ale je to dost rozostřené, lépe to nafotit neumím, tak to sem ani dávat nebudu.
Po otevření jsou ale na DPS u konektoru popisky, takže vyhráno. Neumím ale anglicky, jen sem tam nějaké slovíčko co vím z PC, tak bych chtěl poprosit o pomoc. Popisky jsou zde:

1. AMP - oranžový drát
2. VCC - červený drát - asi +12V trvale
3. GND - černý drát - kostra
4. Siren - bílý drát/červený proužek - takže siréna
5. Unlock No - hnědý drát/ zelený proužek
6. Unlock COM - zelený drát/ bílý proužek
7. Unlock Nc - oranžový drát/ zelený proužek
8. Lock No - hnědý drát/ modrý proužek
9. Lock COM - modrý drát/ bílý proužek
10. Lock Nc - oranžový drát/ modrý proužek
11. Pager - růžový

Všechno chápu, Lock by mělo být zamknutí, Unlock odemknutí. Ale proč jsou vždy tři dráty? jak jsem psal, angličtinu neumím a v překladači mi to píše blbosti. Takže by měly být vždy spojeny 2 dráty, tedy jeden od odemykání a jeden od zamykání a zapojeny na plus nebo mínus podle toho jaký potřebuje signál. Další dva jsou přímo signálové, tedy jeden pro zamykání a jeden pro odemykání. Proč tam je ale třetí pro odemykání a zamykání? Že by ty třetí byly signalizace směrovkami, ale u tohoto systému pro odemykání a zamykání zvlášť?

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG


8.4.17, 09:44
Profil
Ignorant pravidel
Uživatelský avatar

Registrován: 4.5.09, 21:46
Příspěvky: 8896
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Centrální zamykání Mistral
Nc a No je negativni a pozitivni zapojeni
COM je neco jak ten zakladni kabel

_________________
otec: Škoda Felicie 1,3 GLXi LPG r.v.1995 "vehykl"
m o j e: Citroën Evasion 2,0i > Evík velké auto pro velké kluky
a ještě Saxík pro manželku


8.4.17, 10:38
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11289
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Centrální zamykání Mistral
Aha, takže to má společný kabel zvlášť pro pozitivní a zvlášť pro negativní zapojení? U Jablotronu co mám doma, jsou dráty bílý s modrým proužkem a bílý se zeleným proužkem jako řídící pro zamykání a odemykání. Potom jsou dráty červený se zeleným proužkem a červený s modrým proužkem společné. Ty se pokaždé spojí, ale v negativním režimu se spojí s mínusem(kostrou) a při pozitivním režimu s plusem.
Ale taky tam jsou vždy tři dráty, ale jsou označené jinak a zapojují se jen vždy dva.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG


8.4.17, 11:00
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11289
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Centrální zamykání Mistral
Central vyzkoušený, funguje. Tak může jít do světa. :D

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG


17.4.17, 15:58
Profil
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz