Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19.8.18, 06:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 fabia I 1,4 74kW 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11788
Bydliště: Havířov
Příspěvek fabia I 1,4 74kW
Hezký večer, chtěl bych se prosím zeptat z čistě teoretického hlediska na něco ohledně tohoto 100 koníkového motoru u 1 fábie.
Byly nebo spíše jsou tyhle motory spolehlivé? V práci pár takových fábií vídám a jel jsem, ale....?
Jednu máme služební a jezdí fakt nádherně. Ale ztrácí se hodně chl. kapalina, takže asi těsnění pod hlavou.
Druhou má jeden chlápek soukromou. Jenže jak koukám, motor nějak neposlouchá. Už snad před rokem mě vezl domů a po nastartování motor běžel nepravidelně. Po rozjetí hrozně kuckal. Tak ho majitel chvíli turoval pod plynem, že se to potom zlepší. Celkově špatně táhla. Teď ho vídám občas na parkovišti a motor se mi nezdá v dobré kondici. Už po nastartování má divný zvuk připomínající spíše nízkoobsahový diesel. Majitel tomu ihned dává kouř, což podle mě není správné, stále divný dunivý a jakoby cvakavý zvuk a z výfuku jde tmavě šedý kouř, taky jako u diesla. Co jsem se majitele už kdysy ptal, tak tam lije obyčejný N95. Neměl by se tam lít N98? A co se stane s motorem, když je třeba určený pro benzín 98 oct a někdo tam leje trvale jen 95oct? Děkuji

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


4.4.18, 19:47
Profil
Příspěvek Reklama


Uživatelský avatar

Registrován: 28.12.07, 15:31
Příspěvky: 11101
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Pokud tam leje jen N95 tak se nestane nic. Jen to nemá těch sto koníků. S motorem jsem měl taky zkušenost, taky blbnul. Na palubovce se rozsvítila kontrolka a začalo šílené cukání. Pomohlo jen přeřazením změnit otáčky... na chvíli. V servisu si s tím nevěděli rady. Nějaké extra výkony oproti 55 kW verzi jsem nepozoroval. Jedinou výhodu bych viděl v kotoučových zadních brzdách, rychlejší náběh byl opravdu znát.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


4.4.18, 20:46
Profil ICQ
karosář
Uživatelský avatar

Registrován: 28.5.07, 12:00
Příspěvky: 3855
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: fabia I 1,4 74kW
Ale jo, oproti 55kW verzi je to živější..takový ochotnější mi to přijde..

Jinak ty motory nejsou vyloženě špatný..trpí to stejně jako 55kW na vymlácené pístní čepy a stejně jako každá koncernová blbost s prehistorickým (klidně do aleluja inovovaným) litinovým blokem to má problém ve zdraví dožít aspoň 200tk aniž by to bylo mmrtvý na kroužkách, nežralo to jako tank a nemělo vysokou spotřebu oleje..
Taky tomu jak na běžícím pásu odcházejí zapalovací moduly.
(Většinou to dopadá jako celek zasranou škrtící klapkou ve spojení s blbou jiskrou, odpáleným katem a lambdama, z toho všeho totálně zblblou jednotkou a už se s tím nikdo nedomluví...)
No a jako celek je to samozřejmě odporné zvěrstvo jako každá jiná fobie.. :sick:

Co se týče 95oktanů, tak to není problém..sníží si to předstih adekvátně k oktanovému číslu..

_________________
škoda 105S (Blanka) 1984 411 000km - kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš) 1988 70 000km - přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka) 1974 204 000km - tradice a jistota
škoda 110R 1977 152 000km
škoda felicia 1.3MPi 1997 233tk + 1.3 MPi Kombi LPG 340tk


4.4.18, 21:39
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11788
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: fabia I 1,4 74kW
Aha, takže ten benzín s nižším OČ nevadí.
Mě se tyhle fábie tedy zdají mnohem živější než ty 55kW.
Ten chlápek z práce nevím jestli ji má od novoty, ale jak jsem psal, jen mě udivuje, že má jeho fábka vyloženě velký problém a on to neřeší.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


5.4.18, 04:29
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Registrován: 27.3.14, 22:26
Příspěvky: 3794
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: fabia I 1,4 74kW
Takových lidí já znám. Jezdí, dokud to neklekne. A pak se diví....

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Ex auta:
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


5.4.18, 07:59
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 25.1.07, 22:48
Příspěvky: 6002
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: fabia I 1,4 74kW
To je uplne normalne. Existuje velka hromada ludi, ktori beru auto tak, ze pokial sa hybe, nie je pokazene. A uz moc nezalezi na tom, ake ma pri tom prejavy. A potom su velmi udiveni, ze ked sa hybat prestane, tak to nie je "nejaka blbost" ale trebars je motor na generalku + treba platit drahy odtah. A taky pristup im pride normalny.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
OOOO Audi 90 2.3E r.v. 1987 - Made in Western Germany
Skoda 742 Forever Team


5.4.18, 08:00
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11788
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: fabia I 1,4 74kW
Jak jsem do firmy nastoupil, tak motor měl docela normální zvuk, jen mu to po nastartování nějak nepravidelně běželo. To už je podle mě nějaký problém. Ale když to trošku protůroval, tak to už jelo normálně a zvuk to mělo klasický jako tyhle auta mají. Teď mu to prostě hrozně duní, motor jakoby klepe nebo co. Zvuk podobný prostě těm novým dieselům.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


19.4.18, 09:38
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 15344
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: fabia I 1,4 74kW
ten motor je ok jen se chce o něj starat a ne jen jezdit, pokud klepe tak oddešel hydroštel, je potřeba včas dělat rozvody a celkový servis podle ujetých km, při stížených podmínkách zkrátit výměnu oleje, , sání, ústí egru a klapku zasírá egr ventil tak je potřeba celé sání vyčistit, bez vifu bych stím motorem nejezdil, svíčky platinové a štelovatelný odtrh spíše O,7 jak víc, pak to chce sledovat blok měřených hodnot zda všechno opovídá teploty, tlaky, klepání, lambády kat, testy, přizpůsobení, základní nastavení atd


19.4.18, 19:33
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11788
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: fabia I 1,4 74kW
No já mu to dělat nebudu, jen jsem se ptal. Stejně už tam končím.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


19.4.18, 19:56
Profil
karosář
Uživatelský avatar

Registrován: 28.5.07, 12:00
Příspěvky: 3855
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: fabia I 1,4 74kW
Když už se bavíme tady o tom motoru..
Dá se někde sehnat tabulka předpisových měřených hodnot?
Prostě aby člověk věděl co je v normě a co už ne..
(Sorry za blbej dotaz, ale já se obecně snažím vyhnout všemu novějšímu jak felicie a u té to znám tak nějak z hlavy :oops: )

_________________
škoda 105S (Blanka) 1984 411 000km - kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš) 1988 70 000km - přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka) 1974 204 000km - tradice a jistota
škoda 110R 1977 152 000km
škoda felicia 1.3MPi 1997 233tk + 1.3 MPi Kombi LPG 340tk


20.4.18, 20:32
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11788
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: fabia I 1,4 74kW
To jsem zkoušel hledat po netu i na mého golfa, ale nic.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


21.4.18, 05:08
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 15344
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: fabia I 1,4 74kW
[quote="škodovka"]
Dá se někde sehnat tabulka předpisových měřených hodnot?
Prostě aby člověk věděl co je v normě a co už ne..


nevím přesně co si pood tím pojmem představuješ, a srovnáváš stím felicii, ale pokud chceš opravovat motorová vozidla koupíš si autodata, tam máš napsíno co má ten motor nebo cokoliv kolem splnovat, jaké hodnoty, třaba tlak vpneumatikách, nebo vůle rozvodového řemenu, od toho se odvíjí další orginální diagnostika, že třeba ve vagu máš pod oknem napsáno jaké hodnoty se musí v tom oknu zobrazovat,

to už není o tabulce, ale o PC kde si všechno najdeš a pak cílevědomě hledáš problém, o tom je obor opravy motorových vozidel, vžádném případě to není o vě+domostech a vzdělání jednoho člověka nebo mozku :oops:


21.4.18, 06:55
Profil
karosář
Uživatelský avatar

Registrován: 28.5.07, 12:00
Příspěvky: 3855
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: fabia I 1,4 74kW
slovacek.milos píše:
a, že třeba ve vagu máš pod oknem napsáno jaké hodnoty se musí v tom oknu zobrazovat


No mi se právě pod oknem nezobrazuje nic..pouze se mi zobrazí hodnota v okně a už nemám podle čeho zkontrolovat jestli je v normě..
Zkusím teda asi nainstalovat jinou verzi vagu.. :oops:

_________________
škoda 105S (Blanka) 1984 411 000km - kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš) 1988 70 000km - přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka) 1974 204 000km - tradice a jistota
škoda 110R 1977 152 000km
škoda felicia 1.3MPi 1997 233tk + 1.3 MPi Kombi LPG 340tk


21.4.18, 07:53
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11788
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: fabia I 1,4 74kW
No já mysle nějakou tabulku nebo seznam hodnot, jako třeba ty úhly otevření šk. klapky, doba vstřiku paliva apod. Nějaké hodnoty od do, s kterými bych porovnal hodnoty mého motoru a tím bych věděl jestli jsem v normě. Kdyby byly naopak ty mé hodnoty mimo ty předepsané, tak už bych věděl že je něco špatně.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


21.4.18, 12:45
Profil
karosář
Uživatelský avatar

Registrován: 28.5.07, 12:00
Příspěvky: 3855
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: fabia I 1,4 74kW
Já to myslel uplně stejně :)

_________________
škoda 105S (Blanka) 1984 411 000km - kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš) 1988 70 000km - přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka) 1974 204 000km - tradice a jistota
škoda 110R 1977 152 000km
škoda felicia 1.3MPi 1997 233tk + 1.3 MPi Kombi LPG 340tk


21.4.18, 13:22
Profil
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz