Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 13.12.19, 14:10



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 motor 40 kW 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Registrován: 4.3.07, 21:36
Příspěvky: 10002
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: motor 40 kW
Já měl 50kw a převodovku z 40kw a byl jsem spokojen - 3000ot/min na 5° 110km/h

_________________
Obrázek "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


27.9.18, 19:51
Profil
Příspěvek Reklama



Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 12424
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: motor 40 kW
Tak jsem to tedy měl dobře. Ty krátké převodovky jsou dobré na popojíždění po městě, kde není potřeba vysokou rychlost. Když ale jedete třeba po dálnici, tak při 150km/h už to řve na třeba 4500ot./min. Taky jsem to měl na fáčku.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


28.9.18, 08:13
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Registrován: 10.1.06, 12:49
Příspěvky: 10862
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: motor 40 kW
Podle mne teda zrovna 4500 jsou subjektivne docela prijemny otáčky, nejvic kravalu mi to dela kolem 3500. Ostatne... je to Skodovka. :-)

For je v tom, ze když mas dlouhou převodovku a slabej motor, tak to sice tolik nerve, ale ani tolik nejede. Ten důvod ji mit ve 40kW verzi je podle mne ten, ze to ma pak mensi tabulkovou spotřebu a stejne se pocitalo, ze to koupi duchodci, kterejm je nejaka akcelerace.... vis kde.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Bacha: Youtube - Cvokárium


28.9.18, 09:18
Profil ICQ YIM
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 8.6.06, 10:31
Příspěvky: 9878
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: motor 40 kW
jj tak nejak, hrálo se na spotřebu, zatímco u 50kW bylo potřeba podtrhnout ten výkon, tak se zkrátila.. Vzhledem k tomu, že já sám mam 50kW, vi,, že kolem 4500ot ten motor neřve, ale vrní.. mezi 4-5tis jsou jeho nejoblibenejsi otáčky :-)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


28.9.18, 10:11
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 4.3.07, 21:36
Příspěvky: 10002
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: motor 40 kW
nejoblíbenější otáčky 50kw byly 6500-7000 na 3° předjíždět na státovce... :mrgreen: LPG a vyřazenej omezovač... :-D

_________________
Obrázek "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


28.9.18, 23:55
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 28.12.11, 15:07
Příspěvky: 530
Příspěvek Re: motor 40 kW
40kW verze měla opravdu delší (těžší) stálý převod. Výrobce tak ještě víc zvětšil rozdíl mezi oběma verzemi.


29.9.18, 14:15
Profil

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 12424
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: motor 40 kW
CROWACK píše:
nejoblíbenější otáčky 50kw byly 6500-7000 na 3° předjíždět na státovce... :mrgreen: LPG a vyřazenej omezovač... :-D


Taky se mi to u fáčka párkrát nechtíc stalo. :oops:
Pak jsem skoro šel sbírat motor ze silnice.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


29.9.18, 19:46
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 8.10.06, 17:44
Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek Re: motor 40 kW
ono ten dementní dlouhý převod zabíjí dynamiku 40kw feldy víc, než ten nárůst 10kw mezi 4500-5500 otáčkami... kdžy dáš na 40kw feldu krátkou převodovku, dá se s tím celkem v pohodě žít, rozdíl bude citelný až na dálnici kde 40kw ve 140 začne vadnout a 50kw to díky nárůstu výkonu především ve vysokých otáčkách dotáhne mnohem dál, celkem bez problémů na 160...

Mně přijde že tuhle debilní kombinaci - sbalý motor a dlouhá špajzka udělali schválně, aby všichni připlatili prachy za 50kw verzi, která byla výrobními náklady stejná, ale prodávala se dráž...

Jeden známý měl 40kw na krátké převodovce (šlo to objednat do výroby) a jelo to při běžné jízdě úplně normálně, neobtěžovalo to nenormální zdechlostí...¨Prostě to jede jako nafťák, dole dobrý
a od 4 už jeto bez efektu...

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


27.11.18, 17:19
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz