Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.1.19, 23:25



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Fabia mpi - Nahodne cvakanie ventilu 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Registrován: 8.6.10, 19:59
Příspěvky: 5186
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Fabia mpi - Nahodne cvakanie ventilu
Ano je tam vyšší mazací tlak,ale presnú hodnotu ti nepoviem z hlavy.K ventilom,resp. ich predpätiu,stačí že niekto menil tesnenie pod hlavou a už je to ináč.Riešil som to už párkrát.Tie hydroštely totiž potrebujú byť mierne stlačené,k ich správnej funkcii.Nastavuje sa to najprv na dotyk skrutky vahadla so zdvíhacou tyčkou, a pak dotiahnuť o predpisanu otáčku skrutky,viď DP.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/


23.12.18, 21:04
Profil
Příspěvek Reklama


Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Registrován: 12.9.06, 20:33
Příspěvky: 9736
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: Fabia mpi - Nahodne cvakanie ventilu
Hej niečo sa mi marí zo servisného manuálu, ale to by zas podľa mňa logicky nemala byť sporadická závada asi...
Plus od výmeny tesnenia pod hlavou to jazdí už 6 rokov a nikto si nič doteraz nešimol

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Fabia 1,4 MPI 44 kW, r.v. 2001, Sivá stone, "zero fu*ks given" car
http://www.danokrnac.sk/


23.12.18, 21:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 21.1.06, 18:58
Příspěvky: 14804
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Fabia mpi - Nahodne cvakanie ventilu
Závisí od toho, kolik bordelu a v jaké formě se v jednotlivých hydroštelech nachází. Dovedu si představit, že to chvíli chodit může a pak zase ne. Základní nastavení udělat můžeš, je to postup alá Favorit.

Pokud vystřelil filtr, musel se snad zablokovat redukční ventil v koši, to si nedovedu vysvětlit jinak. Měnila v tom olej nebo jezdila long life dokud to jede? Pokud tam něco museli soustružit/vyrábět dost bych zpozorněl co tam vlastně kdo kurvil, ND jistě byly na tento typ vozu dostupné i před šesti lety. Pomalu začínám nabývat přesvědčení, že to může skončit leda tak celkovou GO tohoto agregátu :mrgreen:


24.12.18, 02:53
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Registrován: 12.9.06, 20:33
Příspěvky: 9736
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: Fabia mpi - Nahodne cvakanie ventilu
Veď to, preto to riešim štýlom: kým to ide, tak to ide :D Fakt to vidím najprv na ten Liqui Moly sajrajt a potom a uvidí...

Fakt netuším čo sa tam dialo, ale autom jazdili v princípe dve ženy, čo myslím že celkom vysvetľuje mieru starostlivosti o toto vozidlo :D

A GO motora v aute za 700 eur sa neoplatí, to si zoženiem radšej ďalší polomotor... prípadne tam dám vačku a sanie z 50 kW (nech sa s tým dá aj po diaľnici :D aspoň trochu)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Fabia 1,4 MPI 44 kW, r.v. 2001, Sivá stone, "zero fu*ks given" car
http://www.danokrnac.sk/


24.12.18, 03:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 15496
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Fabia mpi - Nahodne cvakanie ventilu
dej ten sajrajt, samého by mě to zajímalo, neříkal mi to žádný blb je to zdaleka uznávaný odborník na elektriku a elektroniku, vyměníš olej naleješ sajrajt pojezdíš a nech to klápat třeba půl hodinu i víc na volnoběh aby se olej prohřál nesmíš topit,


24.12.18, 19:44
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 8.6.10, 19:59
Příspěvky: 5186
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Fabia mpi - Nahodne cvakanie ventilu
Miloši,to či po čas,alebo po jazde topíš,alebo nie,je úplne jedno,pak si to už ošefúvava termostat.Po poriadnej jazde ten olej bude teplý až až.
Je to ale iba placebo,chcel by som vidieť,ako to doplní vydratý materiál niekde na zdvihátkach,a zase také ojničné,alebo kľukové pánvy na nejaké dalšie tuhšie prvky v oleji budú reagovať.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/


24.12.18, 20:15
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Registrován: 12.9.06, 20:33
Příspěvky: 9736
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: Fabia mpi - Nahodne cvakanie ventilu
Na youtube máš videá, kde ukázali rozdiel v rámuse ventilov pred a po naliatí a je to počuť. Dokonca si to dakto aj odmeral decibelometrom a vraj 4dB rozdiel, čo je sakra veľa

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Fabia 1,4 MPI 44 kW, r.v. 2001, Sivá stone, "zero fu*ks given" car
http://www.danokrnac.sk/


24.12.18, 21:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 8.6.10, 19:59
Příspěvky: 5186
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Fabia mpi - Nahodne cvakanie ventilu
No to že to na pár desiatok hodín stíchne je síce fajn,to isté by urobilo aj s hustým olejom,otázka je ale,ako na túto aplikáciu zareagujú trecie plochy s minimálnym opotrebením.A ako som už spomínal,nerieši to príčinu,ale dôsledok.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/


24.12.18, 22:55
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 15496
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Fabia mpi - Nahodne cvakanie ventilu
Lamač píše:
Miloši,to či po čas,alebo po jazde topíš,alebo nie,je úplne jedno,pak si to už ošefúvava termostat.Po poriadnej jazde ten olej bude teplý až až.
Je to ale iba placebo,chcel by som vidieť,ako to doplní vydratý materiál niekde na zdvihátkach,a zase také ojničné,alebo kľukové pánvy na nejaké dalšie tuhšie prvky v oleji budú reagovať.


pokud si protisajrajtový tak nemá cenu se o tom bavit, není problém si dát auto do škoda servisu a za deset tisíc si vyměnit hydroštely to je správnaá cesta a najde se vůl který naleje sajrajt za dvě kila a pořeší problém, když sleduju moje sdi tak cvakání hydra spravila hodina volnoběhu a servo AC G032 to mluvím jen sám za sebe ne o stovkách případů co zmizli v dáli


25.12.18, 10:33
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Registrován: 12.9.06, 20:33
Příspěvky: 9736
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: Fabia mpi - Nahodne cvakanie ventilu
Asi tak, za pokus to stojí, prinajhoršom vymením zas olej a ku koncu to rozoberiem. Ale keď to bude fungovať, aj len chvíľu, tak som si ušetril možno veľmi veľa času. Lebo nie každý má chuť sa v aute hrabať donekonečna lebo do neho liať stovky eur :) I keď fabia MPI je nesmrteľné auto :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Fabia 1,4 MPI 44 kW, r.v. 2001, Sivá stone, "zero fu*ks given" car
http://www.danokrnac.sk/


25.12.18, 10:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz