Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 26.10.14, 01:16



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 ošetření podvozku 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Registrován: 6.5.06, 19:11
Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek ošetření podvozku
Při prohlídce podvozku Formana mojí máti jsem zjistil že začíná na víc místech dost rezivět. Auto má najeto 210 000km, není v úmyslu ho nějak veteránovat takže akorát chci trochu zpomalit to rezivění, nic víc, žádné šmirglování a broušení odstrojeného podvozku po centimetrech dělat nebudu. Takže co použít? Nemůžu se rozhodnout tak zkuste pls trochu poradit :)
Váhám mezi:
Nějaká hmota na bází asfaltu, gumy nebo něčeho takového, Resistin Car, Antirombo, příp. něco jiného
Vosk - Rezistin ML nebo jiný levný vosk
Latexová (tixotropní) hmota: Body 910 ideálně levnější varianta
...nebo něco jiného co neznám....
V tomhle případě chci uplatin pravidlo že kvantita nahrazuje kvalitu - cokoliv co zabrání vodě dostat se na povrch.


Prosím, žádné lektvary na bázi použitého fritovacího oleje ani nic podobného - nebudu se v žádném takovém sajrajtu patlat a čuchat ten smrad


5.3.09, 22:05
Profil ICQ
Příspěvek Reklama


Dezertér
Uživatelský avatar

Registrován: 19.11.06, 16:11
Příspěvky: 12295
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Já bych cokoliv co se do té rzi nacucá...rezistin ML a vyjetak ? :lol:

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
Renault Megane 1.6RN 1996 - Megaaaaan :)
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


5.3.09, 22:16
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 6.5.06, 19:11
Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
no, to že se bráním vyjeťáku má racionální důvod - moje matka s tím pořád jezdí různě do lesa a tak, prostě takové pracovní vozidlo. Proto chci dát na podvozek cokoliv co zaschne a po zaschnutí až tak nelepí - když tam dám vyjeťák tak s tím jednou projede po prašné cestě, prach se nalepí úplně všude a určitě víš jak to potom vypadá když na tom podvozku chceš cokoliv dělat

Edit: Na mojem Formanu je celý podvozek ošetřený nějakým plastickým černidlem, nevím co to je, je tam toho asi tak 20 litrů a díky tomu i když jiné části auta místy začínají rezavět tak nosné části na podvozku a spoje jsou jak nové...ale těžko říct co to je....


5.3.09, 23:01
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 22.1.06, 18:44
Příspěvky: 4734
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Ono cokoli, co zaschne, nechrání proti korozi :(
Utvoří to sice vrstvu, která chrání podvozek proti přímému ostřiku solí a kamínkům, ale pod tím to docela vesele může hnít, neboť se vrstva časem uvolní od podkladu a ty o tom nevíš...
...a s tím "děláním" na podvozku - osobně raději dělám na autě, ošetřeném olejovou srágorou, kterou poměrně snadno setřu hadrem z montážních míst (šroubů, matic, čepů apod), než vrstvou tlumexu či podobných sajrajtů, které (krom toho, že, hlavně v létě, taky dost lepí - asfaltová báze) je nutno ze šroubů pracně odstraňovat špachtlí...
Dřív jsem používal Tlumex, ale po dlouholetých zkušenostach používám už jen Rezistin (nebo jiný vosk) s olejem ;)

_________________
Å 130 L 1986 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 1967 - v renovaci
Felda Felicia Combi GLXi - 1,3 MPI 1997
Pincek Jawa 20 1967
Včelička 130L 1986 - denní vůz
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


6.3.09, 07:06
Profil ICQ

Registrován: 24.3.08, 13:40
Příspěvky: 31
Příspěvek 
Pokial neodstraniš hrdzu (ošmirglovať a zakladna farba) ) tak to nemá význam dať nič zbytočna robota. Natrieť Hammerite (farba na hrdzu) potom body alebo gumoasfalt ,rezistin a vosky su skvôr na dutini


6.3.09, 09:00
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 7.5.06, 19:16
Příspěvky: 8460
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Tild píše:
Pokial neodstraniš hrdzu (ošmirglovať a zakladna farba) ) tak to nemá význam dať nič zbytočna robota. Natrieť Hammerite (farba na hrdzu) potom body alebo gumoasfalt ,rezistin a vosky su skvôr na dutini

Nie je pravda - čo je mastné nehrdzavie...taký olej dosť spomalí hrdzu...no ale na podvozok? Neviem, neviem, asi ten resistin...ale nie ML, normálny resistin...

_________________
Embucha = moja 125ka
Hybridka = R.I.P.
306ka 1,4B Predaná :-(
Megane 1,9D
Corsa B


6.3.09, 09:07
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 6.5.06, 19:11
Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Ten Hammerite vyzkouším když mi ho tady všichni tak doporučují :) jestli to dokáže zastavit korozi Favorita bez dlouhého odrezování původního materiálu tak ten kdo to vymyslel si zaslouží Nobelovu cenu :D


6.3.09, 10:17
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Registrován: 19.11.06, 16:11
Příspěvky: 12295
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Z mé zkušenosti se s Hammeritem na povrchu jeví všechno jedna báseň ale pod tim to hnije...

TO bych doporučil Alkyton...ten to obalí a ztvrdne...když nepraskne tak máš vyhráno...tot moje zkušenosti...

Takovej odrezovač taky není k zahození...

No a pak jsou dražší barvy, které rozpouštějí rez a oxidem železitým se vytvrzují a schnou...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
Renault Megane 1.6RN 1996 - Megaaaaan :)
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


6.3.09, 11:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 6.5.06, 19:11
Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Můžeš uvést nějaký typ takovéto barvy? Docela rád bych ty problémy s neustále se opakujícím reznutím na mojem aute vyřešil tak abych to nemusel každý rok znovu a znovu brousit a opravovat....


6.3.09, 11:17
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 8.6.06, 10:31
Příspěvky: 9548
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
opakovani je matka moudrosti :-) ale kdyz uz te to neba :) tak treba toto : http://www.profilack.cz/pdf/S%202000%20plus%20ZnP.pdf

odolnost prostredi C3 uz je slusna a na aute by to mohlo vydrzet.

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, combifelda Obrázek
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


6.3.09, 11:44
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Registrován: 19.11.06, 16:11
Příspěvky: 12295
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Já o nich vim z článků na starém techwebu...Jak vyhrát nad korozí 1 a 2 nebo tak nějak...a osobní zkušenost s nimi má ondra120

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
Renault Megane 1.6RN 1996 - Megaaaaan :)
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


6.3.09, 11:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 6.5.06, 19:11
Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Vzpomínám si že jsem ten článek kdysi četl a snažl jsem se ty barvy sehnat, bohužel však neúspěšně.


6.3.09, 14:56
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Registrován: 19.11.06, 16:11
Příspěvky: 12295
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
cyz píše:
Vzpomínám si že jsem ten článek kdysi četl a snažl jsem se ty barvy sehnat, bohužel však neúspěšně.


Oni se ted jmenují jinak, možná i jiný výrobce...zkus toho ondru120 :wink:

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
Renault Megane 1.6RN 1996 - Megaaaaan :)
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


6.3.09, 14:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Registrován: 15.7.08, 20:08
Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
ferrari píše:
Tild píše:
Pokial neodstraniš hrdzu (ošmirglovať a zakladna farba) ) tak to nemá význam dať nič zbytočna robota. Natrieť Hammerite (farba na hrdzu) potom body alebo gumoasfalt ,rezistin a vosky su skvôr na dutini

Nie je pravda - čo je mastné nehrdzavie...taký olej dosť spomalí hrdzu...no ale na podvozok? Neviem, neviem, asi ten resistin...ale nie ML, normálny resistin...

Určo myslíš ten asfaltový lak RESISTIN CAR,že jo..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


6.3.09, 15:22
Profil
Hluchoň

Registrován: 23.1.07, 14:00
Příspěvky: 11787
Příspěvek 
cyz píše:
Můžeš uvést nějaký typ takovéto barvy? Docela rád bych ty problémy s neustále se opakujícím reznutím na mojem aute vyřešil tak abych to nemusel každý rok znovu a znovu brousit a opravovat....


Takové řešení nejspíš neexistuje.

_________________
Passat 2.0 FSI


6.3.09, 23:44
Profil ICQ
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz