Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.10.14, 16:21



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Výmena motora Favorit VS Felicia 1bod vstrek.. 
Autor Zpráva

Registrován: 7.7.11, 06:24
Příspěvky: 95
Bydliště: Levice
Příspěvek Re: Výmena motora Favorit VS Felicia 1bod vstrek..
darklord píše:
Kup palivove cerpadlo elektricke na karburator - nizkotlakove. A nemusis nic vrtat.

To cerpadlo ide na karb... a napaja sa z coho? Myslim tým elektriku...

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS Luxury edition, 155PS, r.v.1999 - Čaká na nový motor.
Renault Rapid (Express) 1,6D, M5, 1993
Passat B3, 1,9D, 1993
Favorit 136L, 1990


21.9.11, 10:23
Profil
Příspěvek Reklama


Uživatelský avatar

Registrován: 10.1.06, 12:21
Příspěvky: 5097
Bydliště: Pééétržka
Příspěvek Re: Výmena motora Favorit VS Felicia 1bod vstrek..
cerpadlo nabastis hocikde medzi nadrzou a motorom... napajat ho mozes cez rele ovladane klucikom v 1. a druhej polohe a jazdou na benzin

Ale z casoveho aj financnehho pohladu je preskladanie najlepsie, a bude ti sediet aj typove cislo motora pre potreby organov a STK...
Robil som aj upravu a aj preskladanie, tak viem o com rozpravam :roll:

_________________
Forman 135Le
Volvo V40


21.9.11, 10:26
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 9276
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Výmena motora Favorit VS Felicia 1bod vstrek..
Psal že blok původního motoru má prasklý. Jedině někde sehnat celou nádrž z Fáčka nebo feliny BMM, jak už někdo psal, nebo sehnat přídavné palivové čerpadlo, které se ontuje do motorového prostoru. Nic jiného asi teď není.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG


21.9.11, 13:58
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 30.6.09, 21:59
Příspěvky: 195
Bydliště: Trnava
Příspěvek Re: Výmena motora Favorit VS Felicia 1bod vstrek..
lenze on ma povodny blok k.o. cize preskladanie do povodneho bloku nehrozi, elektricke cerpadlo sa da hodit niekam medzi nadrz a indukcny ventil benzinu,

napajat je ho mozne zo spinacky cez relatko tak aby bolo zopnute pri 1. a 2. polohe klucika ako tu uz bolo povedane, vtedy pojde aj v pripade ze pojdes na LPG co je zbytocne,

lepsie riesenie je podla mna pouzit rele na spinanie cerpadla tak ako v prvom pripade ale na ovladaciu cievku rele priviest napajanie z indukcneho ventilu pre benzin, v tom pripade benzinove cerpadlo pobezi len v pripade ze bude prepinac LPG/Benzin v polohe Benzin, v polohe LPG a medzipolohe bez paliva ho automaticky odpoji a cerpadlo sa nebude zbytocne opotrebovavat, okrem toho indukcny ventil pre benzin je lahsie dostupny ako spinacia skrinka a netreba dlho hladat odkial to tahat kedze su tam len 2 kontakty: 12V a kostra

edit: Varok ma predbehol s tym blokom :? co sa tyka toho cerpadla, skor by som sa priklonil k tomu namontovat ho do motoroveho priestoru, bude s tym najmenej prace, menit koli tomu nadrz neni bohvieco

_________________
Škoda Favorit 135LS 1992 with 136 engine


21.9.11, 13:59
Profil

Registrován: 7.7.11, 06:24
Příspěvky: 95
Bydliště: Levice
Příspěvek Re: Výmena motora Favorit VS Felicia 1bod vstrek..
Takze, som po celej pracovnej noci... pre mňa je to dosť, keďže som sa len cestou zoznamoval s problémami.
A viete čo? Mám chuť sa podeliť a zhrnúť si to všetko.
Pokiaľ bude niekto prehadzovať to čo ja, teda holý motor Felicie za pôvodný motor z favorita, stretnete sa s nasledovným:
AC Pumpa (mechanická) nemá šancu, treba frézovať (to som nerobil), takže si počká na ten elektrický karburátorový nízkotlakový "podavač" benzínu.
(Toto spomínam takto preto, lebo ja osobne som bol v 5 predajniach autodielov, z toho v 3 nevedeli čo to je, a keď aj zistili, tak zistili aj to že také ani nevedia objednať. Vo dvoch to objednať vedeli, no trhová cena bola 45 Eur a dodávka 3 dni.
Zadná úchytka na "stabilizátor" či čo je to tá nožička vzadu dole na motore, namontovaná 4 šróbikma je tiež na premyslenie, ako to vyvŕtať. Pretože pokiaľ nemáte šancu spraviť do vývrtov závity, tak pravé spodné miesto na šrób sa nedá prevŕtať, aby ste ho upevnili z druhej strany. Teda ostanete len na troch.
Pravé spodné miesto na šrób neprechádza dovnútra bloku motora a teda bez závitov sa nedá uchytiť.
Pravé horné miesto je predvŕtané perfektne, len si treba nájsť vhodný šrób.
Dve ľavé musíte vŕtať vy. Vaňu dole a z druhej strany dajte niečo, čo zachití vypadávajúce piliny. Ja som dal látku, ktorú som tam napchal a pritlačil o stenu motora pootočením kľukovky.
Pokiaľ máte LPG, treba vymeniť i sanie. A keď ste už pri tom, aj výfukové zvody, pretože s feliciackich tam trčí niečo (čo som osobne nespoznal) ale okrem Lambdy mi nedávalo zmysel nič iné. (Nehovorím, možno to je niečo dobrého, ale na favoriťácku karosériu to určite netreba a len by to zavadzalo.)
Felicie nemajú klinový remeň, ale drážkovaný. Vy by ste na to asi mysleli, ale ja som na to nemyslel.
Takže ak nedáte felda altik, tak musíte vymeniť aj vodné čerpadlo a remenicu na felda motore za Favoracky pôvod.
Taktiež ak chcete ponechať Favoriťácky systém zapalovania (čo ja som musel kvôli LPG), tak musíte vložiť i Favoriťácky rozdelovač. Ten z felicie nemá miesto na podtlakovku a tie super dve pružiny čo keď vyberiete tak to ide super hrozne ťažko naspeť a strávite na tom viac než na maturitách - aspoň viac mozgových závitov, hlavne ak sa to snažíte prehodiť prvý raz v živote, ako som si nahováral ja, že to bude rýchle.
Nebude to rýchle. Nedá sa to.
Takže treba prehodiť celý rozdelovač.
Radšej ani nebudem písať o prevodovke, ako som to robil, lebo to by ma tu ukrižovali všetcia škodovkári. No, ale ide.
Mimochodom, ak máte niekto napredaj to elektrické čerpadlo čo sa dávalo do prvých felícií, za nejakú rozumnú cenu a nie takú že je to akože hodnota polovice motora, tak sa mi ozvite. Na dobierku to kúpim.
Díkes chlani za pozornosť...

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS Luxury edition, 155PS, r.v.1999 - Čaká na nový motor.
Renault Rapid (Express) 1,6D, M5, 1993
Passat B3, 1,9D, 1993
Favorit 136L, 1990


22.9.11, 06:08
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 25.1.07, 22:48
Příspěvky: 5462
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Výmena motora Favorit VS Felicia 1bod vstrek..
BORISROSSI píše:
lenze on ma povodny blok k.o. cize preskladanie do povodneho bloku nehrozi, elektricke cerpadlo sa da hodit niekam medzi nadrz a indukcny ventil benzinu,

napajat je ho mozne zo spinacky cez relatko tak aby bolo zopnute pri 1. a 2. polohe klucika ako tu uz bolo povedane, vtedy pojde aj v pripade ze pojdes na LPG co je zbytocne,

lepsie riesenie je podla mna pouzit rele na spinanie cerpadla tak ako v prvom pripade ale na ovladaciu cievku rele priviest napajanie z indukcneho ventilu pre benzin, v tom pripade benzinove cerpadlo pobezi len v pripade ze bude prepinac LPG/Benzin v polohe Benzin, v polohe LPG a medzipolohe bez paliva ho automaticky odpoji a cerpadlo sa nebude zbytocne opotrebovavat, okrem toho indukcny ventil pre benzin je lahsie dostupny ako spinacia skrinka a netreba dlho hladat odkial to tahat kedze su tam len 2 kontakty: 12V a kostra

edit: Varok ma predbehol s tym blokom :? co sa tyka toho cerpadla, skor by som sa priklonil k tomu namontovat ho do motoroveho priestoru, bude s tym najmenej prace, menit koli tomu nadrz neni bohvieco


nuz, dokonca by som povedal, ze originalne rele palivoveho cerpadla z nejakeho auta, ktore nema dostatocne svojpravnu riadiacu jednotku je MUST HAVE, pretoze v nom byva obvykle integrovana funkcia bezpecnostneho zastavenia cerpadla pri buracke, pripadne v momente, ked sa zastavi motor (prve obvykle indukuje druhe). v opacnom pripade by sa mohlo stat, ze panko niekde tukne, dochrame sa palivova hadica, alebo trubka a cerpadlo mu tam vytlaci cely obsah nadrze, ktory by od dacoho tepleho mohol chytit...

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
Ak tunujes, pravdepodobne sa k tebe nebudem spravat milo.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
Skoda 742 Forever Team


22.9.11, 06:41
Profil Zobrazit autorovy stránky

Registrován: 7.7.11, 06:24
Příspěvky: 95
Bydliště: Levice
Příspěvek Re: Výmena motora Favorit VS Felicia 1bod vstrek..
Bezpečnostná funkcia zastavenia privodu paliva v pripade havarie tam uz je. Som to ja a môj plán B ako otvoriť dvere a zmiznúť. Potom je aj plán C, D, a E. To sú tie ostatné 3 dvere, ak tie prvé nepôjdu otvoriť. Nehovoriac o plánoch čo nestačí celá abeceda na ich označenie - to je, keď prežijem takú haváriu vo Favorite, kde sa mi nebudú dať otvoriť ani jedny dvere.
Začnú mi behať modlitby pred očami a asi by som vykopol hrdzavý spodok auta a vyplazil sa s podneho. :wink:

Ale.... ak by som po havárii ostal bez kolies, teda by som nemal miesto na vylezenie spod auta, a napriek tomu by som ešte stále žil, určite by som sa snažil obliať sa vodou a vykopnúť čelné sklo. :roll:

Volal by som určite tej mojej milovanej :oops: , a nie záchranku, pretože i tak by došli až o pol hodinku alebo hodinku a dovtedy by som zhorel do tla aj s Favoritom. Takže by som sa rozlúčil.

A toto všetko sa dá obísť dvoma spôsobmi.
1. Bud si fakt predvídavý šofér - a tým myslím predvídavosť lepšiu než mal Nostradamus,
2. Alebo nosíš hasiaci prístroj pri sebe v aute, ako ja. Pretože sa mi už raz stalo, že predvídavý som nebol ani zďaleka, a roztláčal som auto s odpojenou hadičkou po AC pumpe. A panko nepotreboval ani havarku a fatra bola hneď.

Kamaráde, ešte že som ten hasiaci prístroj mal. 8)

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS Luxury edition, 155PS, r.v.1999 - Čaká na nový motor.
Renault Rapid (Express) 1,6D, M5, 1993
Passat B3, 1,9D, 1993
Favorit 136L, 1990


22.9.11, 07:10
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 11.2.06, 14:19
Příspěvky: 18620
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Výmena motora Favorit VS Felicia 1bod vstrek..
Favorit ani Felicia nemá externé palivové čerpadlo, buď má mechanickú pumpuna bloku ( aj Feldy s karbecom na vývoz ) alebo elektrické v nádrži... Nepér má Facet, dá sa zohnať aj lacnejšie, len potrebuješ nízkotlaké do 0,5Bar...

ďaľšia vec je napojenie, benzín je jasný, ale vyrobiť systém ktorý v prípade zhasnutia motora čerpadlo elektricky odpojí..

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


22.9.11, 08:21
Profil

Registrován: 7.7.11, 06:24
Příspěvky: 95
Bydliště: Levice
Příspěvek Re: Výmena motora Favorit VS Felicia 1bod vstrek..
Nie som dosť slangový chlap. Takže sa ťa musím opýtať, neber to zle.... ale čo to znamená " Nepér má Facet..."?
S tým systémom na vypnutie motorčeka nie je vôbec žiadny problém... ja sa s elektrikou hrabem dosť...
To spraviť viem.

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS Luxury edition, 155PS, r.v.1999 - Čaká na nový motor.
Renault Rapid (Express) 1,6D, M5, 1993
Passat B3, 1,9D, 1993
Favorit 136L, 1990


22.9.11, 08:36
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Registrován: 19.7.06, 19:40
Příspěvky: 25935
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Výmena motora Favorit VS Felicia 1bod vstrek..
nepér má elektrický nízkotlaký čerpadlo facet http://www.sport-parts.cz/index.php?act ... earchText=

_________________
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG
bylo: fabia tdi, peugeot 205 1.9D,Peugeot 306 1.9D


22.9.11, 08:54
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 25.1.07, 22:48
Příspěvky: 5462
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Výmena motora Favorit VS Felicia 1bod vstrek..
bezpecnostne odpojenie palivoveho cerpadla je v autach pre pripad, ked si klepnes kokos a nebudes sto vypnut zapalovanie. takisto su samocinne zatky v odvetravani nadrze, aby nevytiekla a takisto mas na pasoch uhlove "snimace", ktore pas zaseknu, ak je naklon vacsi ako cca 10 stupnov, aby si po tom, co upadnes dobezseba na pase nevisel ako netopier, ale sedel pekne v sedacke. a u novych aut ma obvykle RJ komfortu spojenie s jednotkou bagov, po buracke odomkne dvere, vypne veskeru zvysnu nepotrebnu elektroniku a rozblika stvorky.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
Ak tunujes, pravdepodobne sa k tebe nebudem spravat milo.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
Skoda 742 Forever Team


22.9.11, 09:04
Profil Zobrazit autorovy stránky

Registrován: 7.7.11, 06:24
Příspěvky: 95
Bydliště: Levice
Příspěvek Re: Výmena motora Favorit VS Felicia 1bod vstrek..
Mam vaznu otazku ohladom strielania do vyfuku a sania.
Viem ze ak striela do vyfuku, je to neskorý zápal. Ak striela do sania, je to priskorý zápal. Ale čo ak striela naraz do oboch?
Po nahodení motora mi nechcel naskočiť a potom čo som vymenil rozdelovač, mi striela aj do vyfuku aj do sania.
Po naštartovaní strelý pár krát do výfuku, motor zdochíňa. Po pár otáčkach strelý do sania a potom už úplne zdochne. Do sania striela akoby v pravidelných otáčkach.

Nemohli by to byť zle dané rozvody?

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS Luxury edition, 155PS, r.v.1999 - Čaká na nový motor.
Renault Rapid (Express) 1,6D, M5, 1993
Passat B3, 1,9D, 1993
Favorit 136L, 1990


25.9.11, 17:13
Profil

Registrován: 7.7.11, 06:24
Příspěvky: 95
Bydliště: Levice
Příspěvek Re: Výmena motora Favorit VS Felicia 1bod vstrek..
Neboli to rozvody. bolo to obohatenie zmesy....

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS Luxury edition, 155PS, r.v.1999 - Čaká na nový motor.
Renault Rapid (Express) 1,6D, M5, 1993
Passat B3, 1,9D, 1993
Favorit 136L, 1990


25.9.11, 18:08
Profil
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Exabot [Bot], Google [Bot] a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz