bude to dlhe!!!
tak toto je moj plechac

snazim sa hlavne aby bolo auto bezpecne, dobre drzalo na ceste, brzdy bezchybne, motor aby bol v poriadku a az potom sa budu diat nejake nestandardne upravy. jedine tlmice a pruziny su zatial neseriove (cena bola rovnaka, a rozhodnut sa medzi HP sporting a skoda seria.....neni vo cem

)
Auto sme este ako rodina zdedili po dedovi a 120L-ka hoci mala len 4 roky musela prec vramci modernizacie vozoveho parku. Auto ma prakticky prveho majitela, nakolko dedo najazdil len asi 1000 km. Zaroven je toto prve auto ktore som v zivote soferoval (ako 5 rocny

, sediac dedovi na kolenach)
S nasou familiou absolvovalo 4 vylety do Talianska (bohuzial 3 krat s poruchami

:AC pumpa, termostat a zly spinac ventilatoru na chladici).
Pred 5 rokmi som sa zacal zo zvedavosti vrtat v aute a nejak ma to chytilo. Minuly rok sme sa ododlali kupit nove auto (predsalen airbagy su airbagy

a papka to tiez menej) ale nakolko ja na favorita nedopustim som sa stal jeho pravoplatnym majitelom. Stacilo prehovorit otca ze sa neoplati "Žihadlo" predat:
Nejaky typek nam ponukol 30 tis SK co je BLBOST! za auto s novymi tlmicmi, lakom, motorom v perfektnom stave atd.
Nuz ale 16 rokov na trhovej hodnote vozidla neprida....
A tak sa snazim auticko dostat do stavu "lepsieho ako serioveho"

a nedam nanho dopustit.
Mne sluzi uz peknych 8000 km. nech sluzi aj dalsich 100 000
1992, August: cestou do Talianska dosiel benzin

(plavak je svina

)
auticko este kvazi novucicke - 2 rocne
2003: povodny stav pred tym ako som sa ho chopil

zub casu je neuprosny.... ale nebolo take zle
-ta hnusna antena musela prec, kolesa uplne zrestaurovat

, lak ani nehovorim, a ten hnusny git na prednom blatniku
2007, januar:
KAROSERIA
-novy nater aj lak, komplet prestiekane (povodny odtien z manualu

), co bolo zhrdzavene prilis bolo vymenene za nove (napr. predny blatnik)
-specialny lak so zvysenou odolnostou (ono to aj funguje

)
PODVOZOK
-podvozok HP Sporting set special, vpredu nastaveny na -4cm, vzadu -2cm
DISKY
plechove:
-metaliza na diskoch (pouzivane v zime)
-nove zimne gumy: semperit wintergrip 165/70 R13
hlinikove:
-Route O.Z. R13 5 a 1/2J, zatial s Matador MP55 a MP8
su to disky na feldu (4*100) ale mam specialne skrtuky ktore menia roztec o 2 mm, v mojom pripade z 98 na 100,
MOTOR:
-hlava Felda 1,3 MPI, upravena, znizena (aby bola zo 135ky 136ka + malo nizsie), vacsie sanie, 265/265 vacka, vacsia tryska na 2 komore kraburatora (140), cca 70 konikov

(uprava by Gemini
http://www.geminiracing.org/)
-olej Madit Super (uz 16 rokov : ) ), 10W40, teraz najnovsie ELF 10W40
-previty starter, previty alternator, nove uhliky, novy ventilator na chladici, nove teleso kurenia, nove tesnenie pod hlavou, komplet nove vyfukove potrubie (vs. 3 diely)
-GO brzd: nove trubky, prasatka, vpredu kotuce, segmenty, vzadu nove bubny, oblozenie (vsetko je Lucas/TRW), valceky, brzdovka,
-nove rozvody
-nove loziska v alternatore
-nova spojka (komplet; Sachs)
-novy olej v prevodovke (BP EP80)
-nove silentbloky na motore (vsetky 3)
-novy termospinac ventilatora
-novy starter s reduktorom
NESTANDARD
-centralne zamykanie
-komponentne repro JBL GTO6507C
-autoradio Philips r.v. 1985
-domontovany zadny stierac
-panel s budikmi z noveho favorita
-doplneny stredovy tunel , kozeny potah na paku
-indikacia zapnutych svetiel (pipa len pri vypnutom motore a otvorenych dverach, nie ako na nektorych feldach

)
-svetlo v kufri
-kobrce + plasty z noveho fava v kombinacii so starymi (hneda + cierna + maslova)
-odhlucnovaci kit (folia nalepena na spodnej strane kapoty a motorovej stene)
-uzasne zlte tuzingove tesco potahy

ale mne sa lubia

- budu vyhodene za chvilu
-decentne tienidlo zadneho okna ktore sa mi paci menej a menej.....
-interier z noveho fava
-natiahnute kable zvrchu kufrovych dveri (pa pa sproste koliky

)
-rozperna tyc medzi prednymi tlmicmi
-"aoogah" klakson
-el.mg otvaranie kufra, spolu s centralom (vzadu na dverach je gombik, ktory je funkcny len ked je odomknute auto)
-indikator napatia autobaterie
-automaticky spinac ventilatoru doplneny o indikaciu aktivity + moznost manualneho zopnutia
-konvertor napatia 12V->220V 400W
-hasiaci pristroj
-skoda sportovy volant
-sedadla z noveho fava black line GLX
-starter s reduktorom 1100W
-automat na svetla
--zadne svetla zo silver line
V PLANE
-nove letne gumy (znacku este neviem, uvidime podla ceny...)
-koplet odhlucnenie interieru specialnou foliou
-nastriekat hlinikove disky: stred nacierno a okraj na strieborno
-nastriekat brzdice a bubny na cerveno alebo inou do oci bijucou farbou
-namontovat teplomer vnutornej a vonkajsej teploty ( uz ho mam, len to zrealizovat

)
-skratit radiacu paku, ale este predtym koplet vymenit vsetky plasty na konzole a dopracovat sa k co najmensej voli (najpr musi byt vse ok, inac sa upravy nedeju...)
-a plno inych blbosti na ktore si ani nespomeniem
